به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 13:50]
    تاریخ عضویت
    1391-6-02
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    679
    سطح
    13
    Points: 679, Level: 13
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    134

    تشکرشده 135 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Red face توی خونه بابام باید چجوری باشم؟

    سلام همدردیهای همدرد
    بازم من اومدم واسه درد و دل کردن...
    من تقریبا توی یه خانواده پر جمعیت زندگی میکنم مامانم به خاطر ارتروز شدید زانوهاش زیاد قادر به ترو تمیز نگه داشتن خونه نیست هر چند تلاش زیادی میکنه ولی من وقتی میبینمش که چه وضعیتی داره خودم دست به کار میشم تقریبا مثل زنه خونه تمام کارها رو به عهده گرفتم از قبیل ظرف شستن جارو گردگیری گاهی غذا پختن شستن سرویس دستشویی خریدای خونه مهمان داری ...ولی واقعا واسم خسته کننده شده با تمام این تلاشها هیچ کدوم از اعضای خانواده ام حاظر نیستن ذره ای به خاطر این کارا در تمیز بودن خونه کمک کنن چون تعداد ما 6نفر هست نظافت خونه خیلی وقتگیر تره یه خواهر کوچیکترم دارم ولی اصلا تو خط این جور کارا نیست خیلی کم پیش میاد کمک کنه حتی توی اتاق مشترکی که باهم داریم اون میگه همهچی باید نامرتب باشه که من بتونم راحت به کارام برسم من برعکس ...از بس کا ره شستشو ظرف تو منزل زیاده که پوست دستم کنده شده چون من خیلی پوست حساسی دارم حتی با دستکشم بدتر میشه بدلایلی هم نمیتونیم ماشین ظرفشویی بگیریم بجز من و مامان مریضم کسی نیست کمک کنه ...
    مثلا واسه دهه اول محرم غذای نذری داشتیم من و مامان خیلی تلاش کردیم که وسایلو مرتب کنیم ولی وقتی مهمانها اومدن همه چی نامرتبو کثیف بوود یکی از فامیلهای نزدیک هم متلک مینداخت که وای تو غذاتون سوسک افتاده اون لیمو عمانی رو با سوسک اشتباه گرفته بود ...
    تو رو خدا راهنماییم کنید به نظرتون تو خونه بابا اینقدر ارزش داره تلاش کنم؟؟؟؟

  2. 5 کاربر از پست مفید pardis 1995 تشکرکرده اند .

    pardis 1995 (سه شنبه 14 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطوری توی این اوضاع جامعه به ازدواج فکر کنم؟
    توسط merlin در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 94, 00:58
  2. ازدواج توی سن 23 سالگی
    توسط sajad98 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 شهریور 94, 05:08
  3. نمی تونم توی هیچ انجمنی پست بزارم حتی توی تاپیکی که خودم زدم .چه کنم؟
    توسط heaven65 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 آذر 92, 08:51
  4. شوهرم توی چت با دختر ها چت میکنه کمک!!!
    توسط zohreh12345 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 28 بهمن 90, 22:14
  5. بزرگترین اشتباهی که توی زندگیم مرتکب شدم ...
    توسط شیلا در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 87, 07:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.