به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1391-2-28
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    1,518
    سطح
    22
    Points: 1,518, Level: 22
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    925

    تشکرشده 957 در 224 پست

    Rep Power
    46
    Array

    Arrow گرایش غیرمعمول برادرهایم به مسائل جنسی

    سلام ..
    دوستان مساله ای پیش اومده که خیلی با خودم کلنجار رفتم بگم یا نگم ..
    من دو برادر 12 ساله و 5 ساله دارم ..
    چند ماه قبل برادر 5 ساله م میاد و به مامانم میگه من یه بازی جدید یاد گرفتم که اسمش شکنجه بازیه .. و بعد توضیح میده که تو این بازی باید هر دو شلوارمون رو در بیاریم و شما برگردی و .......... !!!!!!!!
    یعنی کاملا میدونسته قضیه چیه ..


    پارسال هم من چند تا عکس بد ( نه زیاد ) توی گوشی برادرم دیدم که چون مورد خاصی نداشت زیاد جدی نگرفتم ..


    اما از بعد این قضیه خیلی دقیق شدم تو رفتارهاشون ..
    و با گشتن گوشی و لپ تاپ برادر بزرگم فهمیدم که خیلی بیشتر از چیزی که باید بدونن میدونن .. فیلم های پورنو زیادی داشت که تو تمامش سادیسم و مازوخیسم حرف اول رو میزد ( مثل تجاوز و ...... )
    و توی یه سایت بد هم عضو شده و خیلی چیزهای دیگه ..
    من چندین بار این چیزها رو پاک کردم ولی دوباره میگیره و میبینه ..


    اما موضوعی که برای همه ی ما فاجعه ست اینه که برادر ها و پسرخاله م که اونم 8 سالشه گرایش دارن که چیزهایی که دیدن رو با هم انجام بدن ..
    چند بار من وقتی وارد اتاق شدم که زیر پتو بودن هر سه و داشتن یه کاری میکردن .. یا پسر خاله م به داداش کوچیکم گفته بود اگه شلوارت رو دربیاری هر چی بخوای بهت میدم ! از این جور موارد زیاد پیش اومده ..
    با روانشناس هم صحبت کردیم فقط میگن که سرشونو گرم کنید .. این کارم کردیم اما فایده نداشت ..


    الان بهترین رفتار با این پسرها که چشم و گوششون باز شده و از تمامی مسائل اطلاع دارن چیه ؟ یعنی برادر کوچیکم تو این سن میل جنسی داره یا فقط کنجکاویه ؟ چطور رفتار کنیم که نه حریم ها پاره بشه نه پیشروی کنن .. و با توجه با این که این فیلمهایی که اینها دیدن خیلی خیلی خیلی بد بوده و بیشترین چیزی که توشون معلومه سادیسم و مازوخیسم جنسیه باید باهاشون صحبت بشه و اگاهشون کنیم یا نه ؟!!!!!!!!


    این نکته رو هم بگم که برادر من از بچگی هر چی خواسته زیر دستش بوده و تو 12 سالگی بهترین گوشی و یه لپ تاپ و psp و ...... خلاصه تمام امکانات روز رو داره .. و یه دوره ی دو هفته ای مادرم به یه بهونه ی دیگه این امکانات رو ازش گرفت که نتونه اون فیلم ها رو ببینه و به شدت درس برادرم افت کرد که بعد دو هفته بهش برگردوند .. الان هم میگه میترسم درسش رو نخونه ...

  2. کاربر روبرو از پست مفید الف-ح تشکرکرده است .

    الف-ح (سه شنبه 14 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه جنسی غیر متعارف
    توسط neda09 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 02 شهریور 92, 23:27
  2. با کسی که قبلا رابطه غیرنرمال داشته ازدواج کنم؟؟؟
    توسط marde_tabha در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: جمعه 10 دی 89, 02:56
  3. كتب غیر روانشناسی (معرفی یا دانلود)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مهر 89, 13:27

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.