حرف نسترن هم می تونه درست باشه .. ولی من خودم با دوست هم جنسم
بعد یه مدت که چت میکردیم با این که کلی حرف از دانشگاه میزدیم ولی بعد مدتی دیگه
حس میکردم هیچی نیست که بخوام حرف بزنم .. شما حتما میتونید متوجه شید
که ناراحت هستن یا نه اینم یه گزینس ( مثال بالا رو زدم که بدونید حتما حتما وجود
ناراحتی باعث کم حرفی نمیشه )






علاقه مندی ها (Bookmarks)