به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 اردیبهشت 92 [ 13:28]
    تاریخ عضویت
    1391-8-21
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    557
    سطح
    11
    Points: 557, Level: 11
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 34 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت و اعتراف به ازدواج اجباری شوهرم

    کسی نمیخواد راهنماییم کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array

    RE: خیانت و اعتراف به ازدواج اجباری شوهرم

    سلام
    به نظر من ازدواج اجباری اونم برای یک مرد غیر ممکنه.. !!! به نظر میرسه ایشون به شما علاقه مند بودن ولی بعد از ازدواج چیزایی دیده که دلزده شده . اگه مردی از همسرش محبت کافی ببینه ( نه زیادی نه کم ) مطمینا سمت خیانت نمیره . اینطور که مشخصه این اقا یه چیزی تو زندگیش کم داشته که توی ایده الش بوده..
    باید راه حل پیدا کنین..
    اگرم بر فرض محال اجبارا ازدواج کرده به هر حال علاقه حتما پیدا کرده و اگر مشکلات رو کنار بذاره و سر تعهدش بتونه وایسته میشه ادامه داد..
    الان مشکل شما عدم تعهد همسرتونه نه عدم علاقه.. !!! این وضعیت البته به نظر من به شرایط روحی ایشون برمیگرده که تنوع طلب هستن و شما نمیتونین این تنوع طلبی ایشون رو ارضا کنین...
    یه جورایی باید به رفتارای خودتون هم توجه کنین..
    یه حرفی رو فرشته مهربان همیشه میزنه.. هر گله ای همسرم کردم گفت مشکل از توه و تو باید خودتو اصلاح کنی .. منم میگم با تمام بدی های همسرتون شما بازم یه نگاه به خودتون بکنین ببینین واقعا چیزی این وسط کم نذاشتین؟
    یه سوال دیگه !! از نظر ظاهری به نظرتون چقد همسرتون رو راضی میکنین؟ آیا همسرتون تا الان شده چشم چرونی کرده باشه و شما رو با کسی مقایسه کرده باشه ؟

  3. 2 کاربر از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده اند .

    mohammad2012 (دوشنبه 06 آذر 91)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 آذر 91 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    670
    سطح
    13
    Points: 670, Level: 13
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    391

    تشکرشده 409 در 124 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: خیانت و اعتراف به ازدواج اجباری شوهرم

    دوست عزیزم کمی صبر کن کارشناس ها حتما میان

    البته آقا محمد همیشه اینور نیست که اگه مرد خیانت کنه حتما ایراد از خانومشه ( اما غالبا اینطوره)
    ولی گل یخ جان خودتون کامل بیایید و مسئله رو بررسی کنید
    ببینید واقعا کوتاهی از شما بوده ؟
    برای حل مسئله اول باید کاملا برای خودتون روشن و شفاف باشه

  5. کاربر روبرو از پست مفید Hamdardi2 تشکرکرده است .

    Hamdardi2 (دوشنبه 06 آذر 91)

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 11:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,973
    سطح
    26
    Points: 1,973, Level: 26
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    743

    تشکرشده 765 در 189 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: خیانت و اعتراف به ازدواج اجباری شوهرم

    مشکل شما عدم تعهد همسرتونه نه عدم علاقه.. !!! این وضعیت البته به نظر من به شرایط روحی ایشون برمیگرده که تنوع طلب هستن و شما نمیتونین این تنوع طلبی ایشون رو ارضا کنین...
    یه جورایی باید به رفتارای خودتون هم توجه کنین..
    یه حرفی رو فرشته مهربان همیشه میزنه.. هر گله ای همسرم کردم گفت مشکل از توه و تو باید خودتو اصلاح کنی .. منم میگم با تمام بدی های همسرتون شما بازم یه نگاه به خودتون بکنین ببینین واقعا چیزی این وسط کم نذاشتین؟
    آقا محمد عزیز! چرا تا یک آقایی خیانت میکنه همه میگن همسرش کم گذاشته؟! آیا اگه همسرتون مطابق ایده آل شما نبود باید بهش خیانت کنید؟! من هم توی این جامعه خیلی مردای بهتر از شوهرم رو میبینم ولی آیا این دلیل میشه که چون شوهرم ایده آل من نیست پس برم و با فرد ایده آلم رابطه برقرار کنم!! گل یخ عزیز تازه 1 ساله که ازدواج کرده و این آقا هم حتما ایشون مورد پسندش بوده که باهاش ازدواج کرده و واقعا توی این یکسال چه چیزی اونقدر بد بوده که که عروسشو بگذاره و به دنبال دیگری بره!
    چرا نمیخواهید قبول کنید که اکثر شما آقایون دوست دارید یک همسر نجیب و خوب توی خونه داشته باشید که کاراتون رو انجام بده، براتون آشپزی کنه، بچه براتون بیاره و ... و در کنارش تا یک زن خوشگل و پر ناز و عشوه هم که میبینید همه تعهد و التزامتون دود میشه و میره به هوا و به خودتون اجازه میدید به راحتی هر بی وفایی ای که میخواید انجام بدید!!
    بر فرض مثال من بدترین زن دنیا! آیا این دلیلی هست که شوهرم بهم خیانت کنه؟! شوهرم باید این مسئله رو با من حل کنه و اگر نشد میتونه من رو طلاق بده و بره با هر کسی که دلش میخواد باشه!
    به نظر من بزرگترین مشکلی که وجود داره اینه که خیلی از مردای پ ایرانی هنوز معنی تعهد و التزام رو نمیدونن!! قانون هم که بهشون اجازه میده که 4 تا زن داشته باشه پس با خودش میکه چرا من وقتی میتونم فقط باید با یک زن باشم!!

    البته آقا محمد همیشه اینور نیست که اگه مرد خیانت کنه حتما ایراد از خانومشه ( اما غالبا اینطوره)
    همدردی عزیز برخلاف گفته شما غالبا ایراد از خانمها نیست. غالبا حس تنوغ طلبی آفایون باعث اینکار میشه نه خانوماشون!!
    واقعا توی کدوم زندگی همه چیز مطابق میل زن و مرد هستش!! ولی زن و مرد باید با عشق وعلاقه زندگیشون رو بسازن و کم و کاستی ها رو با محبت و گذشت از سر بگذرونند. به این میگن زندگی مشترک!
    من منکر این نیستم که زن باید تا جایی که میتونه بهترینها رو برای شوهرش فراهم کنه و مطابق میل شوهرش باشه ( البته تا جایی که خودش و اعتقاداتش و آرزوها و آمال خودش به عنوان یک انسان زیر سئوال نره! ) ولی هر کم و کاستی ای توی زندگی هستش اصلا توجیه خوبی برای خیانت نیست.

  7. 7 کاربر از پست مفید زیبا کردستانی تشکرکرده اند .

    parichehr1 (شنبه 10 فروردین 92), yaaldaa (جمعه 09 فروردین 92), زیبا کردستانی (دوشنبه 06 آذر 91)

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 دی 91 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1391-6-25
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    398
    سطح
    7
    Points: 398, Level: 7
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    86

    تشکرشده 90 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت و اعتراف به ازدواج اجباری شوهرم

    حرفاتون درسته خانم زیبا کردستانی ولی با این حرفا مشکل گل یخ حل نمیشه.
    به نظرم یه مدت سعی کن بهترین دوست برای همسرت باشی. از نظر عاطفی حسابی تامینش کن، به خودت برس، اصلا توی این مدت سرش غر نزن، با هم بیرون برید و کلی خوش بگذرونید
    توی این مدت بررسی کن اگر تو بهترین دوست دختر شوهرت باشی باز هم میره دوست دختر بگیره یا نه؟
    اگه جواب منفی بود میشه به این زندگی امیدوار بود.

  9. 3 کاربر از پست مفید saba mehraboon تشکرکرده اند .

    saba mehraboon (یکشنبه 19 آذر 91)

  10. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 11:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,973
    سطح
    26
    Points: 1,973, Level: 26
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    743

    تشکرشده 765 در 189 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: خیانت و اعتراف به ازدواج اجباری شوهرم

    صبا جان حرفایی که زدی خیلی درسته و من هم از گل یخ عزیز خواستم که بیاد و مشکلاتش رو با چزئیات بنویسه تا بتونیم پی به مشکلش به صورت ریشه ای ببریم تا مشکلش حل بشه. بحث من اینه که تا هر خان.می میاد اینجا و میگه شوهرش بهش خیانت کرده! همه میریزن سرش که حتما تو براش کم گذاشتی که رفته و خیانت کرده و یک جورایی بدهکار هم میشه!! من میگم که باید این نگرش رو عوض کرد. من هم همیشه میگم که زن باید با شوهرش دوست و رفیق باشند ولی همه اینها مشکل تنوع طلبی مرد رو حل نمیکنه! شاید زنش رو خیلی هم دوست داشته باشه ولی دلش بخواد که در کنار اون با یکی دیگه هم باشه! من که به این مورد خیلی توی جامعه برخورد کردم شما چه طور؟ موضوع دیگه اینکه آیا شما پسرهایی رو ندیدید که در آن واحد با چند تا دختر دوست هستند؟ پس دلیل نمیشه که اگه دوست دخترش باشی دیگه به کس دیگه ای فکر نکنه و رابطه دیگه ای نداشته باشه!! موضوع اینه که باید تعهد و التزام به همسر و زندگی زناشویی در مردها تقویت بشه و اینکه باید همه چیز رو در همسرشون جستجو کنند. نه اینکه تا یک چشم و ابروی دیگهای دیدند به راحتی دلشون بره و به هیچ چیز مقید نباشند!

  11. 2 کاربر از پست مفید زیبا کردستانی تشکرکرده اند .

    زیبا کردستانی (چهارشنبه 08 آذر 91)

  12. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 اردیبهشت 92 [ 13:28]
    تاریخ عضویت
    1391-8-21
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    557
    سطح
    11
    Points: 557, Level: 11
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 34 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت و اعتراف به ازدواج اجباری شوهرم

    من خودمم واقعا نمیدونم باید چه کنم ؟
    همسر ایده آل یعنی چی ؟ چطور میتونم همسر ایده آلی باشم؟؟؟؟؟؟/

    اگه گله نکنم ...
    اگه غر نزنم....
    اگه خواسته ای نداشته باشم ...
    اگه تو خونه خودم دود قلیون آقارو تحمل کنم ...
    اونوقت میشم یه همسر خوب و ایده آل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    همسرمم حتی حاضر نیست شبا که مهمونی میریم نیم ساعت زودتر برگردیم که من فردا صبح راحت بیدار شم و سرکار برم ... این یه خواسته معقول منه ... فکر نمیکنم چیز زیادی باشه...

    بابا مرد مسلمون منم بهر امیدی اومدم تو این خونه .
    این خودخواهیه که آقا هر کاری دلش خواست بکنه و من اعتراض نکنم ... وقتی هم اعتراض میکنم میگه خوب کاری کردم . از این بدتر هم میکنم


    زیبا جان پستت رو که تو تاپیک "زندگی خوب بعد از خیانت" برام گذاشته بودی الان دیدم
    فعلا همسرم خونه است و نمیتونم بنویسم... ولی زود میام و کل ماجرا رو میگم

  13. کاربر روبرو از پست مفید *گل یخ* تشکرکرده است .

    *گل یخ* (سه شنبه 07 آذر 91)

  14. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 آذر 91 [ 20:40]
    تاریخ عضویت
    1391-9-08
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    172
    سطح
    3
    Points: 172, Level: 3
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت و اعتراف به ازدواج اجباری شوهرم

    سلام
    <strike> مطالبی که اشاره کردین متاسفانه همه نشون دهنده عدم علاقه ایشون به شماست. من برخلاف دوستان فکر میکنم که میشه مرد با زنی ازدواج کنه که دوستش نداشته باشه. یعنی این کار محالی نیست که حالا بخوایم توجیه بتراشیم برای مطرح کردن چیزهای دیگه. مردی که از هفته اول حواسش به خانمش نباشه و همونطور که گفتین بعدها نیز بارها و بارها به شکلهای مختلف چه زبانی و چه رفتاری این موضوع رو عنوان کرده، دیگه شک نکنید هیچ دلیلی نداره جز اینکه دوست تون نداره. این حقیقت تلخیه که به نظر من باید بپذیرین وگرنه سالهای جوانی شما به امیدهای واهی تباه میشه. بنابراین به نظر من اگر نخوایم دنبال توجیه قضیه باشیم و از حقیقت فرار کنیم، خیلی واضحه که دو راه بیشتر ندارید: یا میتونید قبول کنید که یکعمر با کسی زندگی کنید که دوست تون نداره، یا نمیتونید. اگر نمیتونید همین امروز ازش بخواین طلاق تون بده. منتها حق و حقوق تون رو ازش بگیرید. </strike>

    ویرایش : فرشته مهربان >>> این راهنمایی کاملاً آسیب زا و خلاف روند مشاوره ای و تخصصی هست . هیچ مشاوری حتی با اطلاعات بیشتر و دقیقتر چنین تشخیص قوری و صریحی نمی دهد و اگر هم بدهد نه صریح بیان می کند و نه تعیین تکلیف آن هم به سوی طلاق می کند .

    لطفاً تاپیک آفت های احتمالی درکار مشاوره را مطالعه کنید .


  15. کاربر روبرو از پست مفید afriend تشکرکرده است .

    afriend (جمعه 17 آذر 91)

  16. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 11:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,973
    سطح
    26
    Points: 1,973, Level: 26
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    743

    تشکرشده 765 در 189 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: خیانت و اعتراف به ازدواج اجباری شوهرم

    دوست عزیزafriend

    صبر کنید از راه برسید و عرق تون خشک بشه بعد راهکار نشون بدید.

    شما با خوندن یک پست نمیتونید برای زندگی دیگران تصمیم بگیرید و حکم صادر کنید که شوهرشون دوستشون داره و یا نه!
    ما از گل یخ عزیز خواستیم که مشکلش رو با جزییات توضیح بده تا بتونیم راهنماییش کنیم. شما هنوز نیامده برای خودتون دوختید و بریدید؟!

    امیدوارم از این به بعد سنجیده تر نظر بدید

  17. 5 کاربر از پست مفید زیبا کردستانی تشکرکرده اند .

    زیبا کردستانی (جمعه 17 آذر 91)

  18. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 دی 91 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-07
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    318
    سطح
    6
    Points: 318, Level: 6
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 32 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت و اعتراف به ازدواج اجباری شوهرم

    سلام دوست عزیز بحالتون تاسف میخورم چون منم اوایل زندگی با چنین رفتارهایی مواجح بودم البته نه اینکه شوهرم دنبال دوست دختر باشه اما شوهرم بیشتر بادوستاش بهش خوش میگذشت تامن.یه جورایی از خونه فراری بود همین رفتارهاش باعث شد من اشتباهی که نباید رو کردم باگذشت زمان عشق ورزیدن به شوهرم وغیره الان کمرنگترشده بعضی ازمردها واقعابا دوستای خودشون بیشتر خوش میگذرونند تا با زنشون . من فکر میکنم شوهرتون هنوز در دوران مجردی سیر میکنند واز قبول واقعیت که متاهلند فراریند وغر زدنهای شما چیزی رو حل نمیکنه که هیچ بلکه ایشون بیشتر به کارهاش ادامه میده وفک میکنه شما میخواین ازادیشو ازش بگیرید شاید اگه سنو سالش بره بالاتر ووجود یه بچه بتونه دیدگاهش رو عوض کنه نسبت بهش بی اعتنایی نکنید البته اویزونش هم نشید چون هیچ کس از ادم ضعیف خوشش نمیاد .حالا که اون اینقدر از قلیون خوشش میاد 1قلیون توخونه اماده کنید گاهی شما هم باهاش بشینید وبگید بخندید واستفاده کنید وظاهرتونو چ تو خونه وچ بیرون طوری که دوست داره درست کنید انشاله موفق باشید. راستی من برعکس راهنمایی هایی که دوستان کردند که حرفی بشوهرم نزنم 3هفته پیش گناهم رو پیش شوهرم اعتراف کردم اونقدر منطقی برخورد کرد که هزار بار عاشقتر شدم نه دعوایی ونه چیز دیگه ای هیچی.اون منو بخشید ومنم قول دادم تکرار نکنم واون حتی یکبار هم کنترلم نکرد.وبهم گف کار خدا شدکه خودت بهم گفتی وگرنه اگه ازکس دیگه میشنیدم اوضاع فرق میکرد.قابل توجه همه دوستانی که ممکنه به مشکل من دچار باشند.گل یخ عزیز به خداتوکل کن اون بهترین ها رو واسمون رقم میزنه

  19. 4 کاربر از پست مفید AYTAK تشکرکرده اند .

    AYTAK (چهارشنبه 08 آذر 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با همسر معتادم چه کنم
    توسط روناک محمدی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 تیر 97, 22:55
  2. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: جمعه 21 شهریور 93, 11:37
  3. چطور بدون قهر کردن، اعتراضم را به همسرم اعلام کنم؟
    توسط هستی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 23 دی 90, 00:08
  4. اعتراف به خیانت
    توسط dorsa65 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مرداد 90, 11:43
  5. اعتراض به قوانین تالار
    توسط ashnayedirooz در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 دی 89, 12:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.