به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 94 [ 13:53]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    1,904
    سطح
    26
    Points: 1,904, Level: 26
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Cool وقتی شرایط ازدواج مهیا نیست داشتن دوست دختر چه مشکلی داره؟

    سلام

    خیلی وقت بود دنبال همچین محیطی بودم و خوشحالم که پیدا کردم.....
    سوالی که ازتون دارم اینه:
    " بد جوری احساس نیاز میکنم با دختری دوست بشم و بتونم باهاش راحت باشم....حرفای رو که نمیشه با دوست و خونواده زد رو با اون بزنم....بریم بیرون تفریح و خوش بگذرونیم بدون هیچ رابطه مشکل سازی......به همین خاطر مشکلی نمیبینم اون دختر همون همسر آینده م هم باشه!حالا اگه نشد هم مگه مشکلی پیش میاد؟از طرفی من هنوز19 سالمه و سن ازدواج من در بهترین حالت 26 سالگیه....خلاصه نمیدونم اینطور رابطه ای رو شروع کنم یا نه؟؟؟اگه نه چرا؟؟من نه دزدم نه قاتلم نه میخوام از کسی سوء استفاده کنم.....فقط احتیاج به یه همراه دارم.....از طرفی در اطرافیان خودم خیلی ها رو میشناسم که با اجبار اولیاشون به یه ازدواج تن دادن و چندیدن سال زجر کشیدن.....من نمیخوام حق انتخابم به یه آره یا نه خلاصه بشه....میخوام خودم امتحان کنم وانتخاب کنم....ببینم چی نیاز دارم و چی مناسب منه....واقعا کار بدیه؟؟؟ لطفا جواب بدید اگه اینبار هم عنوانم مشکلی نداره؟؟؟؟

  2. 2 کاربر از پست مفید drake تشکرکرده اند .

    drake (دوشنبه 15 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطوری بگم به همکارم علاقه دارم وقتی هیچکس موافق نیست
    توسط چتر در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مهر 95, 21:00
  2. این دیگه آخرشه و دیگه راه برگشتی برام نیست...
    توسط سیما59 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 بهمن 92, 00:45
  3. حاضرنیست دوباره با هم دوست باشیم ،لطفا کمکم کنید
    توسط ƦƛӇƛM در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مرداد 92, 15:39
  4. من شوهرم رو دوست دارم ولی اون انگار بود و نبود من واسش مهم نیست
    توسط aden30 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 فروردین 91, 06:10
  5. ده تا کار مفیدی که دوست دارین انجام بدین رو لیست کنین
    توسط خودم و خودت در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 شهریور 87, 18:14

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.