سلام به همه دوستانی که نظرشون رو گفتند.دلم میخواد نظر تک تک بچه های تالار رو راجع به این موضوع بدونم.واقعا ای کاش میشد همه ما لا اقل میتونستیم یک بار به عقب برگردیم.
خود من اگر این فرصت رو داشتم 2 تا کار رو اصلا انجام نمیدادم:
1:دوستایی که الان دارم رو هیچوقت انتخاب نمیکردم چون همشون نامرد بودند و تو تنهاییام نبودند که باهاشون درد و دل کنم.
یه مشت آدم حسود , نامرد و بی وفا....
2-به پسری که 4سال آرزوی منو داشت به خاطر دل رحمی یه فرصت نمیدادم بیاد خواستگاریم که بخواد بعد از 6ماه رابطه خانوادگی و وابسته شدنم بهش به حرف خانوادش گوش کنه و به خاطر مهریه بذاره بره.تو این زمونه واسه هیچ کس نباید دل سوزوند چون سخت میسوزونندت.
به قول دوست عزیزم شاپرک بازم شکر که یه خانواده خوب دارم که حمایتم میکنند.و راضی به حکمت خدا چون شاید اگر این ازدواج صورت میگرفت الان مثل دوست خوبم pink butterfly پشیمون بودم...نمیدونم.
خوشحال میشم نظر بقیه دوستان رو بدونم.





پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)