به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #1
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    من یک مرده متحرک هستم.دیگه حوصله هیچی رو ندارم ، خسته شدم از زندگی.

    سلام.
    من ظاهراً مشکلاتی که دارم یکی یکی بهشون داره اضافه می شه .
    اصلاً حالم خوب نیست .
    می خوام روزها بگذره ، دوست دارم بگیرم بخوابم و همیشه خواب باشم .
    کاش می شد روزی که دیگه صبح چشممو که باز کنم اینجا نباشم .
    تغییری که توی این یک ساله کردم خیلی وحشتناکه .
    توی این چند ماهه ناراحتتر ، غمگین تر ، افسرده تر شدم .
    حرفایی که شنیدم ، برخوردهایی که باهام شده ، جامعه ایی که داریم .
    .
    عادت دارم لیست کنم مشکلاتمو ، اینجا هم همین کار رو می کنم .
    .
    مشکلات خانوادگی :
    من از بابام متنفرم و وقتی مجبور باشی که با یکی زندگی کنی که ازش متنفری زندگی برات خیلی سخت میشه . از مامانمم همینطور. اونا خیلی بدن .
    اصلاٌ به فکر بچه هاشون نبودن و نیستن .همیشه تحقیر و توهین . دروغ ، تفرقه افکنی .
    نمی دونه وظایف پدری چیه .

    مشکلات درسی :
    اونقدر واحد دارم این ترم که از ترس نمی تونم بهشون دست بزنم .

    مشکلات اجتماعی :
    همه چی گرون شدن-وضعیت سیاسی مملکت-تحریم ها-احتمال وقوع جنگ-بی کفایتی مسئولین-جوونا افسرده-

    مشکلات شخصی :
    نیازهایی دارم که برطرف نشده ، گاهی وقتا فکر می کنم خودمو نابود کنم بهتره . بعدش می ترسم از اینکه برای همیشه توی جهنم بمونم . همیشه آهنگ غمگین گوش میدم .
    بعضی مواقع می گم ولش کن چقدر بچه مثبت باشی .

    مشکلات مالی :
    حقوقم ارزشش یک سوم شده . همه چی سه برابر شده : پس همه چی ده برابر شده .
    منی که یه روزی دلم به همین ها خوش بود حالا باید چیکار کنم .
    چه خاکی به سرم بریزم ؟ چه جوری بیام پس انداز کنم ؟ دیگه هیچ پس اندازی جمع نمی شه .
    نگین که قناعت کن .

    مشکلات ادامه تحصیلم :
    به روزایی دلم خوش بود که اگه نشه حداقل برای دکترا میرم یه جایی اپلای می گیرم .الان که دیگه نمی شه .

    حال و رزوم خوب نیست . دیگه هیچ چیز خوشحالم نمی کنه . فکر کنم که دیگه به آخر خط رسیدم.
    من یه مرده متحرک هستم که اگه اجبار بالا سرم نباشه از رختخوابم بلند نمی شم .

  2. 13 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    omid65 (شنبه 06 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دانشجو هستم،رشتم رو هم دوست دارم ولی حوصله وانگیزه تلاش ندارم
    توسط خطا پوش در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 24 مهر 95, 22:49
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  3. 19 تـوصـيـه در آستـانـه ازدواج
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 شهریور 90, 23:07
  4. اگه حوصله داشتين حرفاي من بي حوصله رو بخونين
    توسط sstanha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 87, 00:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.