به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 56
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    236
    امتیاز
    1,733
    سطح
    24
    Points: 1,733, Level: 24
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    662

    تشکرشده 659 در 208 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظر شما بايد اين رابطه رو تموم كنم؟(خواهش ميكنم راهنماييم كنيد)

    اینکه صبر کنی پول دستش بیاد حکایت همون وعده سر خرمن هست! و اینکه شما یکدفعه بری در خونش و بگی همین امشب چک میخوام هم به شما چیزی نمیرسه.
    خانومی در ابتدا آرامش خودت رو حفظ کن تا بتونی با صلابت با طرفت صحبت کنی به دور از هر گونه آشفتگی و زمان چند روزه ای رو براش در نظر بگیر.
    طوری باهاش صحبت کن تا بفهمه قاطع هستی و هیچ چیز دیگه ای نظر شما رو عوض نمیکنه حتی اگه گفت همین امشب با شما عروسی میکنه!!!! شما فقط با احترام روی خواسته خودت پافشاری کن.



  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 آبان 91 [ 18:10]
    تاریخ عضویت
    1391-6-03
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    639
    سطح
    12
    Points: 639, Level: 12
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 27 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظر شما بايد اين رابطه رو تموم كنم؟(خواهش ميكنم راهنماييم كنيد)

    قبلا خيلي خوب بود بدون اجازه من اب نميخورد الان 20 روزي ميشه اينجوري شده كلا ادم فرصت طلبي در برابر ديكران هم,شب ميرم يه جك ازش بكيرم اينجور ادمي بعيد نيست بزنه زير همه جيز شب بركشتم نتيجه رو ميكم فقط دعا كنين واسم .جه ارزوهايي داشتم همش برباد رفت,من واقعا عاشقش هستم تا حدي كه ميكم اي كاش ازدواج كرده بودم يه بسر داشتن بعد اكه جدا ميشدم اشكال نداشت نميدونم اخه جرا اونكه بهترين موقيعتو داشت كه با من به هم بزنه بس جرا اينكارو نكرد اونكه ميدونه من جقدر احساساتيم جرا اينجوري ميكنه احساس ميكنم واقعا ديونه شدم اونم همين حرفو ميزنه ,به خدا واقعا واضيم الان ميرم بيرون يه ماشين بزنه درجا بميرم ,من جتي يه دوست دختر ندارم باهاش حرف بزنم اروم بشم ديكه بريدم,يعني بزارم اينهمه تلاشم هدر بره

    اون فرصت يك ماهه خوايت ولي ميخوام امشب يرم يهش فرصت يم هفته بدم بزار يه كم به زحمت بيفته تا بفهمه زندكي جيه ,دست خودن ميسن همش جمم به كوشيه ميترسم بعد از يه مدت باز مسل ديونه ها دلم تنك بشه بلند شم برم دم خونش التماس كنم

  3. کاربر روبرو از پست مفید niaz64 تشکرکرده است .

    niaz64 (پنجشنبه 06 مهر 91)

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    236
    امتیاز
    1,733
    سطح
    24
    Points: 1,733, Level: 24
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    662

    تشکرشده 659 در 208 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظر شما بايد اين رابطه رو تموم كنم؟(خواهش ميكنم راهنماييم كنيد)

    عزیزم مهم آینده شما هست که باید به خوبی رقم بخوره
    اگه الانم ازدواج بکنی با چنین شخصیت بی ثباتی که خودتون هم متوجه شدی عاشق شما نیست بکنار حتی برای عروسی کردن هم خونه رو بهونه کرده حتی با پول شما خونه خریده ولی باز ...................
    الان موقعیتت سخته و میدونم خیلی ناراحتی ولی بخاطر خوشبختی خودت در آینده تحمل کن و جدا شو
    یه روزی نرسه خدای نکرده بعد از مدتی بیای اینجا تاپیک بزنی با شوهر بی مسئولیت و خیانتکارم چکار کنم؟!
    بنظرت از الان جلوی این اتفاق ناگوار زندگیت رو بگیری بهتره یا بری و خدای نکرده سرت به سنگ بخوره ؟
    در ضمن حالا که ازدواج نکردی اینطور حساسی، فکر کردی بعد از ازدواج میتونی بدون داشتن هیچ حسی راحت جدا بشی که میگی کاش باهاش ازدواج میکردم بعد طلاق؟؟ الان مجردی فرصت خوبی داری بعد از طلاق آینده ات چی میخواد بشه؟!!
    خواهشا" با اینجور احساسات داغ ، آینده خودت رو به بازی نگیر خانومی.



  5. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: به نظر شما بايد اين رابطه رو تموم كنم؟(خواهش ميكنم راهنماييم كنيد)

    خودت میگی اون از اول همچین تمایلی به تو نداشته و از ازدواج حرف نمی زده، و این رابطه از طرف تو هست که سر پا مونده. من از بعضی خانوم ها تعجب می کنم واقعا، که چرا یک ذره عزت نفس ندارن؟! از قدیم گفتن واسه کسی بمیر که برات تب کنه. و از بس تو این جامعه تو سر ما زنها زدن که فکر می کنیم برای به دست آوردن یه مرد باید آویزونش بشیم و همه جوره تحمل کنیم.
    معنای دوست پسر و نامزد هم متفاوته از هر لحاظ. ولی اخیرا مد شده توی همدردی فارسی را پاس میداریم و نمی گوییم دوست پسر ، می گوییم وخواستگار و یا نامزد! اینطوری که نمیشه درست راهنمایی کرد!
    یعنی بذارم اینهمه تلاشم هدر بره؟
    مگه پسر کالا هست که برای به دست آوردنش تلاش بکنی؟ خیلی عجیبه که ما رابطه ها را نه به صورت یک رابطه دو طرفه انسانی، بلکه یک شی ء و کالا می بینیم که اگر به دست بیاوریم به هر قیمتی، حتی علی رغم میل باطنی طرف مقابل، خودمونو برنده میدان می بینیم. من خیلی از نمونه های مشابه شما را دیدم که به وصال معشوق رسیدند ولی معشوق بعد عقد متوجه شده که علیرغم میل باطنی و با تلاش های بی وقفه دختر تن به ازدواج داده ( همون کلک های دخترانه که همه بلدیم و نمی گم که آقایون متوجه نشند ! ) و سرد شده، خیانت کرده و هزار درد بی درمان دیگه.
    من شما را تشویق میکنم عزت نفستون را ببرید بالا و به خودتون مسلط باشید. گربه که نمیخواید تور کنید طرف مقابل هم ادمه اگر نمیخواد بذارید بره پی زندگیش!

  6. 5 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    نیلا (یکشنبه 19 آذر 91)

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 16 دی 91 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1391-7-04
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    422
    سطح
    8
    Points: 422, Level: 8
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظر شما بايد اين رابطه رو تموم كنم؟(خواهش ميكنم راهنماييم كنيد)

    عزیز دلم اول از همه پولتو پس بگیر البته نه با دعوا چون بیشتر لج میکنه...با ملایمت پولتو پس بگیر که حس نکنه میخوای ترکش کنی...دوستان کاملا درست میگن رابطه ای که تو فقط داری مایه میذاری و اون فقط تماسا میکنه و هیچ کاری برای بدست اوردنت انجام نمیده هیچ فایده ای جز بیشتر وابسته شدن تو نداره واینکه درسته ترک کردنش خیلی خیلی سخته اما بهتر ازینه که یه سال بعد اگه ازدواج کرده باشی با یه روحیه ی داغونتر بخوای جدا بشی...منم الان چند هفتس رابطه ی بسیار غلطمو تموم کردم..خیلی برام داره سخت میگذره اما هر وقت عقلانی نگاه میکنم میبینم چه کار خوبی کردم که ادامه ندادم چون قصد ماهم ازدواج نبود و من فقط داشتم خودمو گول میزدم....برای چند دقیقه احساسو بذار کنار و عاقلانه فکر کن...موفق باشی

  8. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 آبان 91 [ 18:10]
    تاریخ عضویت
    1391-6-03
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    639
    سطح
    12
    Points: 639, Level: 12
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 27 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظر شما بايد اين رابطه رو تموم كنم؟(خواهش ميكنم راهنماييم كنيد)

    ممنونم از همه دوستان كه راهنماييم كردين,از بولم كه 100%مطمعنم بس ميدهوولي خوب اكه منو نميخواد جرا با اينهمه اذيت كردن من بازم باهام مونده من وحشتناك رفتارام بجه كانه و عصبي بوده بعضي وقتا فكر ميكنم نكمه من مشكل دارم مسلا اكه كسي جتي بجه ي كوجيك فاميلشو ببره خونه من به شدت عصبي ميشم و حالم بد ميشه,ميكه اكه ميخواسنم خيانت كنم راحت ميكردم ميكه اون دختر واسه دوستم بوده شكاره ي دوستنو داشته ,ديشب رفتم خونش ولي جون بجه هاي برادرش بودن كجبور شدم جيزي نكم اونم خوب بود ولي همين كه اونا رفتن باز دعوا شد وحشتناك در نهايت هم با كوتاه اومدن من اروم شد ميكه جرا وقتي بهت ميكم اس نده قبول نميكني ميكه بزار جند روز به حال خودم باشم خوب من مينونم اس ندم ولي زقتي ميبينم همون موقع فاميلاشو مياره و مهموني ميكيره عصبي ميشم ميترسم به هم بزنم در اينده بشيمون بشم با خودم ميكم بزار باهاش باشم منم مسل خودش بشم ميرم جت ميكنم دوست بيدا منكنم واقعا ديكه موندم جيكار كنم

  9. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 16 دی 91 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1391-7-04
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    422
    سطح
    8
    Points: 422, Level: 8
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظر شما بايد اين رابطه رو تموم كنم؟(خواهش ميكنم راهنماييم كنيد)

    نیاز جان..میخوای یه مدت کوتاه بهش وقت بده اما خوب فکر کن..بخدا احساسات آدمو کور میکنه و باعث میشه فقط خوبیاشو ببینی...موفق باشی

  10. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 آبان 91 [ 18:10]
    تاریخ عضویت
    1391-6-03
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    639
    سطح
    12
    Points: 639, Level: 12
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 27 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظر شما بايد اين رابطه رو تموم كنم؟(خواهش ميكنم راهنماييم كنيد)

    تصميم كرفتم يه مقدار بهش وقت بدم تا قبل از محرم نميدونم من هميشه عقيده داشتم كه هرجي قسمت باشه همون ميشه من كه به هرحال اشتباه يا درست اين همه سال صبر كردم طاقت اوردم حالا يك ماه ديكه هم صبر ميكنم بلبينم جي ميشه از همه دوستان هم ممنونم كه منو راهنمايي ميكنن

  11. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 آبان 91 [ 18:10]
    تاریخ عضویت
    1391-6-03
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    639
    سطح
    12
    Points: 639, Level: 12
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 27 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظر شما بايد اين رابطه رو تموم كنم؟(خواهش ميكنم راهنماييم كنيد)

    من اينارم يادم رفت بكم من حتي به اين اقا هم كفتم كه تصميم دارم اصلا مهريه نزنم و فقط جند شاخه كل بزنم البته خودش كفت نه هرجي مطابق عرف هست بزن مهريه ,قبلا كه ميخواستيم خونه بخريم كفت به نام من باشه ولي بعدا كه ديد بولي كه اون ميذاره خيلي بيشتره قبول نكرد و زد زير حرفش,با خودم فكر كردم اخه اكه يه روزي بخوام جدا بشم مهريه رو كه الان 112 سمه بيشتر نميدم تازه اونم قسطي خوب اين همه دوندكي واسه ماهي 200 تومن به جه درد من ميخوره خوب واسه همين تصميم كرفتن هيجي نزنم ولي بازم انكار كه نه انكار فكر ميكنم اكه هر بسر ديكه اي بود از خوشحالي كيف ميكرد و زود همه جي رو رديف ميكرد

  12. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 23:09]
    تاریخ عضویت
    1391-4-12
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    565
    سطح
    11
    Points: 565, Level: 11
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: به نظر شما بايد اين رابطه رو تموم كنم؟(خواهش ميكنم راهنماييم كنيد)

    نقل قول نوشته اصلی توسط niaz64
    من اينارم يادم رفت بكم من حتي به اين اقا هم كفتم كه تصميم دارم اصلا مهريه نزنم و فقط جند شاخه كل بزنم البته خودش كفت نه هرجي مطابق عرف هست بزن مهريه ,قبلا كه ميخواستيم خونه بخريم كفت به نام من باشه ولي بعدا كه ديد بولي كه اون ميذاره خيلي بيشتره قبول نكرد و زد زير حرفش,با خودم فكر كردم اخه اكه يه روزي بخوام جدا بشم مهريه رو كه الان 112 سمه بيشتر نميدم تازه اونم قسطي خوب اين همه دوندكي واسه ماهي 200 تومن به جه درد من ميخوره خوب واسه همين تصميم كرفتن هيجي نزنم ولي بازم انكار كه نه انكار فكر ميكنم اكه هر بسر ديكه اي بود از خوشحالي كيف ميكرد و زود همه جي رو رديف ميكرد
    اتفاقا برعکس عزیزم، هیچ پسری قدر شرایطی رو که راحت بدست بیاره رو نمیدونه...

  13. کاربر روبرو از پست مفید tanhaye tanha تشکرکرده است .

    tanhaye tanha (یکشنبه 19 آذر 91)


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا بايد از هم ترازان خود در زندگي پايين تر باشم‌؟!
    توسط m.h23 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 مرداد 91, 01:12
  2. لطفا راهنماييم كنيد
    توسط nabitanha در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 خرداد 91, 16:27
  3. من براي ازدواج خودم خيلي مي ترسم لطفا راهنماييم كنيد
    توسط as56 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 دی 89, 14:21
  4. اختلاف قدو هيكل من همسرم لطفا راهنماييم كنيد
    توسط ارشام20 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 مرداد 89, 16:44
  5. نماز در ايينه انبيا و امتها
    توسط hossein.tajalla در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 03 آبان 87, 14:30

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.