
نوشته اصلی توسط
f_z
سلاسلام سرافراز
سلام خانم گل. اما من شمارومی شناسم و سرگذشت شمارو خوندم. میشه گفت تقریبا همسن و سال شمام و عین خودتون واسه زندگی کردن خیلی تلاش کردم.
من شما رو خیلی نمی شناسم شاید به این دلیل که زیاد تالار نمیام ولی این نوشته هاتو خوندم احساس کردم باید اینا رو بهت بگم..اینکه هر شب گریه می کنی نشانه خوبی نیست.از نوشته هات پیداست که دیدت به زندگی زیادی منفی هست..همه چیز در این دنیا برات داره آزار دهنده میشه...عزیزم همه ما در دوران زندگیمون روزهایی رو داشتیم که همین حس رو تجربه کردیم..ان تصور نکن همه شادن و پر از انرژی..ظاهر افراد قشنگ هست اگه بری تو زندگی خصوصییشون می بینی تو از بیشترشون خوشبخت تری..مطمین باش همین کسی که ازش گله کردی هم از همین دسته هست..متاسفانه دور و بر ما پر شده از این افرادیکه خودشون با خودشون پر از درگیری و تصادن.تا دلت بخواد زیادن ولی همشون طاهرشون خیلی جذاب و فریبنده ست..ولی اینا نباید دنیای ما رو خراب کنن.این همیشه عقیده منه..من اینا رو حذف نمی کنم ولی براشون توی دلم و زندگیم جایگاهی تعیین نمی کنم.برام مثل یه چیز گذران که میان و میرن.ذهنمو درگیرشون نمی کنم .وقتمو هدرشون نمی دم.روزمو بخاطر اینا خراب نمی کنم .حتی براشون دلسوزیم نمی کنم...فقط می بینمشون..ارزششون برام همین حده..اینا رو نگفتم که فکر کنی باید با دنیا بجنگی..نه عزبرم بی تفاوت باش.ببین و بگذر وقتی کسی ماهیتشو بهت نشون داد دیگه اون خونه توی دلتو که اشغالش بود خالی کن و خوشحال باش..فکر کن خدا دوستت داشت که جلوتر نرفتی.....من بهت توصیه می کنم یه دکتر بری..اصلا سخت نیست .خود من ت.و یه توصیه خواهرانه بهت می کنم که صد در صد جواب میده..بهت قول میدم..ورزش کن.از اون دسته ورزشهای دسته جمعی..همه چیز بدنت رو خودکار تنظیم می کنه..اصلا یادت میره گریه چی هست...هفته ای سه جلسه رو حتما برو..شک نکن به حرفم.همه این افکار از مغزت میرن بیرون..موفق باشی .
علاقه مندی ها (Bookmarks)