اره مهربونی جون چند وقت پیش اسممو عوض کردم.قشنگه؟
درک میکنم چی میگی چون خودم تجربه کردم.فقط اول باید بدونی اصلا قصدمون این نیست که بگیم تو متهمی..ما فقط داریم از تفاوت نگاه زن و مرد حرف میزنیم..زن یه رفتاری داره که به نظر خودش ایراد نداره اما مرد یه برداشت دیگه میکنه.
یه چیزی بگم اصلا نذار روابطتون به حدی بره که بخواد این حرفا رو بهت بزنن.منم از این ببخشید شروورا زیاد شنیدم..باور کن..لحظه اول که دیدمت فلان شدم..تو بهمانی..همکلاسیم بود که این حرفو زد. زن و یه بچه داره.
گفت هرکسی یه مغناطیس خاصی داره و شما این مغناطیسو خیلی قویتر دارید که به عنوان یه دوست خوب مارو جذب میکنید.
خیلی برام جالللللب بود.
من خیلی عادی باهاشون رفتار میکنم.
حالا اینا یعنی بلاخره مردا از یه ترفندی استفاده می کنن برای جلب توجه..اگه تو به چیزی که اونا میگن توجه کنی اونا با خودشون فکر میکنن یه قدم نزدیک شدن..پس اینجور وقتا فقط یه واکنش قاطعانه نشون بده..مثلا فکر نمیکنم لازم باشه در این موارد با هم حرف بزنیم.خداحافظ و زود اونجا رو ترک کن.
حالا برای هر دختر یه موضوعی رو پیش میکشن.به یکی میگن ادمو اروم میکنی به یکی راجب ظاهرش میگن.تو اصل موضوع تغییری ایجاد نمیکنه..من گفتم راه حلهایی که بچه ها بهم دادن رو بخون.اونم نه سرسری بلکه با دقت.
موفق باشی












علاقه مندی ها (Bookmarks)