سلام دوستان عزیزم
چند وقتی است که بین یه انتخاب گیر کردم .از وقتی بچه بودم هر وقت اسم شغل میومد دبیری تو ذهن من میومد و حتی تو خیالاتم خودمو در حالی میدیدیم که دارم تو کلاس تدریس میکنم . ولی الان نزدیک به 3 سال هست که فارغ التحصیل شدم و نتونستم تو آموزش و پرورش استخدام بشم حتی به صورت نیروی حق التدریس. بیکاری و علافی بدجوری آزارم میده . تا اینکه تو آزمون استخدامی یه اداره دولتی شرکت کردم (بیشتر به خاطر بیکاری و فشار دوستان بود ) . چند روز پیش از طرف اون سازمان تماس گرفتند که مدارکتو واسه مصاحبه بیار . الان نمیدونم چیکار کنم اگر برم مصاحبه دیگه نمیتونم زیرش بزنم چون 10 سال تعهد خدمت میگیرن . الان به نظرتون چیکار کنم .
لطفا نظرتون رو برام بنویسید و کمک کنید بهترین تصمیم رو بگیرم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)