به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 36

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 05 آبان 91 [ 02:34]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    580
    سطح
    11
    Points: 580, Level: 11
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    75

    تشکرشده 76 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question من یه دختر هوس بازم.میخوام توبه کنم

    سلام.من تی تی هستم.22 سالمه
    از اینکه همچین موضوعی رو میخوام مطرح کنم واقعا خجالت زده ام.ولی دیگه نباید اینجوری زندگی کنم.خواهش میکنم کمکم کنید
    من یه دختر هوس بازم.من اصلا اینجوری نبودم.ولی شخصیتم خراب شد.من یه دختر محجبه ام.ولی از درون شخصیتم خراب شده.شاید اگه منو ببینید اصلا باورتون نشه همچین آدمی کثیفی هستم.من خیلی نجیب و با حیا بودم
    میدونید ارتباط من با پسرا چه جوری شروع شد؟چهار سال پیش من برای اولین بار چت کردن رو شروع کردم.چنتا پسر خوب بودن که باهاشون دوست شدم.واقعا خوب بودن.از این پسرای هرزه نبودن.اون موقع ها انقد پاک بودم که یادمه یه بار یکیشون گفت موهات بلنده یا کوتاهه؟من عصبانی شدم که اصلا من برا چی باید به یه پسر نامحرم درمورد موهام حرفی بزنم؟؟؟
    کم کم با یکیشون خیلی صمیمی شدم.میدونید اطرافیان من همه شون ارتباط تلفنی و پیامکی با جنس مخالف داشتن و البته دارن.منم قبح این چیزا برام ریخته بود.برا همین شماره ی اون دوستمو گرفتم و گاهی به هم پیام میدادیم.ولی بیشتر چت میکردیم.خیلی بهش وابسته شده بودم.
    من یه دختر تقریبا عصبی و زود رنج بودم.یعنی عصبانی میشدم و پرخاشگری میکردم..ولی وقتی ارتباطم با این دوستم شروع شد با اینکه یه ارتباط معمولی بود ولی خیلی آروم تر شدم.دیگه پرخاشگر نبودم
    یه روز دوستم بهم گفت که بهم علاقمند شده.خلاصه قرار شد رابطه رو به قصد ازدواج ادامه بدیم.کم کم بغل کردنای پیامکی شروع شد.
    راستی.اینم بگم که من از همون دوران نوجوونی خودارضایی میکردم.خیلی شرمنده ام که اینو میگم.میدونید من کلاس پنجم دبستان بودم که به سن بلوغ رسیدم.از همون بچگی هم همه چی رو درمورد روابط زناشویی میدونستم.و اوایل کنجکاوی باعث شد به این سمت کشیده بشم . بعدشم عادت کردم
    بعد از شروع دوستیم با اون پسر که واقعا هم عاشقانه دوسش داشتم خودارضایی رو تونستم ترک کنم.اونم با محبت هایی که بهم میکرد.
    بعد از دوسال از ارتباطمون دوستم کم کم صحبتو به سکس کشوند و ما اول تو پیامک بعد هم تلفنی درمورد سکس حرف میزدیم و بعد هم که سکس تل شروع شد
    گذشت و گذشت تا اینکه امسال من خیلی دختر بدی شدم.با چنتا پسر دیگه ارتباط برقرار کردم و با همشون سکس چت میکردم و با بعضیاشونم سکس تلفنی.
    وای خدایا.من چقد پستم.به خدا از خدا خجالت میکشم.خیلی وقته دیگه نماز نمیخونم.یا از سر تنبلی.یا به خاطر اینکه باید برم غسل کنم و نمیکنم.
    من با اون دوستم هنوز هم رابطه دارم.ما هیچ وقت همو ندیدیم.ولی قصد ازدواج داریم.من میدونم دیگه مثل قبلا عاشقش نیستم.دوست دارم رابطه مون تموم بشه ولی اون نمیتونه

    حالا من ازتون کمک میخوام.من واقعا نمیتونم با کسی ارتباط نداشته باشم.مثل یه معتاد میمونم.
    این دوستم خطشو فروخته و ارتباطمون از طریق ایمیل شده چند وقته.اینم باعث شده من بیشتر به طرف بقیه کشیده بشم
    از این که یه دختر هرزه ام از خودم بدم میاد
    کمکم کنید.میخوام تا قبل از ماه رمضان توبه کنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید تی تی تشکرکرده است .

    تی تی (شنبه 24 تیر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 تیر 94, 01:23
  2. ایستگاه اتوبوس + خلاقیت
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 15:34
  3. عروس بزگتر بهتر است یا عروس کوچکتر خانواده؟
    توسط باربی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 20:52
  4. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  5. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.