ببین اقلیما جون من بعد از اینکه تصمیم به طلاق از شوهرم گفتم، رفتم پیش مشاور
چندین جلسه، چیشتر از 200 هزار تومن خرج کردم (تعداد جلسات رو می خوام خاطرنشان کنم)
شوهرم هم چند جلسه اومد
می خواستم با کمک یه مشاور این چیزها رو بفهمم
حتی به وضوح مسائل جنسی رو هم به مشاور گفتم که شاید شوهرم از من ارضا ننمی شه، مشاور هم جلوی روم ازش پرسید و شوهرم گفت نه من تو این زمینه مشکلی ندارم.
بعد اینهمه جلسه من اصلا نفهمیدم شوهرم چشه!
بعدشم الان مدتیه شوهرم مدام داره به من گیر میده و از همه چیز ایراد می گیره!
از خودش می پرسم چته؟ کار به دعوا می کشه!
فقط یه چیزی رو می دونم
شوهرم یه مادر حسود و ام الفساد داره که معلم شوهرم تو این زمینه هاست.
خواسته مادر شوهرم برای اینکه دست از سر آزار روحی من برداره:
من برم سر کار
مادر من بچه ام رو نگهداره
حقوقم رو تمام و کمال بدم به شوهرم
شوهرم دربست در اختیار اون باشه
در انتها اگه چیزی از پول و وقت شوهرم باقی موند، به من برسه







علاقه مندی ها (Bookmarks)