به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: شوهرم داره وقاحت رو از حد می گذرونه!!

    ببین اقلیما جون من بعد از اینکه تصمیم به طلاق از شوهرم گفتم، رفتم پیش مشاور
    چندین جلسه، چیشتر از 200 هزار تومن خرج کردم (تعداد جلسات رو می خوام خاطرنشان کنم)
    شوهرم هم چند جلسه اومد
    می خواستم با کمک یه مشاور این چیزها رو بفهمم
    حتی به وضوح مسائل جنسی رو هم به مشاور گفتم که شاید شوهرم از من ارضا ننمی شه، مشاور هم جلوی روم ازش پرسید و شوهرم گفت نه من تو این زمینه مشکلی ندارم.
    بعد اینهمه جلسه من اصلا نفهمیدم شوهرم چشه!

    بعدشم الان مدتیه شوهرم مدام داره به من گیر میده و از همه چیز ایراد می گیره!

    از خودش می پرسم چته؟ کار به دعوا می کشه!

    فقط یه چیزی رو می دونم
    شوهرم یه مادر حسود و ام الفساد داره که معلم شوهرم تو این زمینه هاست.

    خواسته مادر شوهرم برای اینکه دست از سر آزار روحی من برداره:
    من برم سر کار
    مادر من بچه ام رو نگهداره
    حقوقم رو تمام و کمال بدم به شوهرم
    شوهرم دربست در اختیار اون باشه
    در انتها اگه چیزی از پول و وقت شوهرم باقی موند، به من برسه

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array

    RE: شوهرم داره وقاحت رو از حد می گذرونه!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    بلو اسکای عزیز

    عنوان تاپیکت کلی و مبهمه ، عزیز جان از شمای پیشکسوت دیگه انتظار نداریم چنین عنوانهایی را انتخاب کنی . لطفاً عنوانی گویای دقیق نوع راهنمایی که میخواهی را ارسال کن که جایگزین شود . می دانی که تأکید شده دوستان به تاپیکهایی با این عنوانها راهنمایی ندهند !!



    .

  3. کاربر روبرو از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده است .

    جوانه؟؟؟ (چهارشنبه 10 خرداد 91)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 شهریور 98 [ 04:45]
    تاریخ عضویت
    1391-1-27
    نوشته ها
    107
    امتیاز
    8,142
    سطح
    60
    Points: 8,142, Level: 60
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    111

    تشکرشده 98 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم داره وقاحت رو از حد می گذرونه!!

    سلام دوستای عزیز چرا همش میگید شاید خانوم واسه شوهرش کم میذاره؟ چرا همش میگین احتمال زیاد مقصر خود خانومه که به نیازای شوهر جواب نمیده یا کنکاش میکنه؟ مگه خانوم فقط برای خدمت به این مردان آفریده شده؟ چرا به آقایون نمیگین که یه کم اون چشمای هیزشون رو کنترل کنن همش چشمشون دنبال این و اون نباشن.چرا آقایون هیچ وقت چشمشون سیر نمیشه؟؟؟البته منظورم بعضی از آقایونه. بیچاره خانوم دیگه چیکار کنه هی خودشو عوض کنه رفتاراشو تغییر بده ولی باز عکس العملی نبینه و بار دیگه یه طور دیگه رفتار کنه و بعدش از دوستاش نظر بگیره و اجرا کنه و بعدش بره پیش مشاور و روانشناس و باز عکس العملی نبینه و.... تا کی خانوم باید بشه بازیچه دست چنین آقایونی؟؟تا کی باید کوتاه بیاد و ببخشه و باز هم ببخشه و...وبرای بار هزارم هم ببخشه؟؟؟؟ چرا یک بار نمیگین که خانوم تلاش بیهوده نکن بر حسب تجربیات چندین ساله و بر حسب اتفاقات مشابه چنین مردانی درست نمیشن که نمیشن تا خانوم هم تکلیفشو بدونه که یا همینجوری تحملش کنه و قبولش کنه و یا یک بار قیدشو بزنه. همش میگین خانوم تو باید خودتو به آب و آتیش بزنی تا این درست بشه.آخه به من چه ؟مگه من مسئول رفتاراشم؟؟

  5. 6 کاربر از پست مفید etemade shekaste تشکرکرده اند .

    etemade shekaste (یکشنبه 18 تیر 91)

  6. #14
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: "چطور به شوهرم بفهمونم که خطوط قرمز زندگیمون رو رعایت کنه؟!"

    امروز شوهرم گفت که فردا بچه رو ببریم برای چکاپ (دوباره نوت چکاپشه)
    گفت پیش کدوم دکتر ببریمش؟

    نمی دونم بریم همونجا و اگه رفتارشون تکرار شد، قاطعانه برخورد کنم؟ می ترسم شوهرم جلوی اون خانم و جمعیت منو پس بزنه!

    دکتر رو عوضض کنم؟ اینجوری صورت مساله فقط پاک میشه!

    یه چیزی هم به ذهنم رسیده که اونجا که رفتیم، بگم به شوهرم که منشی جدیدت خیلی خوبه و عوضش نکن. یعنی اینکه من اینجوری فکر کردم که تمام اون علائم بخاطر این بوده که شوهرم اون رو بعنوان منشیش محک می زده!

    واقعا نمی دونم چه کنم؟
    چقدر از شوهرم منزجر شدم!

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    487
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3,685

    تشکرشده 3,700 در 587 پست

    Rep Power
    63
    Array

    RE: "چطور به شوهرم بفهمونم که خطوط قرمز زندگیمون رو رعایت کنه؟!"


    سلام

    خودتون هم ميدونيد كه عوض كردن دكتر پاك كردن صورت مساله است و همسرتون احتياجي نداره براي ارتباط احتمالي با اون خانم حتما با شما بره دكتر

    من فقط توصيه ميكنم اگه تصميم داريد زندگي كنيد واسه خودتون زندگي كنيد, همين

    اين افكار فقط شمارو ازار ميده و كاري هم از شما برنمياد

    نميتونيد هميشه كنترلش كنيد

    اما ميتونيد خودتون باشيد و به بچه اي فكر كنيد كه تو اين فضا داره رشد ميكنه

    فقط حواستون باشه حرمتها بيشتر شكسته نشه

    http://www.hamdardi.net/imgup/42110/...91a849fe87.gifترجیح میدهم حقیقتی مرا آزار دهد تا اینکه دروغی آرامم کند...

  8. کاربر روبرو از پست مفید z o h r e h تشکرکرده است .

    z o h r e h (چهارشنبه 07 تیر 91)

  9. #16
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: "چطور به شوهرم بفهمونم که خطوط قرمز زندگیمون رو رعایت کنه؟!"

    آخرین باری که رفتیم دکتر، حرف پیش اوردم و اون خانم منشی رو با منشی خود شوهرم مقایسه کردم که یعنی شوهرم به اون خانم به عنوان یه کیسی برای منشی گری خودش نگاه می کنه!
    شوهرم هم حسابی حالم رو گرفت و جلوی همه از اون خانم منشی دفاع کرد..............
    بیرون هم که رفتیم یه دعوای لفظی حسابی بینمون شد!
    و قرار شد دیگه نریم اونجا.

    خوب این مورد دیگه جایی برای ادامه بیشتر
    اما شوهر من از عمد و با تشویق مادرش داره اینکارها رو می کنه، و اگه خیلی ادامه بده ممکنه یکی مثل این خانم منشی چراغ سبز نشون بده و شوهرکم هم نتونه نفسش رو کنترل کنه و ...

    اگه دوستان راهنمایی به ذهنشون میرسه خواهشا در این تاپیک زیر زحمت بکشن؛
    http://www.hamdardi.net/thread-23266.html


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.