به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 56

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آذر 91 [ 13:39]
    تاریخ عضویت
    1391-2-21
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    1,111
    سطح
    18
    Points: 1,111, Level: 18
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    502

    تشکرشده 522 در 149 پست

    Rep Power
    31
    Array

    پر از خشم و عصبانیتم. فشار شدید روی جسمم دارم. دلیل و درمانش ؟ نکند خوب نشوم؟

    من چند وقته که خیلی عصبی شدم. خشمگینم. بد بینم به آدمها. همیشه دلم پر از عشق بوده اما جدیدا به سختی آدمها را دوست دارم. گاهی فکر میکنم الان است که به طور کامل کنترل خودم رو از دست بدهم و از نظر روانی کلا بروم به یک سطح غیر قابل برگشت.
    شبها چندین بار از خواب بیدار میشوم و اصلا خوب نمیخوابم. صبح که بیدار می شوم خسته هستم و گاهی سرم درد می کند.
    بدنم نا آرام است و فشار زیادی رو روی جسمم حس میکنم.گاهی از فشاری که روی بدنم هست از خواب بیدار میشم. یکسالی هست که پام رو همش تکون میدم و جدیدا پلک چشمم هم مرتب می پره و اعصابم رو خرد کرده. دلم میخواهد همه چیز را بزنم پاره کنم یا بشکنم و خرد و خمیر کنم (البته با این همه انگیزه تا حالا یک نعلبکی هم نشکوندم ). خیلی وقتها حواسم که به خودم می آید می بینم که دارم مثلا همه اش یک دکمه را می بندم و باز میکنم یا با حرص دارم لبم را گاز میگیرم. جدیدا حتی راه رفتن در خیابان برایم سخت شده و انگار همه اش میخواهم بیفتم. تعادل ندارم. با راه رفتنم راحت نیستم.
    خیلی زود میافتم توی چاه افسردگی و نا امیدی و به زحمت از آن می آیم بیرون.

    د رکارم مانده ام . هر چه به ذهنم رسیده را امتحان کرده ام. گاهی کمی بهتر میشوم اما انگار فقط مسکن است و به زودی همه چیز دوباره مثل اولش میشود.

    نیاز به همفکری دارم. به پیشنهاد یا حتی یک سوالی که تا به حال خودم از خودم نپرسیده باشم و دریچه جدیدی باز کند . خسته شده ام. میخواهم خوب شوم. میخواهم آرام باشم. میخواستم مادر شوم اما الان خیلی از خودم ترسیده ام.




  2. 3 کاربر از پست مفید JJ1234 تشکرکرده اند .

    JJ1234 (چهارشنبه 19 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بوی بد دهان نامزدم اذیتم میکنه
    توسط سرگشته 2011 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 دی 93, 00:09
  2. چیکار کنم از عصبانیتم کاسته بشه2 (ادامه تاپیک های بی وفا)
    توسط بی وفا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 شهریور 92, 09:11
  3. چیکار کنم از عصبانیتم کاسته بشه...(نیازمند راهنمایی شدید)
    توسط بی وفا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مرداد 92, 16:36
  4. چطوری عصبانیتمو کنترل کنم؟
    توسط atis در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 فروردین 91, 17:40
  5. رفتار همسرم جلوی خانوادها اذیتم میکنه
    توسط ester در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 اسفند 90, 17:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.