به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21
  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: هیچکس رو دوست ندارم.

    عزیز اینجا دیگه خجالت نداره. هرچی می خوای بگو. خود من برای اولین بار بود که مشکلاتمو اینجا نوشتم.
    با تمام این احوال بر اساس تجربه ی زندگی خودم می گم اگه احساس خوبی نداری توی خونه یعنی دلایلی هست و ناخوداگاهت می فهمه.
    هیچ دوست دیگه ای چه پسر چه دختر نداری که وقتی پیششونی خوشحال باشی؟
    پست های بهار رو خوب بخون. اون لینکه رو که برات گذاشته بخون. شاید واقعا محبت و علاقه ندیدی از اطرافیانتو خودت رو به این وضعیت اجبار دادی. یعنی چون توجهی نبوده مجبور شدی منفعل باشی و به نوعی خودتو با این وضعیت تطبیق بدی.
    بابت هیچی احساس گناه نکن! لابد نباید دلت تنگ شه دیگه. چه بهتر. خوبه دق کنی گریه کنی؟!
    وقتی می گی از ته دلت دوسشون نداری یعنی اونقدرها هم بی تفاوت نیستی. یعنی می دونی دوست داشتن چیه چون همونیه که احساس می کنی نداری.
    از یه جایی شروع کن. اول از خودت! به خودت بگو خودتو دوست داری. خودتو بوس کن و کلی قربون صدقه خودت برو. همون حرفایی رو به خودت بزن که همیشه می خواستی بهت بگن اما نگفتن.
    توی اون لینکه نوشته بود ما همونطوری که والدینمون برامون پدرمادری کردن داریم خودمونم با کودک درونمون رفتار می کنیم. یعنی مثلا اگه والدینمون مارو نادیده گرفتن همیشه ما هم اون رفتار رو یاد گرفتیم و بازم با کودک درون بیچارمون همون رفتار ناخوشایندی رو که یاد گرفتیم می کنیم. از یه جایی شروع کنیم و دیگه نذاریم کودکمون ناراحت باشه. تازه تو بعدا شاید بخوای بچه دار شی و وقتی نمی خوای به بچه ی درون خودت توجه و مهربونی کنی خوب نمی تونی بعدا به یه بجه ی دیگه مهربونی کنی و ممکنه همون رفتاری رو که باهات داشتن با اونم داشته باشی! پس بیا با خودت شروع کن به مهربونی. زودتر از اون چیزی که فکرشو کنی جواب می ده.
    واسه چیزای کوچیک مثل تغییر دکوراسون اتاقو اینا اینکارو بکن. فوقش خوشت نیومد عوض می کنی دیگه. همونایی که هست رو جابجا کن. پرده ی اتاقتو می تونی رنگ رنگی کنی اگه دوست داری. می تونی روی پنجره اتاقت رنگ رنگی نقاشی کنی. البته اگه خونوادت بذارن. اما جابجا کردن وسایلت به خودت ربط داره. بار بلند نکن. فرش اگه داری بزن کنار وسایل رو روی زمین هل بده جابجا کن تا به چیدمان دلخواهت برسی. با دستت هل بده نه پا. بعدا ممکنه زانوت اذیت شه. اگه موکته که سخت می شه ولش کن.
    می تونی شروع کنی به دیگران کمک کنی. توی کمک کردن توی دوستی توی توجه توی مهربونی توی همه ی خوبی ها اول خودت بیا پیشقدم شو. حتی واسه سلام کردن نگو اه بازم این. خودت برو جلو با خوشحالی سلام و احوالپرسی کن. یه جور تلاشه برای بهتر شدن حالت و خارج شدن از حالت انفعال. با دوستات و همکلاسیات حتما اینکارو بکن. کم کم باز خورد خوبیاتو می بینی خوشحال تر می شی و انرژی می گیری. البته واسه کمک کردن یادت باشه تا حدی اینکارو بکنی که به خودت ضرر و زیانی نرسه. یعنی با عقلت هر کاری که می خوای واسه کسی بکنی چک کن. یه مورد دیگه اینکه هر کار خوبی که می کنی هیچ توقع نتیجه و عکس العمل مثبت از طرفت نداشته باش. چون باعث اذیت شدنت می شه. خوبی کن که خودت خوشحال شی. بعدا می بینی که خود ادما بهت خوبی می کنن. می بینن خوبی رو جوابتو می دن.

  2. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    meinoush (دوشنبه 01 خرداد 91)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: هیچکس رو دوست ندارم.

    دنیایی واقعی کودک درون نمیشناسه...کودک درون یعنی احساس....دنیایی حقیقی..یعنی منطق.....توی دنیایی آدمها..غم اش درد داره..شادیش هم درد داره..اون حرفا برای توی کتابهاس...برای شکم های پُر هست...برای فکرهای باز و بی دغدغه اس...
    همیناس که کودک درونت رو رنجونده و ازرده...

    لطفا از جانب کودک درونت حرف نزن
    ..بذار خودش حرف بزنه..خودش زبون داره..بهت میگه کیه؟کجاست؟در چه حاله؟چی میخواد؟

    فقط باید نازشو بخری..باید صبور باشی..چون قهره..چون زیر خروارها خاک دفنش کردی.

    باش حرف بزن..راهشو تو اون لینکها نوشته امتحان کن...
    نیمه تاریک رو هم بخون

  4. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (دوشنبه 01 خرداد 91)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 خرداد 91 [ 11:50]
    تاریخ عضویت
    1390-12-12
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    856
    سطح
    15
    Points: 856, Level: 15
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هیچکس رو دوست ندارم.

    ســلام...
    عزیز اینجا دیگه خجالت نداره. هرچی می خوای بگو. خود من برای اولین بار بود که مشکلاتمو اینجا نوشتم.
    بخاطر همین چیزاشه که دنیایی مجازی رو خیلی دوست دارم.. :)
    با تمام این احوال بر اساس تجربه ی زندگی خودم می گم اگه احساس خوبی نداری توی خونه یعنی دلایلی هست و ناخوداگاهت می فهمه.
    نه من خونه حس خوبی دارم...اونجوری نیست که بگم وااای باز اومدم اینجا...همین که کسی تو کارم سرک نکشه برای من کافیه...حالا توقع ندارم بیان بگم چی شده بیا با ما درد و دل کن..

    هیچ دوست دیگه ای چه پسر چه دختر نداری که وقتی پیششونی خوشحال باشی؟
    دختر که نه...توی پسر ها هم کلا 2تا دوست دارم...یکیشون از دوران دبیرستانه که دیر به دیر میبینمش و راحت ترم باهاش یعنی ارزش وقتم رو بزارم و باهاش صحبت کنم چون مشاور خوبیه...اما کلا خیلی طول میکشه من حرفی رو بزنم..راحت حرف نمیزنم.....اون یکی هم از دوران دانشگاه هست که معمولا من بهش مشاوره میدم باهاش درد و دل نمیکنم.....

    پرسیدی پیششونی خوشحالی....یعنی چی خوشحالی....راحت هستم.........البته نه همیشه.....بیشتر وقتا......
    بیشتر وقتا هم براشون فیلم بازی میکنم...

    بابت هیچی احساس گناه نکن! لابد نباید دلت تنگ شه دیگه. چه بهتر. خوبه دق کنی گریه کنی؟!


    از یه جایی شروع کن. اول از خودت! به خودت بگو خودتو دوست داری. خودتو بوس کن و کلی قربون صدقه خودت برو. همون حرفایی رو به خودت بزن که همیشه می خواستی بهت بگن اما نگفتن.
    اینو گفتی یاد موقعی افتادم که برای خودم کادو میخریدم... :) برای خیلی وقت پیشه....


    تازه تو بعدا شاید بخوای بچه دار شی
    بچه دار.....با این شرایط فکر ازدواج هم خنده داره..چه برسه به بچه....هزار سال دیگه هم بگذره من بازم بچه ام.....البته دروغ چرا یه زمانی تو فکر سرپرستی بچه بودم....یعنی نمیدونم شاید هنوز هم باشم....اگه یه روزی هم توان مالیی داشتم هم توان احساسی حتما یه دختر 2-3 ساله رو دوست دارم براش از جون و دل مایه بزارم.....البته بماند که همون پس فردا بزرگ میشه ....میشه بلای جونت...


    واسه چیزای کوچیک مثل تغییر دکوراسون اتاقو اینا اینکارو بکن. فوقش خوشت نیومد عوض می کنی دیگه. همونایی که هست رو جابجا کن. پرده ی اتاقتو می تونی رنگ رنگی کنی اگه دوست داری. می تونی روی پنجره اتاقت رنگ رنگی نقاشی کنی. البته اگه خونوادت بذارن. اما جابجا کردن وسایلت به خودت ربط داره.
    گفتم اتاقم کوچیکه الان همه وسایل در بهترین حالت خودشونه..مثلا جا به جا کنم یا میاد جلوی در...میاد جلوی پنجره این چیزا....مثلا الان پرده اتاق ام آبی و سبز فسفریه...با دیوار و تخت هم ست هست اما جذابیتی برام نداره.....اما خیلی ها دیدن و خوششون اومده رفتن همین ترکیب رنگ رو استفاده کردن.....نمیدونم چرا کلا بی ذوق هستم..مثلا طرف میاد میبینه کلی ذوق و شوق میکنه....اما برای من بی اهمیته...

    بار بلند نکن. فرش اگه داری بزن کنار وسایل رو روی زمین هل بده جابجا کن تا به چیدمان دلخواهت برسی. با دستت هل بده نه پا. بعدا ممکنه زانوت اذیت شه
    ممنون که به فکر هستی و انقدر ریز به ریز راهنمایی میکنی

    می تونی شروع کنی به دیگران کمک کنی. توی کمک کردن توی دوستی توی توجه توی مهربونی توی همه ی خوبی ها اول خودت بیا پیشقدم شو. حتی واسه سلام کردن نگو اه بازم این. خودت برو جلو با خوشحالی سلام و احوالپرسی کن. یه جور تلاشه برای بهتر شدن حالت و خارج شدن از حالت انفعال. با دوستات و همکلاسیات حتما اینکارو بکن. کم کم باز خورد خوبیاتو می بینی خوشحال تر می شی و انرژی می گیری. البته واسه کمک کردن یادت باشه تا حدی اینکارو بکنی که به خودت ضرر و زیانی نرسه. یعنی با عقلت هر کاری که می خوای واسه کسی بکنی چک کن. یه مورد دیگه اینکه هر کار خوبی که می کنی هیچ توقع نتیجه و عکس العمل مثبت از طرفت نداشته باش. چون باعث اذیت شدنت می شه. خوبی کن که خودت خوشحال شی. بعدا می بینی که خود ادما بهت خوبی می کنن. می بینن خوبی رو جوابتو می دن.
    الان تازه خیلی بهتر شدم...قبلا باید میدیدی....با همه فقط در حد سلام...نه یه کلام هبیشتر نه کمتر..الان خیلی بهتر شدم....مثلا تا سال سوم دانشگاه دوستان منو با فامیلی صدا میکردن..الان خودم باز گرم تر گرفتم باز بهتر شده..

    ==========================

    همیناس که کودک درونت رو رنجونده و ازرده...

    لطفا از جانب کودک درونت حرف نزن..بذار خودش حرف بزنه..خودش زبون داره..بهت میگه کیه؟کجاست؟در چه حاله؟چی میخواد؟

    فقط باید نازشو بخری..باید صبور باشی..چون قهره..چون زیر خروارها خاک دفنش کردی.

    باش حرف بزن..راهشو تو اون لینکها نوشته امتحان کن...
    نیمه تاریک رو هم بخون
    :) ....................... چشم الان دارم میخونم..
    ==============================================

    ممنون از جفتتون که وقت میزارید و میایین..خیلی دلگرم میشم میبینم کسی جواب داده...این یعنی همون توجه...همون مهم بودنه...

  6. کاربر روبرو از پست مفید gharibe.90 تشکرکرده است .

    gharibe.90 (دوشنبه 01 خرداد 91)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 دی 91 [ 10:22]
    تاریخ عضویت
    1390-8-16
    نوشته ها
    94
    امتیاز
    1,508
    سطح
    22
    Points: 1,508, Level: 22
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 53 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هیچکس رو دوست ندارم.

    سلام
    من حدود یک ماه هست که یوگا رو شروع کردم هفته ای 4 روز میرم کلاس . در این مدت فهمیدم که قبل از یوگا من اصلا خودم رو دوست نداشتم و ذره ای برای خودم ارزش قایل نبودم یک ادم ساکت منفعل بی اثر. اما یوگا معجزه کرد طراوت و شادابی به روحم بخشید میتونم بگم که الان خودم رو دوست دارم و برای خودم ارزش قایلم و هر اندازه که خودم رو دوست دارم برای دیگران هم ارزش قایلم .عزت نفس پیدا کردم . کم کم دارم از انفعال بیرون میام راحت تر با دیگران ارتباط برقرار میکنم. اینها همه رو در عرض این مدت کوتاه بدست اوردم .
    واقعا یوگا معجزه میکنه امتحان کن.

  8. 2 کاربر از پست مفید s@h@r تشکرکرده اند .

    s@h@r (دوشنبه 01 خرداد 91)

  9. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: هیچکس رو دوست ندارم.

    ممنون از جفتتون که وقت میزارید و میایین..خیلی دلگرم میشم میبینم کسی جواب داده...این یعنی همون توجه...همون مهم بودنه
    ممکنه دیگه کسی اینجا چیزی ننویسه..چیزی تغییر کرده؟شما تغییر کردین؟؟نه شما هنوز همون شخصید..پس اگه الان مهم و مورد توجهید بدونِ این نوشته ها هم میتونید مهم و مورد توجه باشید

    من میخوام جوری بشه که اگه از الان هیچ کس به تاپیکتون سر نزد بدونید هنوزم مهم هستید..مثل قبل و دنیا بدون تو مثل یه پازل ناقص هست..ما هممون یه تیکه هایی از اون پازلیم

    بهت گفتم احساسات خوبت رو وابسته به دیگران نکن

    هر اندازه که خودم رو دوست دارم برای دیگران هم ارزش قایلم

  10. 3 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (سه شنبه 02 خرداد 91)

  11. #16
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: هیچکس رو دوست ندارم.

    دقیقا الان می خواستم یه چیزی مشابه نوشته بهار بنویسم.
    عزیزم اگه از اول اینطوری نبودی من این همه بی تفاوتی و این حس رو که الان نوشتی دوست داری بهت جواب داده بشه رو خیلی سریع می گفتم افسردگی! چون خودم این تجربیاتو داشتم.
    نباید اشتباه کنی. نه. نباید برات مهم باشه که اگه یه پست اینجا می ذاری کسی بهت جواب بده یا نه. ممکنه 10 نفر بیان برات هی جواب بذارن ولی هیچکدوم جواب ها دردی از دردت باز نکنه. اما ممکنه یکی بیاد 1 پست واست بذاره که خیلی هم برات راهگشا باشه. حتی ممکنه هیچکسی برات هیچ جوابی نذاره اما اینکه اومدی اینجا نوشتی مشکلتو خودش باعث بشه بتونی خودت راه حل پیدا کنی. هدف اینه که تو راه حلی پیدا کردی واسه مشکلت یا نه. منظورمو می فهمی؟ به اینکه کی جواب می ده یا نمی ده اصلا یه لحظه هم فکر نکن. به خودت و هدفت و نتایجی که می گیری فکر کن. اصلا خودتو به رفتار و واکنش های بقیه ادم ها وابسته نکن. اینطوری باشه ادم بیچاره می شه. چون مردم راه خودشونو می رن و کار خودشونو می کنن. خیلی هم کم پیش میاد به روحیات دیگران اهمیت کافی بدن! اگه هی بخوای به این چیزا دقت کنی و اهمیت بدی که دیگه پدرت درمیاد تا بخوای زنده بمونی!! زندگی می شه شکنجه چون احساساتت دست این و اون می یفته و هی باید دنبال هر کدومشون بدوی تا دلتو نکنن با خودشون نبرن!! ادما اینن. مثل اون اهنگ سوسن که می گه به هر باغی که می رسی یه گلی بچین برو!! یعنی تو باید هدف و راه و مسیرت مشخص باشه تا حدی. طی اون هم از هر چیزی برای رسیدن به جایی که می خوای استفاده می کنی. این وسط اخلاق هم باید سهم مهمی داشته باشه که به شکل کمک کردن و کمک گرفتن بشه نه سواستفاده. تو برای خودت همه ی دنیایی. باید بفهمی که خیلی باارزشی. پس همیشه اول به خودت توجه کن و اول به روحیات خودت. کم کم با خودت مهربون شدی می تونی با بقیه مردم هم مهربون شی. یعنی خوشحالت می کنه. اما وقتی ادم خودشو دوست نداره دیگه بقیه دنیارو دوست داشته باشه. خوب معلومه میگه همه چی به جهنم! پس شروع کن روی خودت کار کن. به خودت اهمیت بده و با خودت توی اینه حرف بزن. لازم نیست بلند بلند حرف بزنی اولش. مخصوصا اگه تنها نیستی. به خودت بگو که چی ناراحتت کرده. به خودت بگو که خودتو می بخشی و دوست داری خودتو. کادو واسه خودت بخر. دنیا به چه دردی می خوره وقتی من از خودم فراری باشم گلم؟ اگه ارزش منو کسی نفهمیده دلیلی نداره که بی ارزش باشم. من مهمم. اول از همه برای خودم. باشه گلم؟
    توی روابطت با بقیه شروع کن خوذت پیش قدم شو. یه اشنا می بینی تو خیابون خودت با اعتماد به نفس برو جلو و سلا م احوالپرسی کن. توی دانشگاه خودت برو شروع کن به احوالپرسی. یعنی خودتو و دلتو باز کن به روی مردم. سعی کن به بقیه کمک کنی. هر کمک کوچیکی. کم کم بازخوردی که از بقیه می گیری (مخصوصا از ادم هایی به جز خونواده) بیشتر سر شوقت میاره.
    ورزش و یوگا و باشگاه و این چیزا هم که خیلی خوبه.


  12. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    meinoush (دوشنبه 01 خرداد 91)

  13. #17
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: هیچکس رو دوست ندارم.

    خودت رو دوست داشته باش ، برا خودت احترام و ارزش قائل شو. منفی بافی رو کنار بذار. مثبت فکر کن.پیش قدم شو برا محبت کردن.
    اینم بدون که ارتباط یه جاده دو طرفه اس نه یه کوچه بن بست یه طرفه.
    ضمن اینکه خودت رو دوس داری به خودت هم مغرور نشو ، دقت کن و فکر کن که ارتباطت با دیگران چگونه باید باشه و تو کجای کاری. رابطه هات رو ارزیابی کن.
    یه سوال از خودت بپرس:
    برا ... چیکار کردم که انتظار دارم دوستم داشته باشن.


    اگه ارتباطاتت رو ساختی (دقت کن باید برا یه رابطه وقت بذاری) اونوقت:
    هم دیگران رو دوس خواهی داشت و هم دیگران تو رو
    .

  14. کاربر روبرو از پست مفید baby تشکرکرده است .

    baby (سه شنبه 02 خرداد 91)

  15. #18
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: هیچکس رو دوست ندارم.

    راستی یادم رفت اینو بگم پسر خوب، به نظرم تو باید ادم حساسی باشی. واسه همینم برای اینکه ضربه نخوری در دلتو به روی ادما تا یه حدی بستی و به شکل بی تفاوتی بروز کرده. اگه اینطوری باشه من پیشنهاد می کنم حتما یه کار هنری هم کنار کارهای هر روزت شروع کن به یاد گرفتن. مثل نقاشی یا موسیقی یا مجسمه سازی یا هر چی ... . می گن هنرمندا حساسن :) پس حتما اینکارو بکن. اینطوری احتمالا با ادمای ملایم و حساس دیگه هم اشنا می شی و ممکنه واقعا کارای خوبی از توی کارات دراد. پس در کنار دانشگاه و درس و کار واسه دل خودت شروع کن یه کار هنری هم یاد بگیری. یه جور تفریح و اوقات فراغت بشه واست نه کار اصلیت. موفق باشی.

  16. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    meinoush (سه شنبه 02 خرداد 91)

  17. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 خرداد 91 [ 11:50]
    تاریخ عضویت
    1390-12-12
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    856
    سطح
    15
    Points: 856, Level: 15
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هیچکس رو دوست ندارم.

    سلام....
    ممکنه دیگه کسی اینجا چیزی ننویسه..چیزی تغییر کرده؟شما تغییر کردین؟؟نه شما هنوز همون شخصید..پس اگه الان مهم و مورد توجهید بدونِ این نوشته ها هم میتونید مهم و مورد توجه باشید

    من میخوام جوری بشه که اگه از الان هیچ کس به تاپیکتون سر نزد بدونید هنوزم مهم هستید..مثل قبل و دنیا بدون تو مثل یه پازل ناقص هست..ما هممون یه تیکه هایی از اون پازلیم

    بهت گفتم احساسات خوبت رو وابسته به دیگران نکن
    دقیقا الان می خواستم یه چیزی مشابه نوشته بهار بنویسم.
    عزیزم اگه از اول اینطوری نبودی من این همه بی تفاوتی و این حس رو که الان نوشتی دوست داری بهت جواب داده بشه رو خیلی سریع می گفتم افسردگی! چون خودم این تجربیاتو داشتم.
    نباید اشتباه کنی. نه. نباید برات مهم باشه که اگه یه پست اینجا می ذاری کسی بهت جواب بده یا نه. ممکنه 10 نفر بیان برات هی جواب بذارن ولی هیچکدوم جواب ها دردی از دردت باز نکنه. اما ممکنه یکی بیاد 1 پست واست بذاره که خیلی هم برات راهگشا باشه
    نه نه هرسری که تشکر میکنم از اینکه سر زدید یا کامنتی دادید بخاطر وابسته شدن نیست....یه جورایی تشویقه برام...دلگرمیه....مثلا با خودم میگم خوب کسی بوده که در مورد این موضوع فکر کرده ..وقت گذاشته...

    حتی ممکنه هیچکسی برات هیچ جوابی نذاره اما اینکه اومدی اینجا نوشتی مشکلتو خودش باعث بشه بتونی خودت راه حل پیدا کنی. هدف اینه که تو راه حلی پیدا کردی واسه مشکلت یا نه. منظورمو می فهمی؟
    دقیقا متوجه ام...اصلا بخاطر همین هم هست که از قبل بیشتر تمایل پیدا کردم حرفام رو بگم....حالا غیر از همدردی و کمک های دوستان خود آدمم خیلی سبک میشه...

    به اینکه کی جواب می ده یا نمی ده اصلا یه لحظه هم فکر نکن. به خودت و هدفت و نتایجی که می گیری فکر کن. اصلا خودتو به رفتار و واکنش های بقیه ادم ها وابسته نکن. اینطوری باشه ادم بیچاره می شه. چون مردم راه خودشونو می رن و کار خودشونو می کنن. خیلی هم کم پیش میاد به روحیات دیگران اهمیت کافی بدن! اگه هی بخوای به این چیزا دقت کنی و اهمیت بدی که دیگه پدرت درمیاد تا بخوای زنده بمونی!! زندگی می شه شکنجه چون احساساتت دست این و اون می یفته و هی باید دنبال هر کدومشون بدوی تا دلتو نکنن با خودشون نبرن!! ادما اینن.


    باید بفهمی که خیلی باارزشی. پس همیشه اول به خودت توجه کن و اول به روحیات خودت. کم کم با خودت مهربون شدی می تونی با بقیه مردم هم مهربون شی. یعنی خوشحالت می کنه
    اسمایل لپ قرمز...


    کادو واسه خودت بخر. دنیا به چه دردی می خوره وقتی من از خودم فراری باشم گلم؟ اگه ارزش منو کسی نفهمیده دلیلی نداره که بی ارزش باشم. من مهمم. اول از همه برای خودم. باشه گلم؟
    اوهوم.....ممنون

    خودت رو دوست داشته باش ، برا خودت احترام و ارزش قائل شو. منفی بافی رو کنار بذار. مثبت فکر کن.پیش قدم شو برا محبت کردن.
    اینم بدون که ارتباط یه جاده دو طرفه اس نه یه کوچه بن بست یه طرفه.
    ضمن اینکه خودت رو دوس داری به خودت هم مغرور نشو ، دقت کن و فکر کن که ارتباطت با دیگران چگونه باید باشه و تو کجای کاری. رابطه هات رو ارزیابی کن


    هم دیگران رو دوس خواهی داشت و هم دیگران تو رو.
    درسته...کاملا موافق ام


    راستی یادم رفت اینو بگم پسر خوب، به نظرم تو باید ادم حساسی باشی.
    نمیدونم...شاید..
    واسه همینم برای اینکه ضربه نخوری در دلتو به روی ادما تا یه حدی بستی و به شکل بی تفاوتی بروز کرده
    دروغ چرا..اینو تا حدی قبول دارم.....


    پس در کنار دانشگاه و درس و کار واسه دل خودت شروع کن یه کار هنری هم یاد بگیری. یه جور تفریح و اوقات فراغت بشه واست نه کار اصلیت. موفق باشی.


    واقعا یوگا معجزه میکنه امتحان کن.
    ورزش و یوگا و باشگاه و این چیزا هم که خیلی خوبه.


    ممنونم از تک تکتون...این امید دادن ها خیلی بهم روحیه میدم....بازم ممنون...
    ==========
    یه سوال بی ربط به موضوع...
    من خصوصی نمیتونم بدم..مشکل از منه یا بقیه هم همینن..

  18. 2 کاربر از پست مفید gharibe.90 تشکرکرده اند .

    gharibe.90 (چهارشنبه 03 خرداد 91)

  19. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 خرداد 91 [ 11:50]
    تاریخ عضویت
    1390-12-12
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    856
    سطح
    15
    Points: 856, Level: 15
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هیچکس رو دوست ندارم.

    سلام..
    یه سوال بی ربط به موضوع...
    من خصوصی نمیتونم بدم..مشکل از منه یا بقیه هم همینن..
    meinoush برات میخواستم یه خصوصی بدم..نشد..... فرستادن ایمیل هم چک کردم اونم نشد..


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.