باسلام خدمت دوستان گرامی
من یک سوال به خصوص از آقایون داشتم و اون هم اینه که چرا وقتی با یه دختر آشنا می شن سریع در روز های اول تقاضای رابطه جنسی از طرف مقابل دارند مگه نه اینه که باید طرفین به هم علاقه داشته باشند چرا برای اکثر آقایون اینطوری هست به نظر من برای آقایون اصلاً دوست داشتن طرف مقابل اهمیت نداره ؟ تعجب من از اینه که اینجور آقایون ادعای مذهبی بودن را هم دارند!!!!!!!! من با هر پسری آشنا شدم از همون روز اول این تقاضا را داشته البته ظاهر من کاملاً معمولی هست اصلاً آرایش نمی کنم رفتار من هم متین هست ولی برای من سوال پیش اومده آیا در تمام رابطه دختر و پسرها این گونه رابطه هست یا شاید من از شانس با این جور موارد زیاد برخورد می کنم ؟