به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 خرداد 94 [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1391-1-25
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    2,443
    سطح
    29
    Points: 2,443, Level: 29
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    كاش بعضي از زنها نبودن (حساسیت روی شوهرم)

    سلام خدمت دوستاي خوبم.
    راستش من روي شوهرم خيلي حساسم اگه ببينم با خانمي صحبت ميكنه اذيت ميشم.و اگه اون خانم قشنگ باشه يا بي حجاب و احساس كنم ممكنه شوشو ازش خوشش بياد قاطي ميكنم. و دعوا.
    و شوشو چون اين رو ميدونست خيلي خيلي خيلي خيلي مراعاتمو ميكرد كه من همش از خدا بخاطر اين موضوع و پاك بودن شوشو از خدا ممنون بودم.
    تا اينكه شوشو 4 روز بيمارستان بستري شد.بعد از اون تبديل شد به يه آدمي كه من اصلا نميتونم تحملش كنم.راحت با خانمها (من مشكلم با خانمهايي هست كه مشكل اخلاقي دارن بي حجابن و قصد جلب توجه دارن كه ايشالا خدا همشونو بككككككشه)
    ميگفتم.... راحت با خانمها رابطه برقرار ميكنه ميگه ميخنده سر صحبت رو باهاشون باز ميكنه.و به سرعت توسط زنها جذب ميشه.من از حرسم بدنم شروع ميكنه به لرزيدن.
    و اون ميگه دست خودم نيست.همين تازگي ها رفته بودم آزمايشگاه كه همه خانم بودن و يكي از خانمها بلند ميخنديد و جلوي شوشو هدا در مياورد.و شوشو نگاه ميكرد.خلي آروم بهش گفتم برو بيرون يه آب بخور يه هوا بخور بيا.ولي آخرشم دعوا شد.خيلي زجر ميكشم بهم بگين چكار كنم.چرا شوشو اينطوري شده؟اين رو هم بگم تيپش خيلي جلب تو جه ميكنه.(سوسول امروزي)
    چرا بعد از بيمارستان رفتن اينطوري شد؟به خاطر پرستارا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چرا بعضي از زن ها واسه همه مردا دلبري ميكنن ؟من بايد بيخيال باشم.؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید simsimsim1 تشکرکرده است .

    simsimsim1 (جمعه 22 اردیبهشت 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حساسیت زیاد همسرم روی خانوادش و پرخاشگری بخاطر آنها
    توسط marta در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 مرداد 93, 11:47
  2. حساسیت بیش از اندازه شوهر و خانواده شوهرم روی من
    توسط elham red در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 تیر 92, 10:59
  3. * حساسیت خانواده شوهرم روی ارتباط من و خانواده ام
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 آذر 90, 23:17

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.