سلام کیارش جان
من معمولا با دوستی مخالفتی ندارم البته دوستی که پایه و اساس داشته باشه و از روی منطق باشه
ولی عزیزم تو سنت خیلی کمه و شروع ارتباط در این سن کاملا اشتباه حالا به هر دلیلی
توی این سن شروع رابطه میتونه واست عواقب جبران ناپذیری داشته باشه.... چرا که زمان هیچ وقت برنمیگرده و اونوقتی متوجه اشتباهت میشی که خیلی دیره
امیدورام از تجربه ما استفاده کنی و این رابطه تموم کنی............![]()






علاقه مندی ها (Bookmarks)