به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 خرداد 91 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1391-1-24
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    840
    سطح
    15
    Points: 840, Level: 15
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 29 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط با جنس مخالف برای رهایی از تنهایی

    سلام کیارش جان

    من معمولا با دوستی مخالفتی ندارم البته دوستی که پایه و اساس داشته باشه و از روی منطق باشه
    ولی عزیزم تو سنت خیلی کمه و شروع ارتباط در این سن کاملا اشتباه حالا به هر دلیلی
    توی این سن شروع رابطه میتونه واست عواقب جبران ناپذیری داشته باشه.... چرا که زمان هیچ وقت برنمیگرده و اونوقتی متوجه اشتباهت میشی که خیلی دیره
    امیدورام از تجربه ما استفاده کنی و این رابطه تموم کنی............

  2. کاربر روبرو از پست مفید niloofar82 تشکرکرده است .

    niloofar82 (یکشنبه 17 اردیبهشت 91)

  3. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط با جنس مخالف برای رهایی از تنهایی

    میگن یارو رفت ریشش رو بزنه، سیبلش رو هم گذاشت روش!

    خودت یه راهی رو انتخاب کردی،اومدی اینجا در مورد اشکالش پاسخ بگیری پس به پاسخ های اعضاء توجه کن و یه جمعبندی داشته باش
    نقل قول نوشته اصلی توسط کیارش۲
    یه وقت آدم داره راه میره گریش میگیره.روزو شب دوس داره گریه کنه ولی چه گریه ای؟!!گریه ای که پشتش خالی شدن هم نیست!
    در ضمن من میدونم حتی اگه از کسی جدا بشم بازم کسی هست که بهش وابسطه بشم!
    این حال و احوالات در سن شما طبیعی است، و اگر هم از حالت نرمال خارج شود باید دنبال ریشه مشکل و رفع آن باشی
    نیاز به جنس مخالف هم در این سن بسیار است، اما ربطی به گریه های بی دلیل و دلگیر بودن نداره
    من حدود 9سال از شما سنم بالاتره، هر وقت که یک روز تعطیل داشته باشم و هیچ کار یا برنامه ای نداشته باشم و آس و پاس تو خیابون بچرخم، احساس داشتن یه همدم به شدت بهم فشار میاره، اما تا زمانی که کل وقتم درگیر کار و فعالیت های دیگری باشم ،ذهنم به هر طرف بره به اون طرف نمیره

    پس مواظب باش از چاله نیافتی تو چاه

  4. 10 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (شنبه 16 اردیبهشت 91)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط با جنس مخالف برای رهایی از تنهایی

    فقط داری به حس زیبا و اقواکننده این روزها فکر میکنی و نمدونی آینده چه رقم خواهد زد. از طرفی در سنی هم هستی که واقعا به ی همدم اونم از جنس مخالف احتیاج داری و جمع نیاز و کم تجربگی و احساسی بودن و منطقی فکر نکردن وکشش به جنس مخالف و جنگ با عقاید و دونستن اشتباه بودن ذات این مساله و .... باعث شده سردرگم بشید. هر چه بیشتر پیش برید یهو وابستگی شدید ایجاد میشه(نه اینکه بخواهید خودش ایجاد میشه) و بعد چند سال فرضا هم به هم زدید دیگه نه شما اون دل صاف و دست نخورده را دارید نه اون خانم که باید از خودت بپرسی چرا با پسر اینقدر کوچک تر حاضر به دوستی شده؟؟بعدشم که به عشق واقعیتون برسید تا آخر عمر عذاب وجدانی اون ته دلتون باقی میمونه.
    منطقی فکر کن و رو دلت پا بذار روزی که اینکار غیرممکن نشده

  6. 4 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    کامران (یکشنبه 17 اردیبهشت 91)

  7. #14
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-12-11
    نوشته ها
    396
    امتیاز
    15,136
    سطح
    79
    Points: 15,136, Level: 79
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 214
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,467

    تشکرشده 2,190 در 377 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط با جنس مخالف برای رهایی از تنهایی

    سلام کیارش

    از حرفات فهمیدم که می‌خوای بانک احساسیتو با این خانوم پر کنی. فرض می‌کنیم بدون مشکل پر شد! این خانوم الان زمان ازدواجشه و ممکنه هر لحظه به یکی جواب مثبت بده. وقتی ازدواج کرد این بانکت که پر شده بود، دزد می‌زنه بهشو از قبل از دوستیتون هم خالی‌ترش می‌کنه. شما هم که کلا ترجیح می‌دی مشکلات حالتو حل کنی، بانکتم که نیاز مبرم (‌بیشتر از قبل) داره میری دنبال یه دختر دیگه. این‌یکی هم یا یه روزی می‌ره یا تو می‌بینی مثل دختر اولی نبود و می‌ری دنبال یکی دیگه.

    آخرش بعد از چند سال پشت سرتو نگاه می‌کنی می‌بینی همش دنبال این و اون بودی، محبتو از هر کس و بی‌کسی گدایی کردی، از خیلیا ضربه خوردی و به خیلیا ضربه زدی و ...

    خوب نوبت به ازدواجت می‌رسه. ازدواج می‌کنی و اولش همه چی آرومه! اما یه مشکلی هست. هر روز و هر شب هیکل و رفتار و تیپ زنتو با دخترایی که باهاشون بودی مقایسه می‌کنی! نگو نمی‌کنم! چون می‌کنی!

    بالاخره خانومت که فرشته نیست. می‌بینی فلان دختری که باهاش بودی خوش‌تیپ‌تر بود. اون‌یکی دماغش خوشگل‌تر بود! فلانی هیکلش بهتر بود! و ...

    حالا چی می‌شه؟ بهت می‌گم. چه به خانومت به خاطر ضعفایی که نسبت به اون دخترا داشته غر بزنی و چه نزنی ته دلت از خانومت دل‌زده میشی! یه‌ دفعه‌ای نیستا! پله‌پله دلزده می‌شی! ولی بالاخره یه روزی می‌رسه که از نظر عاطفی نسبت بهش سرد می‌شی!

    حالا چی‌ میشه؟ نمی‌دونم. خودت بین خیانت، طلاق، یا یه عمر زندگی بدون پر شدن بانک احساسیت(!!) انتخاب کن.

    البته این‌ دوستی‌ها برای دوران‌ میان‌سالی و پیری هم معایبی داره! می‌خوای بهت بگم؟!

    ----

    در آخر. کیارش، دوستانه بهت می‌گم. چشماتو باز کن. با این دیدگاه فردای قشنگی نخواهی داشت...

  8. 11 کاربر از پست مفید مسافر زمان تشکرکرده اند .

    مسافر زمان (شنبه 16 اردیبهشت 91)

  9. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط با جنس مخالف برای رهایی از تنهایی

    سلام،

    این تاپیک رو هم مطالعه کنید:
    http://www.hamdardi.net/thread-18390-post-170704.html#pid170704

  10. 3 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (یکشنبه 17 اردیبهشت 91)

  11. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 12 دی 94 [ 12:19]
    تاریخ عضویت
    1391-1-14
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    4,713
    سطح
    43
    Points: 4,713, Level: 43
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    244

    تشکرشده 215 در 103 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: ارتباط با جنس مخالف برای رهایی از تنهایی

    ضمن تشکر بابت توجهتون. من این رابطه رو به کل به هم زدم
    حالا برای مشکل اصلیم یه راه حل بدین

  12. کاربر روبرو از پست مفید کیارش۲ تشکرکرده است .

    کیارش۲ (یکشنبه 17 اردیبهشت 91)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 آذر 91 [ 02:25]
    تاریخ عضویت
    1391-2-14
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    744
    سطح
    14
    Points: 744, Level: 14
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط با جنس مخالف برای رهایی از تنهایی

    به همین زودی......؟

    گفتین 17 سالتونه؟شما تو این سن باید واسه آیندتون برنامه ریزی کنین, کاری که از همه چیز مهمتره .
    با تعیین هدف و تلاش برای دست یافتنش فکر میکنم مقداری از مسئله تنهاییتون حل بشه چون اکثر آدما وقتی فکرشون درگیر کار مهمیه احساس تنهایی و یا داشتن یه سری از مشکلات براشون کمرنگ میشه.
    در حال تحصیل هستین؟

  14. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 17 آبان 92 [ 15:44]
    تاریخ عضویت
    1390-5-28
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    1,952
    سطح
    26
    Points: 1,952, Level: 26
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    257

    تشکرشده 261 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط با جنس مخالف برای رهایی از تنهایی

    نقل قول نوشته اصلی توسط کیارش۲
    ضمن تشکر بابت توجهتون. من این رابطه رو به کل به هم زدم
    حالا برای مشکل اصلیم یه راه حل بدین
    سلام. باید خودت و به کارهایی که علاقه داری مشغول کنی. ان قدر سرگرم کارهات بشی که وقت فکر کردن به این چیزها رو نداشته باشی. مطمئنا به یه چیزهایی علاقه داری به یه ورزشی یه هنری یه سرگرمی
    برای خودت یه برنامه بریز...مثلا دانشگاه میری سه روزشو تعطیلی برای اون سه روزت هم برنامه داشته باش ..نباید بیکار بشینی اون یه روز و می تونی بری باشگاه ..می تونی بری کلاس موسیقی..زبان... کتاب بخونی .. اگر رشتت نیاز داره یه کلاسهایی رو در کنارش بری که تواناییت بیشتر بشه همون کلاسا رو برو
    من دیدم یه سری یه حیوون خونگی دارن ..اینکه بهش رسیدگی میکنن خیلی براشون لذت بخش سرشون هم گرم میشه
    یه برنامه بریزی گاهی اوقات با دوستات بری بیرون ... مثلا دلت گرفت اگر میتونی با دوستت برو بیرون قرم بزن ...اگر ذهنت مشغول کارهای دیگه باشه نمیشینی به اینکه تنهایی و همدمی نداری فکر کنی
    اگر هم فکر کنی به حداقلش میرسه

  15. کاربر روبرو از پست مفید d r e a m تشکرکرده است .

    d r e a m (یکشنبه 17 اردیبهشت 91)

  16. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 12 دی 94 [ 12:19]
    تاریخ عضویت
    1391-1-14
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    4,713
    سطح
    43
    Points: 4,713, Level: 43
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    244

    تشکرشده 215 در 103 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: ارتباط با جنس مخالف برای رهایی از تنهایی

    گفتم که عوامل محیطی جواب نداده.
    چون من به چند تا کار بیشتر علاقه مند نیستم که اونا هم مخربه شدیدا مثل رایانه،موسیقی،...
    از نظر بیرون رفتن هم بخاطر والدینم محدود هستم و نمیتونم.

  17. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: ارتباط با جنس مخالف برای رهایی از تنهایی

    سلام کیارش جان خوبی؟

    راستش من ایده های زیادی برات ندارم اما از تجربم میگم...

    متاسفانه منم همچین روابطی رو تجربه کردم یکی از دلایل مهمش رو اینجا برات مینویسم...حوصلم سر رفته

    باور کن خیلیا اینو بهم گفتن.مثلا دختر خالم بهم میگفت خوب چیکار کنم حداقل با دوست پسرم میریم یه تابی میخوریم..حال و هوام عوض میشه.

    خودمم هی به خودم میگفتم پسرا حداقل سرگرمم میکنن...اما خیلی بد بود..

    حالت تهوع بهم دست میداد..شاید اولش جالب باشه..بانک احساسیت رو پر کنه،سرت شلوغ بشه،پشت سر هم اس ام اس،زنگ..کادو..گردش ولی همش ظاهریه..ساختگیه..واقعی نیست...نمیتونی بهش تکیه کنی..

    من که دووم نمی اوردم..میزدم زیر همه چیز...بگذریم که چقد وقتم گرفته میشد...بگذریم که درسم افت کرد...

    اصلا خیال نکن با یه دختر دوست شدی و تموم شد اب از اب تکون نخورده و میری سراغ بعدی..

    کیارش جان حالتو درک میکنم و مثه تو زیاد دیدم..اما راه حلی که من استفاده کردم و خیلی بهم جواب داده..

    من با کسی دوست شدم که هیچ وقت رهام نمیکنه...تا پیری هام هم باهامه...بدون اینکه حرف بزنم میفهمه چی میخوام...میدونه کی ناراحتم و کی خوشحال...

    و اون کسی نیست جز خودم..


    اره خودم...با خودم دوست شدم..به حرفای خودم گوش کردم..با خودم همدردی کردم...بانک احساسی من حالا شده بانک خصوصی...هر ننه قمری نمیتونه پرش کنه..وسع پسرا و دوستیای کوچه بازاری نمیرسه بانک منو پر کنن..

    باور کن تجربه کردم که میگم خوبه...

    نمیگم خدا..چون از شناخت خودت به شناخت خدا میرسی...

    ورزش و کار و ..تفریح و حتی دوست دختر و ازدواج و ...جواب تو رو نمیده تا وقتی خودت همراه خودت نباشی...تا وقتی خودت به خودت محل نذاری...

    من میگم دوست دختر و دوست پسر که سهله زن و شوهر هم نمیتونن بانک احساسی ادمو پر کنن تا وقتی که خود ادم واسه خودش از اینکارا نکنه..
    اونوقت ببین چه راحت کار و درس و حتی یه صبح بهاری تو رو فول شارژ میکنه..

    نمیدونم فهمیدی چی میگم یا نه؟اما امتحانش ضرر نداره.

    روح و روان تو عزیزتر از اونه که برای رفع تشنگیش به جای اب زلال اب شور بدی و تشنه ترش کنی.

    موفق باشی..کیارش جان

  18. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (یکشنبه 17 اردیبهشت 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.