به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    نحوه رفتار با شخصی که دچار مشکل هست و خاصه چیه؟

    سلام

    موضوعی که ازتون راهنمایی میخوام اینه که من تو محل کارم یه خانومی میاد که فکر میکنم یه بیماری داره...خودش میگه قبلا بعنوان ام اس بستری بوده و بعد فهمیدن اشتباه کردن.رفتارای خاصی داره.یادگیریش خیلی خیلی پایینه...تمرکز نداره...لرزش بدن داره جوری که مجبورم موقع رفت و امد از پله ها کمکش کنم...یه مطلبو بعد هزار بار که واسش توضیح بدیم انگار هیچی تا حالا براش نگفتی...خیلی خیلی زیاد حرف میزنه یعنی جوری که تقریبا تموم ساعت در حال حرف زدن باهاته و اصلا فرقی نمیکنه جوابشو میدی یا نه.چون اگه جواب بدی هم باز اون سوالو مرتب تکرار میکنه اگه جواب ندی هم باز تکرار میکنه...

    همه کسایی که میبیننش بهمون میگن چی میکشین از دستش...خدا به دادتون برسه..گاهی هم مسخرش میکنن و بهش میخندن

    اینطور که میگه تو خونه همه بهش میگن تو هیچی یاد نمیگیری و اما ما بهش میگیم نه اگه تمرین کنی حتما یاد میگیری

    اما با همه این حرفا شوق زیادی واسه یاد گرفتن داره...صبح زود قبل ازهمه پا میشه میاد اونجا با اینکه راهش خیلی دوره...مرتب زنگ میزنه

    الان احساس میکنم کل انرژیم رو ازم میگیره...دلم نمیاد رهاش کنم یعنی چندبار خواستم یه کم بینمون فاصله بدم ولی سریع غصه دار میشه...گریه میکنه...خواهش میکنه که بهش یاد بدم...باهاش حرف بزنم

    منم دلم میسوزه...وقتی دیگران بهش یاد نمیدن و بهش میخندن دلم نمیاد ولش کنم و وقتی ازم خواهش میکنه باز براش توضیح میدم هر چند اگه توضیح ندم هم ول نمیکنه.خیلی خیلی ذوق داره که میخواد یاد بگیره ولی انقد هر مبحث رو براش توضیح دادم که همه فول شدن و خودم دیگه از اون مبحث حالم بد میشه اما فایده نداره...

    شرایط هم جوری هست که این خانوم فعلا اینجا هستش اما حالا نمیدونم چیکار کنم؟
    طوری شدم که به صداش حساسیت پیدا کردم سردردهای شدید میگیرم همه میگن خدا به دادت برسه...

    من تا حالا با این ادما برخورد نداشتم نمیدونم باید چیکار کنم؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مرخصی ام رو به اتمام است و نگهداری پسرم!
    توسط هستی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 مرداد 91, 15:18
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16
  3. 2 - آزادی اختصاصی انسان است
    توسط مدیرهمدردی در انجمن انتخاب، اختیار و مسئولیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 تیر 90, 20:45
  4. آقای مدیر ، پست چی تالار مرخصی است ؟
    توسط lord.hamed در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 شهریور 87, 16:21

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.