
نوشته اصلی توسط
بهار66
این حرف از شما بعیده...مگه تموم پستهایی که تو این تالار زده میشه کارشناسی شده است؟...اگه نگم همه ما اما قریب به اتفاق ما از روی تجارب شخصیمون راهنمایی میکنیم اما مراجع با توجه به روند کلی تاپیک نتیجه گیری میکنه...
دوم این که من هم میدونم اون افراد دارن نظرشخصیشونو میگن..من دلم میخواست بعلاوه نظر شخصی زنانه ای که دارم با نظر شخصی مردانه هم اشنا بشم و صد البته حداقل حسنش اشنایی با طرزنگاه اقایونه.
ببین بالهای صداقت تو این تالار اکثر پستها رو خانوما بر اساس نظرات کاملا شخصیشون میذارن و طبیعتا اقایون به راحتی میتونن با نگاه و دید زنانه اشنا بشن اما ما زنها چی؟
بذار یه مثال دیگه بزنم.همین تاپیک خاطرات عاشقانه من و همسرم که اکثرا خانوما توش پست میذارن چقد میتونه به اقایون کمک کنه تا بفهمن زنها با چه چیزهایی خوشحال میشن و کلا بادید زنانه به خاطرات عاشقانه اشنا میشن اما زنها چی؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)