به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: نامه ای برای جناب مدیر همدردی

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66


    این حرف از شما بعیده...مگه تموم پستهایی که تو این تالار زده میشه کارشناسی شده است؟...اگه نگم همه ما اما قریب به اتفاق ما از روی تجارب شخصیمون راهنمایی میکنیم اما مراجع با توجه به روند کلی تاپیک نتیجه گیری میکنه...

    دوم این که من هم میدونم اون افراد دارن نظرشخصیشونو میگن..من دلم میخواست بعلاوه نظر شخصی زنانه ای که دارم با نظر شخصی مردانه هم اشنا بشم و صد البته حداقل حسنش اشنایی با طرزنگاه اقایونه.

    ببین بالهای صداقت تو این تالار اکثر پستها رو خانوما بر اساس نظرات کاملا شخصیشون میذارن و طبیعتا اقایون به راحتی میتونن با نگاه و دید زنانه اشنا بشن اما ما زنها چی؟

    بذار یه مثال دیگه بزنم.همین تاپیک خاطرات عاشقانه من و همسرم که اکثرا خانوما توش پست میذارن چقد میتونه به اقایون کمک کنه تا بفهمن زنها با چه چیزهایی خوشحال میشن و کلا بادید زنانه به خاطرات عاشقانه اشنا میشن اما زنها چی؟


    خداییش راست میگه بهار جون!
    بابا آخه کدوم یک از حرفهای ما تخصصیه که این یکی تخصصی باشه
    تازه میتونست تو قسمت تجربه های فردی چیزی باشه.
    اصلا تاپیک خاطرات عاشقانه هم شخصیه دیگه کلی که نیست!

    شرمنده خانم فرشته مهربان من پست شما رو ندیدم.
    یادمه یه زمانی آقای مدیر گفتن این تاپیک شما چت گونه بوده و برای همین نقض قوانین است اما من استثنا قائل شدم و اجازه دادم که ادامه پیدا کنه و ...
    نمیشه آقای مدیر لطف کنند و دایره ی استثنائات رو یه کوچولو افزایش بدن تا تاپیک ذکر شده هم توش قرار بگیره؟

  2. 5 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)

  3. #12
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: نامه ای برای جناب مدیر همدردی

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    7 - اگر عضوي در تاپيكي كه براي مشكلش ايجاد كرده ، در موقعيت مراجع و طرح كننده مشكل دچار اشتباه شود، ما مشاوران در تعامل با وي پذيرا عمل كرده و همسو با اهداف تالار سعي در اصلاح روش و نظر اشتباه او داشته و با سعه صدر با او ارتباط مي گيريم.
    ليكن اگر عضوي در جايگاه مشاور و پاسخ دهنده در تاپیکهای مشاوره ای فعاليت كرد، بايد همگرا با مديران تالار و زير نظر آنها عمل كند. چون راهنمايي هاي اشتباه گاه عواقب جبران ناپذیری برای مراجع در پی دارد و مسئولیت آن به عهده تالار همدردي است . این است که در این زمینه توجه سخت گیرانه می شود ، و در جهت آموزش به اعضاء علاقمند به فعالیت در بعد مشاوره ای تاپیک آفت های احتمالی در کار مشاوره تدارک دیده شده و توصیه به مطالعه دقیق آن داریم

  4. 7 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)

  5. #13
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: نامه ای برای جناب مدیر همدردی


    این لینکها هم مطالعه شود

    http://www.hamdardi.net/thread-14840.html

    http://www.hamdardi.net/thread-3615.html

    http://www.hamdardi.net/thread-636.html


  6. 8 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)

  7. #14
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: نامه ای برای جناب مدیر همدردی

    بابت تعریفهایی که کردین ممنونم اما بذارین حرفمو رک و راست بزنم
    شاید خیال کنید من الان شبیه بچه ای شدم که اسباب بازیش رو ازش گرفتن و اون الان ناراحت و عصیبانیه....


    اما نه فرشته مهربون بی دل همه و همه

    من نمیدونم حق رو طلب کردن خواسته ات رو گفتن کجای معادلات شما قرار میگیره؟

    اما برای من مهمه...من منافاتی نمیبینم بین اینکه صبور باشم اما حقم رو طلب کنم...تضادی نمیبینم بین منطقی بودن و اعتراض کردن....خوب بودن معنیش ساکت بودن نیست معنیش همیشه تایید کردن نیست...

    شما الان میتونید و مختار هستید تموم تصورات ذهنی که از بهار 66 ساختین با این اعتراض بهم بریزید...شما اجازه دارید یه تصور خیالی و مجازی دیگه جایگزین تصور فعلیتون از من کنید


    مهم نیست

    من اینجا نیومدم تشکر بهم بدن یا رتبه بگیرم
    بارها و بارها گفتم من اینجام تا یاد بگیرم و اگه اگه اگه چیزی میدونم یاد بدم....

    یاد گرفتن فقط صبور بودن نیست...یاد گرفتن یعنی بهار 66 اگه جایی حس کردی حقت خورده شده بگو...من اگه نتونم اینجا حقم رو طلب کنم تو زندگی واقعیم تبدیل به یه دختر ذلیل میشم که فقط بلدم نگاه کنم تا حقم پایمال بشه....

    تو دنیای من تبعیض هست اشتباه هست خوب و بد هست اما تلاش برای تغییر هم هست...وقتی من میگم خودمو بهار 66 رو یا شخصیت واقعیم رو میپذیرم کامل و یکپارچه خوب و بد معنیش این نیست که تصمیم دارم تا اخر عمر با بدیام کنار بیام...که اگه اینطور بود چه نیازی به رشد هست؟چه نیازی به تلاش هست؟

    ------------------------------------------------------

    من حرف بدی نزدم...بی احترامی نکردم اما حقیقت تلخه...گاهی خیلی تلخ...

    من گفتم اگه قانونی هست باید برای همه باشه...من گفتم و دلیل اوردم به این دلایل تاپیکم نباید حذف میشد (به پستی که در جواب به بالهای صداقت نوشتم مراجعه کنید)

    من حاضر بودم تو تاپیم تغییر ایجاد کنم به جای اینکه همه سوال بپرسن فقط خودم سوال بپرسم اما اینکه به راحتی حذف بشه نه...چون داشت بهم کمک میکرد...

    فرشته مهربون عزیز یاد بگیریم حقمونو طلب کنیم و گرنه تبدیل به انسانهای خموده ای میشیم که هر چه پیش اید خوش اید...


    کاهی باید لباس جنگ پوشید و گاهی تو صحنه زندگی باید ارام ارام رقصید.

    اینا هیچ کدوم مخالف هم نیستن.اگه پذیرش هست اعتراض هم هست.
    خدایی که اب افرید...اتیش رو هم خلق کرد...کنار تابستون داغ زمستون سرد رو هم گذاشت...

    ------------------------------------------------------------

    فرشته مهربون ممنون میشم به نکاتی که تو پست قبلیم گفتم جواب بدید.

  8. 4 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)

  9. #15
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامه ای برای جناب مدیر همدردی

    با سلام و احترام
    از اعضاء محترم خواهش می کنیم به قوانین همدردی که باعث قوام و نظم بخشی به تالار هست، احترام بگذارند و موارد خود را صبورانه از طریق پیام خصوصی پیگیری فرمایند. چنین تاپیکهایی به خاطر اینکه افراد در جبهه موافق و مخالف وارد می شوند موجب گسست بین اعضاء و کاهش همبستگی می شود.



    پیشکسوتان در چندین ماه اول تالار به یاد دارند که هیچگونه پست انتقادی پاک نمی شد و این منجر شده بود که 2 مشکل حاد پیش بیاید.
    یکم:
    اعضاء وقتی زیادی از خود را صرف بحث های جنجالی که اتفاقا بسیار جذاب تر و سرگرم کننده تر است می کردند.(مثل برنامه نود)

    دوم:
    چالش های به تازه واردین و مراجعانی که مشکل حاد داشتند آسیب می رساند. آنها دغدغه کارهای مدیریتی تالار نداشتن اما وقتی اعضاء با احساسات در چالشها با هم درگیر می شدند ، به آنها آسیب می رساند و توقع از جو همدردی نداشتند.
    به هر حال خیلی طول کشید تا ما برای منسجم کردن و مفید کردن تالار به این قوانین دست پیدا کنیم (که اتفاقا سایر فروم ها نیز در قوانین خود به آن اشاره می کنند.)






    در مورد محتوای تاپیکتون ، متوجه شدم اشتباهاتی برداشت کرده اید که سایر اعضاء شفاف سازی های خوبی انجام داده اند که امیدوارم بعدها با مطالعه آن قانع شوید.

    اما در کنار انتقادهای رکتون، انتقاد ظریف و بسیار مهمی هم در تاپیکتون بود که به نظرم وارد بود و شاید ریشه این دلخوری شما هم همین باشد. در واقع من سعی می کنم با توجه به این انتقاد شما حداکثر انرژی خود را بگذارم تا شرمنده شما عزیزان نباشم. و آن انتقاد به کمی فعالیتم در تالار بود که با این اصطلاحات بیان داشتید :
    «ستاره سهیل... »
    «گاه به گاه تو تالار همدردی ظهور میکنن»
    «گه گاه مثه کسی که داره بازی میکنه یه دالی میزنن و میرن»

    بنده طی این چندین سال تالار اگرچه رویه اختصاص وقت به تالار را افزایش دادم و با کمال شرمندگی بسیاری از سختی های کار را هم به گردن مدیران زحمتکش همدردی انداخته ام، اما روز به روز هدایت و سرپانگهداری این تالار وقت بیشتری را می طلبد و این مانع از حضور مستقیم بنده در تاپیکها می شود، اما سعی کردم کار نظارتی بر روند تالار را در بالاترین سطح داشته باشم.
    مانند خانم صاحب خانه ای هستم که به خاطر کثرت مشغله در آشپزخانه هستم و کمتر فرصت تعامل مستقیم با میهمانان عزیز را دارم و آنها شاکی می شوند، لیکن شرایط ترک آشپزخانه هم نیست.

    در واقع این کمبود وقت مانع می شود ما همه مطالب را در سطح عمومی تالار نگه داریم. چرا که مطالب آسیب رسان در میان مطالب مفید، می توان تخریب بیشتری برای مراجعان داشته باشد. حالا اگر در اینگونه تاپیکها مشاوران همیشه فعال باشند و مرتب مطالب ، انتظارات و مسائل غیر واقعی را بیرون بکشند، شرح دهند و مراجعان را متوجه آسیب ها بکنند ، بسیار تاپیک های خوبی از آب درخواهد آمد.
    اما تصور کنید در این حضور کمرنگ مشاور، یک تاپیکی با انتظارات اشتباه مراجعان پیش برود، و بخواهد رفرنسی برای اعضاء قرار بگیرد، جوابگوی این آسیب کیست.
    ما وقتی می توانیم فرصت دهیم هر حرفی و نظری آزادانه در تالار مطرح شود که در کنار هر کدام از آن وقتی و مشاوری وجود داشته باشد که سره از ناسره را تعیین کند.

    اما اگر نظر مشاور مهم نباشد و هر کس بخواهد نظراتش را بدهد این کار در بسیاری از تالارها انجام می شود.



    مسئله تبعیض هم که می فرمایید یک سوء تفاهم هست.
    1 - ممکن است مدیران همه تاپیک ها را فرصت مطالعه نکنند، لذا گاهی گزارش اعضاء منجر به اثر گذاری مدیران روی یک تاپیک می شود. و بعضی تاپیک ها ممکن است از دست آنها رها شود و این عمدی نیست.
    2 - گاهی یک فرد کارشناس، که نظراتش مورد تایید همدردی هست بر تاپیکی نظارت کافی دارد و در حال به ثمر رساندن آن برای مراجعان هست. در واقع تاپیک کاملا جنبه کارگاهی پیدا می کند.
    3 - گاهی به ظاهر تاپیکهای مشابه هم هستند، اما ارزیابی مدیران همدری اینست که یکی از این تاپیکها مفید و اثر بخش و دیگری زیان رسان هستند.
    لذا ما در قوانین همدردی که به امضاء همه اعضاء هنگام ثبت نام رسانده ایم آمده است. کارهای مدیریتی، حذف، ویرایش ،انتقال و ... همه و همه به عهده مدیران همدردی می باشد و هر گونه تصمیمی که برای موفقیت و اثربخشی تالار نیاز هست انجام خواهند داد. لذا وقتی کسی در این تالار فعالیت می کند به معنی اینست که به این تعهد و امضاء خود احترام می گذارد. بدیهی هست ، اگر کسی چنین قوانینی را مستبدانه و غیر مفید بداند ، این آزادی برایش هست که در اینجا ثبت نام نکند. اما اگر پذیرفت نمی تواند بعدا آنرا یک طرف نقض کند.









    =============
    پاورقی:
    در ضمن این تاپیک به خاطر شکل و نوع کلمات و جملاتی که برای رساندن پیامتون انتخاب کره اید قابل اصلاح و تغییر هست که نیاز به یک تاپیک در انجمن روانشناسی عمومی دارد. چون معمولا در فضای واقعی چنین ادبیاتی ما را به مقصود نمی رساند و منجر به واکنش های دفاعی شدید و مقابله ای می شود.
    ما باید یاد بگیریم گزنده ترین حرفها را به بهترین روش بیان کنیم نه اینکه بهترین نظرات را به تلخ ترین صورت ابراز کنیم.
    بحث جنگ و .... ، هم در ارتباطات دوستانه و ... جایی ندارد. اینجا ما همه در حال کمک به یکدیگر برای رشد هستیم.


    *من هم اکنون پیام شما را که برایم ایمیل شده بود ملاحظه کردم. اما قبل از پاسخ دیدم عجله کرده اید و بر خلاف قوانین مطلب را به اینجا کشانده اید.



  10. 11 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.