به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 21:16]
    تاریخ عضویت
    1390-8-08
    نوشته ها
    225
    امتیاز
    1,705
    سطح
    24
    Points: 1,705, Level: 24
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    599

    تشکرشده 601 در 179 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ضایع شدم

    قدر زر، زرگر شناسد قدر گوهر، گوهری

    اصلا فرض کنید که میرفتید خواستگاری و بله رو هم میگرفتید.
    چند سال دیگه که وضعیت تحصیل و اشتغال و ... رو به راه میشد، همچنان با این خانواده اوکی بودید؟؟؟


    و یک چیز دیگه. من در خانواده خودمون (که از لحاظ مالی متول محسوب میشیم و تحصیلات هم رو به راهه تقریبا) اگر پسری با فرهنگ و خانواده خوب باشه، اما در حال تحصیل و بدون کار؛ با سر قبول میکنن، چون درکش رو دارند.

    مهم براشون اصل و نسب و همچنین شخصیت و رفتار پسر هست. بقیه دیگه کم کم حل میشه.

    برای همین میگم:


    قدر زر، زرگر شناسد قدر گوهر، گوهری

  2. 2 کاربر از پست مفید roze-zard تشکرکرده اند .

    roze-zard (یکشنبه 27 فروردین 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 مرداد 91 [ 22:29]
    تاریخ عضویت
    1390-9-04
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    1,614
    سطح
    23
    Points: 1,614, Level: 23
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ضایع شدم

    از لحن کلامتون مشخصه که حال و روز خوبی ندارید.اما چرا و چرا ...؟!!!
    از کلمه خواستگاری این بر میاد که درخواست از طرف شما انجام میشه و سمت مقابل حق انتخاب داره.و مسلما این انتخاب با یک سری معیار ها صورت میگیره که واسه هر کسی خاص و محترمه.
    اینکه بعد از شنیدن نه از کلام ایشون همه ی اساس زندگیشونو زیر سوال بردید اصلا درست نیست اگر واقعا آنچه دارند و ندارن مناسب نیست پس چرا درخواست دادید؟
    شرایطشون بد نیست . اما خب خیلی خوب هم نیست .شاید متوسط
    خودم می خواستم با دختری ازدواج کنم که از لحاظ فرهنگی اقتصادی و تحصیلی از من پایین تر باشند .
    الانم توهینی نکردم . از اینکه حتی بم اجازه ندادن برم خواستگاری ناراحت شدم .

    و اینکه با یک نه شنیدن تصمیم قاطع دیگری گرفتید هم یک اشتباه دیگه.
    معیار های شما چه چیزهاییه؟شما چه انتظاری از طرف مقابل دارید؟چه آمادگی هایی برای زندگی مشترک دارید و هزار سوال دیگه که فکر نمیکنم تا به حال به اون فکر هم کرده باشید!!!!!!!

    من خونواده بسیار مرفهی دارم لیسانسم کارمندم و....همسرم هنوز دانشجو هستن فعلا مشغول به کار نیست سربازی نرفته و از نظر اقتصادی هم....اما با همه اینها ما همدیگرو انتخاب کردیم چون خواسته هامون به هم نزدیک بود .
    شما از زندگی چی میخواهید در برابر چیزهایی که داری نه چیزی که قصد داری یکروزی به دست بیاری.
    بله خیلی ها ازدواج می کنند با اینکه هنوز شاغل هم نشدند. اگه دو طرف همدیگر رو بخواهند اون مو قع می شه خانواده ها رو راضی کرد . اما پدر ایشون حتی اجازه نداد من برم خواستگاری تا با ایشون صحبت کنم تا بعدش ایشون فکراش رو بکنه ببینه می تونه شرایط من رو بدذیره یا نه .

    من از زندگی فقط زندگی کردن رو می خوام . اینکه یک زندگی زیبا و آروم داشته باشم و ازش لذت ببرم . درس و کار و پول فقط وسیله برای یک زندگی زیباست و هدف نیست . یک موقع هایی بیشتر از اینکه برام لذت بردن از زندگی اهمیت داشته باشه علم اهمیت داشت . اما الان اون هم شده یک وسیله برای یک زندگی خوب نه هدف من از زدنگی .


    برادرعزیزتوی این دنیاتوکشورمون شهرمون کوچه مون حتی خانواده مون همه نوع انسانی باعلایق خواسته ها وآرزوهاومعیارهاونگرش های متفاوت وجوددارن هرفردبراخودش دنیای کاملامتفاوت داره پس تصمیم گیری هرکس برطبق توقعات و آینده ایه که توذهنش ساخته ومیخواده.غصه نخوراگراون فردبرات ارزش قایل نمی شه که بری خواستگاری دخترش بخاطرهمون تفاوته ومطمعن باش همه مثل ایشون نیستن امیدوارم شریک واقعی زندگیتوهرچه زودترپیداکنی
    درسته . حق با شماست . اصلا حق با اون هاست . من اشتباه کردم که قبل از اینکه کار داشته باشم رفتم خواستگاری و باید خودم حالیم می شد . الانم پی به اشتباه خودم بردم .




    ایرادی بنده وارد میدانم به نوع نگاه شما. شما معتقدید که دختر خانم انتخابی شما باید از خانواده شما سطحش پایین تر باشد!
    فکر نمیکنید این از کمی اعتماد بنفس شما ناشی میشه؟ میخواهید با این ضعف او بر او حاکم شوید؟ این حس ضایع شدن هم از همین عدم اعتماد بنفس نیست؟ حالا مو بلوند و قد بلند و اینها بماند. اما واقعا بنشینید با خودتون فکر کنید ببینید دیدگاهتون به ازدواج چیه؟ اولویت بندیتون در معیارها و اهداف بر اساس یک دید واقع بینانه به زندگی به چه صورت است. چه معیارهایی را تحت هیچ شرایطی نمیتوانید صرفنظر کنید و کدامها قابل چشم پوشی یا انتقال به رده های پایین ترند. بر اساس معیارهاتون و با یک چشم انداز درست برنامه کوتاه مدت و بلند مدت برای خودتون تعریف کنید و بر این اساس به پیش برید. با یک چنین برنامه ای تازه باید یک کفش پاشنه آهنی هم پاتون کنید و با یک اراده مصمم به پیش برید. با هر جواب منفی ای نه فورا پس بکشید و نه احساس ضایع شدن کنید.
    مرسی . حرفاتون خیلی زیبا بود و به دلم نشست . راست می گید شاید اگه می خواستند بام بازی کنند بدتر بود و این طوری بهتر شد .
    راست می گید من در موضوع ازدواج اعتماد به نفس ندارم . شاید مربوط به اینه که نه کار دارم نه سربازی رفتم و ارشد هم می خوام بخونم و خب شرایط عادی نیست .

    در مورد مو بلوند و قد بلند هم این طور نیست که خیلی گیر ظاهر باشم . چون خودم موم بلونده و قدم بلنده گفتم شاید بهتر باشه با کسی ازدواج کنم که این طور باشه که بعدشم پشیمون شدم . اینم که گفتم دختره خیلی هم خوش تیپ نیست برای این هست که نه موش بلونده نه قدش بلنده .

    رعایت اخلاق و اخلاق گرا بودن با هوش بودن و داشتن ظاهر متوسط معیار هایی هست که نمی تونم ازشون بگذرم . بقیه معیار ها برام خیلی اهمیت ندارند.

    حتما ساله دیگه وقتی کار داشته باشم اعتماد به نفسم خیلی بیشتر میشه و بهتره تا اون موقع به ازدواج فکر نکنم .

    قدر زر، زرگر شناسد قدر گوهر، گوهری

    اصلا فرض کنید که میرفتید خواستگاری و بله رو هم میگرفتید.
    چند سال دیگه که وضعیت تحصیل و اشتغال و ... رو به راه میشد، همچنان با این خانواده اوکی بودید؟؟؟
    رز زرد من خیلی برام مادیات مهم نیست . خیلی هم گیر ظاهر نیستم . توی دانشگاه هم خیلی از رفیقام کسایی هستند که از لحاظ مادی یا ظاهری وضع خوبی ندارند . اصلا خیلی موقع ها هم بیشتر اون ها رو قبول دارم تا کسایی که وضع مادی خوبی دارند .
    خیلی پاک ترند . قابل اعتماد ترند. کینه ای نیستند و ...


    از همتون ممنونم که در بحثم مشارکت کردید و کمکم کردید . خیلی بم روحیه دادید و تونستم با
    این مساله کنار بیام .
    الان که می بینم خیلی اتفاق بدی هم نبوده و می تونست بدتر از این هم باشه . و البته منم از این
    اتفاق یک درس هایی گرفتم . فکر کنم دیگه همه ی حرف ها رو زدیم و من هم جوابم رو گرفتم .

    از مدیران همدردی هم می خوام این موضوع رو قفل کنند .


  4. #13
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: ضایع شدم

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    صبور باش


    شما فعلاً نیاز مبرم به خودشناسی داری ، بهتره قبل از توجه و تمرکز روی معیارها خویشتن خویش را اساسی بشناسی ، حالا هم وقتشه ، و نیازه برای این منظور بطور حضوری نزد یک روانشناس مطمئن بروی و کمک بگیری برای واکاوی خودت . همچنین مطالعه کنی ، کتابهایی که در مورد شخصیت شناسی و راه های خویشتن شناسی هست . تازه بعد از شناخت خویشتن باید هدف اساسی ات در زندگی را متناسب با شناختی که به دست آورده ای تعیین کنی و بعد از آن خود به خود به سمت تنظیم معیارها میروی . بدون طی این مسیر با این اولویتها در تعیین معیارها سرگردان و دچار تعارضات عدیده خواهی بود .

    بهتره راه شناخت خود را اول طی کنی )


    .
    نوع معیاری که برای انتخاب این دختر داشته ای اصلاً اصولی و اساسی و عاقلانه نبوده . در واقع فقط به نیازت به ازدواج آنهم به طور سطحی توجه داشته ای و اینکه انتخابت کسی و طوری باشه که نه بهت نگه و ..... و اینها یعنی اشتباهات شناختی و محاسباتی برای ازدواج و .....
    احمدی گرامی بنده جدی و دلسوزانه گفتم که نیاز به خودشناسی داری هنوز هم سر حرفم هستم چون نوسان تصمیماتت و به عبارتی بی ثباتی ها را اگر نگاه کنی درک خواهی کرد که باید جدی خودت را واکاوی کنی و حفره های آسیب زا را بشناسی و پوشش دهی تا بتوانی به ثبات برسی و درست تشخیص داده ، و تصمیم بگیری و به اقدام برسی ( در همه زمینه ای )

    موفق باشی

    .

  5. 7 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 28 فروردین 91)

  6. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: چرا با شنیدن پاسخ منفی احساس می کنم ضایع شدم ؟



    افرين فرشته مهربون.

    آخه اگه بابای دختره پول دار یا تحصیل کرده بود . اگه دختره خوش تیپ بود . اگه خونشون جای درست حسابی بود . اگه رشته ی دختره خوب بود حرفی نداشتم که این طوری جوابم رو بدند
    اقاي احمدي عزيز شما بيشتر روي شناخت خودت كار كن،همچنين شرايطتت كه درست شد بعد معياراتو بدون رودوايسي نگاه كن و بر اساس اون برو خواستگاري.
    خواستگاري كسي برو كه چه جواب رد شنيدي چه جواب مثبت هيچ وقت دربارش اينطوري نگي.

    بگذريم از اينكه اگه شما با اون دختر ازدواج هم ميكردي چقد ممكن بود پيش بياد كه تو زندگي همين فكرا رو راجبش كني يا حتي به زبون بياري.

  7. 3 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (یکشنبه 27 فروردین 91)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 مرداد 91 [ 22:29]
    تاریخ عضویت
    1390-9-04
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    1,614
    سطح
    23
    Points: 1,614, Level: 23
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا با شنیدن پاسخ منفی احساس می کنم ضایع شدم ؟

    نوع معیاری که برای انتخاب این دختر داشته ای اصلاً اصولی و اساسی و عاقلانه نبوده . در واقع فقط به نیازت به ازدواج آنهم به طور سطحی توجه داشته ای و اینکه انتخابت کسی و طوری باشه که نه بهت نگه و ..... و اینها یعنی اشتباهات شناختی و محاسباتی برای ازدواج و .....
    احمدی گرامی بنده جدی و دلسوزانه گفتم که نیاز به خودشناسی داری هنوز هم سر حرفم هستم چون نوسان تصمیماتت و به عبارتی بی ثباتی ها را اگر نگاه کنی درک خواهی کرد که باید جدی خودت را واکاوی کنی و حفره های آسیب زا را بشناسی و پوشش دهی تا بتوانی به ثبات برسی و درست تشخیص داده ، و تصمیم بگیری و به اقدام برسی ( در همه زمینه ای )
    فرشته مهربان اول از بابت تمرکز زدایی ازتون ممنونم . با تمرکز زدایی از بحث های فلسفی و سیاسی خیلی بیشتر از زندگیم احساس رضایت می کنم .
    می دونم که اگه حرفی می زنید برای دلسوزی هست و قصد دیگه ای ندارید . اما خب یک مواقعی هم به من حق بدید که نخوام اون طوری که فکر می کنید صلاحم هست رفتار کنم .

    اگه سه یا چهار نفر باشند که اینجا بشون خیلی مدیونم یکی از اون ها شمایید . البته فکر نمی کنم انقدر ها هم انتخابم غیر اصولی بوده یا اینکه خیلی بی ثبات باشم . بحث خودشناسی هم از اون بحث هایی هست که برای من ممننوعه حساب می شه . با اینکه شاید به طور کامل فلسفی نباشه و تا حدی به روانشناسی مربوط باشه اما یک مقداری هم بحث فلسفی می شه . به قول معروف انسان از خود شناسی به خدا شناسی می رسه و اینکه از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود ؟

    اگز واقعا دلسوز من هستید دیگه ازم نخواهید که سراغ خود شناسی برم . خیلی هم بی ثبات نیستم . معیار هام که عوض نشده . فقط می خوام یک ساله دیگه با همون معیار ها ازدواج کنم .

    اقاي احمدي عزيز شما بيشتر روي شناخت خودت كار كن،همچنين شرايطتت كه درست شد بعد معياراتو بدون رودوايسي نگاه كن و بر اساس اون برو خواستگاري.
    خواستگاري كسي برو كه چه جواب رد شنيدي چه جواب مثبت هيچ وقت دربارش اينطوري نگي.

    بگذريم از اينكه اگه شما با اون دختر ازدواج هم ميكردي چقد ممكن بود پيش بياد كه تو زندگي همين فكرا رو راجبش كني يا حتي به زبون بياري.

    فکر نکنم معیار هام عوض بشه . البته اگه عوض شد با معیار های جدید می رم خواستگاری .
    آدمی هم نیستم که اهل مسخره کردن یا پز دادن باشم و اگه اینجا هم حرفی زدم برای این بود که ناراحت بودم .

    از مدیران هم تقاضا دارم این تایپیک رو قفل کنند .

  9. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: چرا با شنیدن پاسخ منفی احساس می کنم ضایع شدم ؟

    چون نوسان تصمیماتت و به عبارتی بی ثباتی ها را اگر نگاه کنی درک خواهی کرد که باید جدی خودت را واکاوی کنی و حفره های آسیب زا را بشناسی و پوشش دهی تا بتوانی به ثبات برسی و درست تشخیص داده ، و تصمیم بگیری و به اقدام برسی ( در همه زمینه ای )
    از مدیران هم تقاضا دارم این تایپیک رو قفل کنند .
    احمدی عزیز باز دوباره که گفتی تاپیکمو قفل کنید.

    ای بابا پسر جان بشنو همه حرفایی که برات خوشایند هست و نیست و انقد تو هیجان تصمیم نگیر.

    چیزی که من تو پستهات متوجه شدم تصمیم در اوج هیجان و احساس و زود رنجی و احساساتی بودن هست.
    گمون میکنم شما کلا ادم احساساتی باشین.که اگه اینطوره در تعادل خوبه اما مواظب باشین در کنترل شما باشه نه شما در کنترل اون.

    منظور از خود شناسی شناخت روحیات انسانه.روح ادم هم مثل جسم میمونه.همونطور که برای معالجه جسم باید سلول به سلول و بافت به بافت و اندام به اندام شناختش درباره روح و روان هم تا ندونی چیه و چی لازم داره نمیتونی کاری کنی.

    حالا باز بگو بیاین تاپیکمو قفل کنید:)

  10. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (یکشنبه 27 فروردین 91)

  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 مرداد 91 [ 22:29]
    تاریخ عضویت
    1390-9-04
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    1,614
    سطح
    23
    Points: 1,614, Level: 23
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا با شنیدن پاسخ منفی احساس می کنم ضایع شدم ؟

    بهار ۶۶ قبلا گفته بودم که آدم احساساتی هستم .
    سعی می کنم روی احساسات خودم بیشتر کنترل داشته باشم .

    کنترل احساسات هم مربوط به EQ می شه . در مورد هوش هیجانی مطلب زیاد خوندم و pdf هایی گرفتم که هنوز نخوندم . خودم رو تا حدی شناختم و یک سال هم فرصت دارم خودم رو بیشتر بشناسم و بعد تصمیم بگیرم .

    دوباره هم اگه به مشکلی برخودم می یام اینجا تا ازتون مشاوره بگیرم . خدانگهدار

  12. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 مرداد 91 [ 22:29]
    تاریخ عضویت
    1390-9-04
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    1,614
    سطح
    23
    Points: 1,614, Level: 23
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا با شنیدن پاسخ منفی احساس می کنم ضایع شدم ؟

    شما فعلاً نیاز مبرم به خودشناسی داری ، بهتره قبل از توجه و تمرکز روی معیارها خویشتن خویش را اساسی بشناسی ، حالا هم وقتشه ، و نیازه برای این منظور بطور حضوری نزد یک روانشناس مطمئن بروی و کمک بگیری برای واکاوی خودت . همچنین مطالعه کنی ، کتابهایی که در مورد شخصیت شناسی و راه های خویشتن شناسی هست . تازه بعد از شناخت خویشتن باید هدف اساسی ات در زندگی را متناسب با شناختی که به دست آورده ای تعیین کنی و بعد از آن خود به خود به سمت تنظیم معیارها میروی . بدون طی این مسیر با این اولویتها در تعیین معیارها سرگردان و دچار تعارضات عدیده خواهی بود .

    بهتره راه شناخت خود را اول طی کنی )
    فرشته مهربان می گید برم دکتر روان شناس مورد اعتماد . من دکتر مورد اعتمادی نمی شناسم . اگه شما تهران زندگی می کنید و دکتر مورد اعتمادی می شناسید که به درد مشکل من بخوره معرفی کنید . آخه من برم به دکتره چی بگم . بگم خودم رو نمی شناسم ؟
    ضمنا اگه کتابی رو در مورد خود شناسی می شناسید بگید . اگه نسخه الکترونیکی اش توی اینترنت باشه که بهتره . البته اگه خودشناسی مربوط به مذهب و فلسقه نمی شه . کتابی هم اگه می خواهید معرفی کنید لطفا مذهبی نباشه

  13. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 مرداد 91 [ 22:29]
    تاریخ عضویت
    1390-9-04
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    1,614
    سطح
    23
    Points: 1,614, Level: 23
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا با شنیدن پاسخ منفی احساس می کنم ضایع شدم ؟

    از وقتی که اون جواب رو شنیدم خیلی به هم ریختم . فکر می کنم اگه جای دیگه ای هم برم خواستگاری حالا اگه نخواهند هم اولش جواب رد بدهند منو قبول می کنند تا آمار خواستگار های دخترشون بالا بره .

    دیگه هر چی که هست به ازدواج سنتی فکر نمی کنم .
    نمی دونم چکار کنم یا برم سراغ دختر بازی به قصد ازدواج یا اینکه با دوست دختر اولم دوباره رفیق بشم .
    هیچ وقت نتونستم فراموشش کنم . البته امسال کنکور داره و می ترسم الان اقدام کنم برای کنکورش بد باشه .
    آخه خیلی درس خون بود.

    چند وقت پیش با داداشم بیرون رفته بودیم لو داد که اون باعث شده بوده که من و دوست دخترم به هم بزنیم . چون اون دوستم رو مثله خواهرش دوست داشت . دختره هم واقعا دختره خوب و پاکی بود .

    برای همین یه روز از من می پرسه که واقعا می خوام با دوستم ازدواج کنم . منم اون موقع با اینکه قصدم واقعا ازدواج بود گفتم نه ! آخه فکر می کردم اگه بگم آره بم می گه خاک تو سرت که عاشق شدی .

    از اون موقع هم داداشم شروع می کنه که از دوستم جلوی من بد بگه و از من جلوی اون . می گه بیشتر اختلاف ها و دعواهایی که بین من و دوستم بوده رو اون به وجود آورده و همه ی حرف هایی که پشت سر اون به من گفته دروغ بوده و خیلی از چیزهایی هم که دوستم به من نسبت می داد از داداشم شنیده بود.

    راستش شماره ای هم از دختره ندارم و اون هم خط منو نداره . البته برخی از دوست دختر های قبلی داداشم ی تونند آمارش رو در بیارند . اگه هنوز نامزد نکرده باشه فکر کنم کیس خیلی مناسبی باشه . امشب به داداشم گفتم آمارش رو در بیاره . اگه دوستم قبول کنه چند ماه دیگه می رم خواستگاریش .

    این هم تایپیکی هست که توش در مورد اون حرف زدم .
    http://hamdardi.net/thread-17924.html





  14. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 مرداد 91 [ 22:29]
    تاریخ عضویت
    1390-9-04
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    1,614
    سطح
    23
    Points: 1,614, Level: 23
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا با شنیدن پاسخ منفی احساس می کنم ضایع شدم ؟

    سلام به دوستان خوبم در همدردی .

    راستش یه آدمی مثله من باید همه چی اش به هم بخوره .نمی شه از لحاظ سیاسی و فلسفی یه طوری برخورد کرد و در اخلاق به گونه دیگری رفتار نمود . همون کسایی که توی سیاست و فلسفه و علم و ... قبولشون دارم در مورد اخلاق هم نظر دادند و در این مورد هم باید نظریات اون رو الگو قرار بدم آدم باید عقاید مختلفش به هم بخوره و هم راستا باشه وگرنه دچار مشکل می شه

    اصلا روابطم رو با جنس مخالف کنار گداشتم فقط به این دلیل که بیشتر درس بخونم اما نتیجش برعکس شد . درس که نخوندم هیچ از زندگی هم کمتر لذت بردم .
    الان شدم همون آدم سابق .رفتم سراغ خط قبلیم و با یک دختری هم دارم آشنایی پیدا می کنم .
    می خوام تا 30 سالگی یعنی وقتی که ارشد قبول شدم و 2 سال برای ارشد خوندم و 2 سال سربازی رفتم و بعدشم 4 سالی پول در نیاوردم ازدواج نکنم و بعدشم با یکی مثله خودم ازدواج کنم.

    البته امروز مادرم گفت یکی دیگه رو پسندیده و من به مامانم نگفتم که دیگه قصد ازدواج ندارم. نمی دونم چرا ؟ البته مطمئنم که خانواده دختره قبول نمی کنه و اون هم آخرین خواستگاری منه .

    در کل ازتون ممنونم . لطفا تایپیک رو هم قفل کنید . ضمنا آقا حامد اگه می شه آخر تایپیک هم منو نصیحت نکن چون توی موقعیت من نیستی و نمی تونی منو درک کنی . شعار دادن کاری نداره اما باید یه واقعیت هم توجه کرد . توی ایران بهتر از رفتاری که من می کنم نمی شه رفتار کرد .




 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. یک همسر چقدر باید مطیع شوهرش باشد ؟
    توسط دلپذیراد در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 خرداد 92, 22:52
  2. گذر سریع زمان آرامشم رو ازم گرفته
    توسط فرشته اردیبهشت در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 شهریور 91, 02:37
  3. سریع اقدام کنید
    توسط tasmim در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 خرداد 91, 11:40
  4. نیاز به روان درمانی سریع دارم
    توسط deljoo_deltang در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 12 فروردین 90, 05:12
  5. خواهشا سریع
    توسط Rainbow2008 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 آذر 87, 09:06

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.