با سلام و تشکر از سایت بسیار خوبتان

بنده دانشجوی دکتری مکانیک در یکی از دانشگاه های دولتی تهران هستم. اما به دلایلی از جمله خوب نبودن کیفیت تحصیلات تکمیلی در ایران، سودای انصراف دادن از دوره دکتری و رفتن به خارج (آمریکا یا کانادا) را دارم. در ضمن 27 سال هم سن دارم.

به دلیل این که در خارج از کشور یعنی آمریکا یا کانادا هیچ آشنایی ندارم می ترسم تنهایی برم و میخواهم با دختر خانمی که درس را دوست دارد و از نظر علمی هم خوب است و شرایط گرفتن پذیرش در دوره دکتری یا فوق لیسانس را دارد اقدام کنم. اما نمیدانم چطور باید چنین فردی را پیدا کنم که هم شرایط علمی اش خوب باشد و تحصیل در خارج از کشور را دوست داشته باشد و هم از نظر فرهنگی به من و خانواده ام بخورد و در ضمن شکل و شمایل ظاهری اش هم به دل بنده بشیند و شکل و قیافه من هم به دل او بشیند (البته بنده به هیچ وجه بد تیپ و قیافه نیستم).

لطفاً در مورد پیدا کردن همسری با این مشخصات کمکم بفرمایید

با تشکر

مهدی