سلام خدمت مدیران سایت و بقیه دوستان

دختری هستم 23 ساله -تا حالا 2-3 خواستگار بیشتر نداشتم.دانشجوی فوق لیسانس هستم-مدتی است که این موضوع کم خواستگار داشتنم منو به فکر فرو برده که چرا؟

من خانواده پولدار.نحصیلکرده دارم و خودم هم ظاهر خوبی دارم.

اعتماد به نفس من خوبه ولی خوب شاید نگرانی من طبیعی باشه
ولی الان سوال من اینه
مدتیه که در یه کلاسی شرکت میکنم حدود 3 ماه که در انجا یه اقا پسری هست که ازش بدم نمیادو از شرایطشم تقریبا باخبرم/ایشون هم دانشجوی فوق لیسانس هستن و اخلاق خوبی دارن
خواستم بدونم اشکال داره من از دوستشون سوال کنم که ایشون کسی دیگه رو دوست دارن و یا ایکه از دوستشون بخوام که نظرشون رو از ایشون راجب من بپرسه /اون.قت من جلو دوستشون کوچیک نمیشم؟

دوستشون متاهل هستن.من چی بگم دقیقا بهشون که فکرشون راجب من تغییر نکنه؟


ایا صلاح هست که به خودشون بگم نه به دوستشون؟

میخوام به دوستشون سفارش کنم که اصلا بهشون نگن که من چیزی گفتم.
فکر میکنم امتحانش ضرر نداره
اخه تاکی صبر کنم که مرد ایده الم بیاد و خودم کاری نکنم؟
نظر شما چیه؟
لطفا راهنماییم کنید