1. نوشته بوديد از بچه ها خوشتون نمي آد! خب از چه گروه سني از بچه ها خوشتون مي آد؟ چرا بله؟ چرا نه؟
چرا بچه های تمیز و مودب رو دوست دارم اما آخه بچه خود آدم فرق داره.دوسشون دارم اما نه واسه خودم.آخه اگه مال خودم باشن مسئولیتشونم با خودمه و این کار سختیه.
از بهانه گیریهاشون اصلا خوشم نمیاد و متاسفانه صبر و طاقتشو هم ندارم،خیلی زود از کوره در میرم
در چه سني از كودكان لذت مي بريد؟
زیاد با یچه ها نبودم اما فکر میکنم شیرین زبونیاشون بامزس،مثلا وقتی تازه دارن حرف زدنو یاد میگیرن.
2. آيا همه چيز متعادل و خوبه؟ رابطه شما ثبات داره؟
آره خدارو شکر همه چی آرومه.
مي دونيد اول به شما گفتم فعلا بچه دار نشويد... چون استرس داريد! چون بايد يه خورده كار كنيد تا محيط خانه و روحيات شما و روابط شما با همسرتون پايدار و با ثبات بشه و بازسازي ها جواب مثبت بده... رفتارهاي شما اصلاح بشه و اون وقت با آرامش به سمت بچه دار شدن بريد... من حدود 6 ماه آينده رو براي شما توصيه مي كنم!
مرسی،واقعا ازتون ممنونم
3. به نظر شما مادر بودن يك حسه؟ يا يك مسئوليت؟ نظرتون در رابطه با مسئوليت والدين در برابر فرزندشون چيه؟
به نظر من هردو.مامانم همیشه میگن تا خودت مادر نشی نمیدونی من چه حسی نسبت بهت دارم،اصلا قابل وصف نیست. اما مسئولیت پدر و مادر هم خیلی زیاده.تربیت همه جانبه یه انسان رو خدا سپرده بهشون.خیلی مهمه،از نظر روحی ، جسمی،تحصیلی،روابط اجتماعی،از همه مهمتر تربیت یه بنده خوب واسه خدا ،فکر میکنم کار خیلی سختی باشه.
4. چي براي شما كابوسه؟ از چي مي ترسيد و اگر اتفاق افتد شما بسيار نگران و آزرده خواهيد شد؟
اینکه بچم سالم نباشه بزرگترین کابوسمه.
اما اینکه استراحت مطلق شم،
کارمو از دست بدم(شغلمو خیلی دوست دارم.مزایامون خیلی عالیه اما قراردادی هستیم و خیلی راحت میشه از دستش داد)
از نظر جسمی خیلی به هم بریزم، کابوسای بعدی من هستن.
حالا درسم زیاد مهم نیست شاید به تعویق بیفته اما کنسل نمیشه.
5. در كودكي رفتار كداميك، پدر يا مادرتون رو دوست داشتيد؟ چرا؟
هردو رو.چون خیلی باهام مهربون بودند. نه اینکه تک دختر هم بودم
6. وقتي كودك بوديد، از چه چيزايي لذت مي برديد؟
از دوچرخه سواری ، خرید کردن البته با سلیقه خودم
7. به نظر شما كودك رو چگونه بايد تربيت كرد؟ چقدر بايد وقت گذاشت؟شما چقدر مسئوليت داريد؟
به نظر من بیشتر وقت مفیدمون ازمون گرفته میشه،رفتار خود پدر و مادر هم خیلی مهمه چون ذهن بچه دقیقا مثله یه مموری داره رفتار اطرافیانش رو ذخیره میکنه،سعی میکنم هرجاشو بلد نبودم از کتابهای روانشناسی کودک یا از مشاوره کمک بگیرم.درسته مسئولیت عمده فرزند با پدر و مادر اما سهم مادر خییییییلی بیشتره.
8. آيا از حمايت كافي همسرتون يا مادر و پدرتون برخورداريد؟
بببببله
9. فكر مي كنيد بچه چه تغييراتي در زندگي شما ايجاد مي كند؟
تقریبا همه وقتمونو میگیره، باید مواظب رفتار و گفتارمون باشیم و دیگه اولویت اول زندگیمون خودمون نیستیم ایشونن.از هرجهت وقت خیلی کمتری دارم.در یک جمله همیشه یه نفر آویزونمه
10. چرا شوهرتون بچه دار شدن رو دوست داره؟
نمیدونم شاید فکر میکنه این طوری یه خونواده کامل داره و زندگیمون از روند تکراری خارج میشه،از همه مهمتر من سرگرم میشم و انقدر موضوعات مورد علاقمو پیگیری نمیکنم(بدجنسی)
كمك مي كنيم تا نتيجه بگيريد!
مرسی شما خیلی لطف دارید.
___________
از دوست گرامي، دختر مهربون، براي پيام خصوصي و معرفي تاپيك شما سپاسگزارم
منم خیلی ممنونم دختر مهربون
علاقه مندی ها (Bookmarks)