به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 مرداد 91 [ 19:31]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    3,820
    سطح
    39
    Points: 3,820, Level: 39
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 130
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 16 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    زنم جهیزیشو برده و درخواست مهریه و نفقه کرده . من چکار باید بکنم؟

    حدود چهار ماه پیش زنم با سنگ دلی تمام وقتی من سرکار بودم مامور اورد و جهیزیشو برد به اتفاق باباش. بعد من رفتم خونشون که بیا برگرد سر خونه زندگیت اما اون گفت که من دیگه نمی خام با تو زندگی کنم و مهریمو می خوام و تمکین هم نمی کنم و نفقه هم نمی خام . من و بابام که رفته بودیم خونشون بعد با تحقیر تمام از خونشون اومدیم بیرون البته باباش هم گفت که اگه اون بیاد من اجازه نمی دم. باور کنید تو زندگی هیچی واسش کم نذاشتم و همیشه تو تفریح و گردش بودیم اما زن من یه اخلاف بدی که داره اینه که شدیدا وابسته به خونوادشه و تمام کارایی که می کردیم و حرفایی که بهش میز دم و به خونوادش می گفت و کلا خونوادش با من مخالف بودن و دخترشونو خیلی سرتر و بهتر از من می دونستن و همیشه تو گوشش می خوندن که لیاقت تو خیلی بیشتر از ایناس تا اینکه قضیه ثبت نام مکه شروع شد و خانومم خیلی دوست داشت که با پدرو مادرش بریم مکه اما من اصلا خوشم نمی یومد که با اونا برم مکه چون من همین جا خونوشو به زور می رم حالا بیام ده پونزده روز تحملشون کنم. اخه خیلی بد رفتارن و خیلی خودشونو از اینی که هستن بالاتر می گیرن و منو خیلی کوچیک می بینن و همه رفتاراشون و حرفاشون به شدت زنندس. وقتی خاونمم اصرار کرد که با اونا بریم من گفتم که پس خودت تنهایی با خونوادت برو من هستم اینجا ولی اون گفت که تو هم باید بیای و منم گفتم تحمل خونوادتو ندارم و خلاصه اون پاشد قهر کرد و رفت و فرداش هم اومدچهیزیشو بردو ...
    حالا من تو این وضعیت چکار باید بکنم از نظر روحی خیلی بهم ضربه خورده چون واقعا هیچی واسش کم نذاشتم الانم میگه سی میلیون بده طلافمو بده. ولی من ندارم که سی میلیون بهش بدم و اصلا آخه من کاری نکردم که بخوام اینقدر پول بهش بدم. لطفا کمکم کنید.

  2. 2 کاربر از پست مفید hojjatian تشکرکرده اند .

    hojjatian (جمعه 14 بهمن 90), noamooz (شنبه 09 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رندانه زود خیزید غوغا کنیم غوغا .....
    توسط فرشته مهربان در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 تیر 96, 16:04
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  3. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20
  4. از تربیت بیش از حد بپرهیزید
    توسط keyvan در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 دی 88, 23:54
  5. از مشکلات زندگی نگریزید
    توسط keyvan در انجمن آرامش
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 فروردین 88, 09:06

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.