سلام اهمیت نده شاید باورت نشه من همسرم میشینه از عشق قدیمیش میگه اما با حسرت وپشیمانی باید شکستی باشه تا پیروزی شیرین بشه این اولین موردی نبود که میشنیدم از این بدترم دیدیم .اما از من به تو نصیحت به بهترین نقطه از اجتماع برس جای که حتی اگه بخواد دستش بهت نرسه برو بالای بالا اوج بگیر به امید یه هوای تازه تر قول میدم توام مثل همه یه روزی به اشتباهت میخندی






علاقه مندی ها (Bookmarks)