
نوشته اصلی توسط
بی دل
درسته که آویزون شدن و هی فرت و فرت زنگ زدن خیلی بده و کار رو خراب تر میکنه،
اما منفعل بودن و فقط معطل کاری از طرف اون موندن هم خوب نیست.
با کمال تاسف باید بگم بی مهارت بودن در زندگی هم خودت رو خسته کرده و هم همسرت رو بلاتکلیف!
اگر این اتفاق برای من پیش آمده بود، اون تماسها را طوری مدیریت میکردم که کم کم دلخوری کمرنگ بشه و حرف خودمون دو تا توش مطرح بشه! یک شوخی ای، یک تعریفی یا حرفی صحبتی از جای دیگه ای، که غیر مستقیم خودمون دو تا و خاطراتمون رو براش تداعی کنه، شیرین کاری، شوخ و شنگی ، دلبری، و.... هزاران کار و تکنیک وجود داره
اما شما یا هی التماس کردی ...!
یا عین یه تکه سنگ جوابش رو دادی!
یا هی اشک و آه و مظلوم نمایی که خوب باشه هرچی تو بگی ...!
بارها موقعی که رابطه خراب شده و نه من میخواستم خودمو کوچیک کنم ازش بخوام آشتی کنیم و نه اون روی آشتی داشت ، با یه بل گرفتن من از حرفش هردومون خندیدیدم و مشکل برطرف شده
از استعدادها و امکاناتت بدرستی استفاده کن! ببو گلابی بازی ممنوع!
علاقه مندی ها (Bookmarks)