بین من وهمسرم فاصله افتاده .اون کارخودشومیکنه ومنم کارخودمو.دیگه مثل قبل عاشق هم نیستیم.فقط داریم زیریک سقف زندگی میکنیم .شایددرطول روزبیشترازدوساعت همدیگرونبینیم.اگه هم پیش هم باشیم هیچ حرفی برای گفتن نداریم.
تشکرشده 1,873 در 399 پست
بین من وهمسرم فاصله افتاده .اون کارخودشومیکنه ومنم کارخودمو.دیگه مثل قبل عاشق هم نیستیم.فقط داریم زیریک سقف زندگی میکنیم .شایددرطول روزبیشترازدوساعت همدیگرونبینیم.اگه هم پیش هم باشیم هیچ حرفی برای گفتن نداریم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)