بین من وهمسرم فاصله افتاده .اون کارخودشومیکنه ومنم کارخودمو.دیگه مثل قبل عاشق هم نیستیم.فقط داریم زیریک سقف زندگی میکنیم .شایددرطول روزبیشترازدوساعت همدیگرونبینیم.اگه هم پیش هم باشیم هیچ حرفی برای گفتن نداریم.