به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 85

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    به خاطر این رفتارهایی که از نامزدم دیدم خیلی دودل شدم

    سلام
    اول تشکر می کنم از همه دوستانی که من رو تو تاپیک قبلی که داشتم صمیمانه راهنمایی کردن
    واقعا از تک تکتون بی نهایت ممنونم و یه معذرت خواهی برای حقیقتی که پنهان کرده بودم
    چون تا الان اهمیتش رو نمی دونستم به خاطر همین توی تاپیک قبلیم پنهانش کرده بودم ولی الان با صحبت با یک مشاور و همچنین یکی از دوستان اینجا به این نتیجه رسیدم که شاید اگر حقیقت رو به طور کامل می گفتم راهنمایی های بهتری می گرفتم
    حقیقت اینکه من قرار بود بعد از محرم و صفر عقد کنم ولی خانواده همسرم و بخصوص پدرش با روابط ما حتی در حد بیرون رفتن مخالف بود و می گفتن حتی برای این روابط ما باید محرم باشیم
    و به خاطر اصرار خانواده اون موافقت کردیم ....
    ولی من خیلی از این کار بدم می اومد و مادر و پدرم هم به خاطر احترام زیادی که برای خانواده اون قائل بودن به ناچار پذیرفتن ،به خاطر اینکه بدم می اومد بگم صیغه محرمیت خوندیم گفتم عقد هستیم ولی در واقع عقد موقته
    تا قبل اینکه محرم باشیم می گفتن منظور از این محرمیت اینکه رفت و امد ما باهم اشکالی نداشته باشه ..ولی بعد از اینکه محرم شدیم نامزدم کلا زد زیر این حرفاش

    نمی دونم این مسائل قابل چشم پوشی هستن یا نه !
    1.یکی اینکه بعد از اینکه محرم شدیم زد زیر حرفاش که این محرمیت فقط برای رفت و امد هست ....و توقعات دیگه ای داشت و می گفت کلا این صیغه محرمیت و حتی خود عقد فقط چندتا جمله عربی هستش و با خوندن اون هیچ چیزی بین ما تغییر نمی کنه ....و ما دلامون ماله همه پس زن و شوهریم و محدودیتی هم نداریم .
    2. سر مسائل جنسی با من قهر می کنه.مثلا می گه برم خونشون من که نمی تونم برم و دلیل می ارم که نباید ما باهم تنها شیم عصبی می شه و قهر می که و مثلا یه روز کامل جواب تلفن و اس ام اسشو نمی ده ... تهدید می کنه که ما به درد هم نمی خوریم و تو مال عهد بوقی ...بعدشم خودش ابراز پشیمونی می کنه و منت کشی می کنه ولی بازم رفتارش رو تکرار می کنه ....یه بار هم به دورغ گفت خانوادش هستن و من رو برای نهار دعوت کردن و اومد دنبالم ....نزدیکای خونشون گفت کسی خونه نیست و می خواسته تنها باشیم و لازمه باهم تنها حرف بزنیم .. و فقط قرار حرف بزنیم و قسم خورد به جون من ...ولی بعدش تو خونشون زد زیر همین قسمش و بعدا هم توجیه کرد که تمام رفتار من از سر علاقه شدیدم به تو بوده ...
    3.تو همون یکباری که باهاش تنها بودم رفتارهایی ازش دیدم که وقتی برای مشاور تعریف کردم بهم گفتن این آقا بی شک از بینده های فیلم های بد هستش و دوست داره اون چیزهای که تو فیلم دیده رو پیاده کنه و رفتارش آزار دهنده است ....
    4. هر روز انتظار داره یه ظاهر جدید داشته باشم و همش می گه من تنوع طلبم


    خیلی ناراحتم از یه طرف از اعتماد خانوادم سو استفاده کردم و با اینکه قسم خورده بودن تنها نمی شم باهاش،رفتم خونشون یه بار
    از طرفی این مشکلاتی که پیش اومد رو به مادرم نمی تونم بگم چون بفهمه من رفتم اونجا خیلی برام بد میشه و خیلی برای نامزدمم بد میشه

    از یه طرف دیگه خیلی با محبت و مهربون و فهمیده و در ظاهر نجیبه جوری که همه این صفت رو بهش نسبت می دن ، تو روابطش با خانوادم خیلی خوبه طوری که پدر و مادرم از این وصلت خیلی راضین ...و خودمم دوستش دارم ولی وقتی یاد رفتارهاش می افتم نا خود آگاه احساس تنفر پیدا میکنم بعدش که باهاش حرف می زنم دوباره دوسش دارم


  2. 3 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (جمعه 04 آذر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.