آتنای عزیز خیلی ممنونمنوشته اصلی توسط آتنــــــا25
جواب تو برام معقولانه تر بود...فقط چند مورد هست که می خوام بگم
درباره مورد2: ما تو این مدتی که باهمیم ،خب من تا حدی شناختمش میدونم اهل دختر بازی و این کارا نیست پسر چشم پاکیه و بیشتر هم دنبال کار و دانشگاهشه حتی یه جای دیگه هم کار نیمه وقت میکنه ، خیلی خانواده دوسته ودنبال این چیزا نیست، همین تناقض هاست که منو بیشتر مردد میکنه..
در مورد اینکه میگی من هرچی کنترلش کنم اگه اون بخواد دنبالش بره ،در هر صورت میره و من نمیتونم کاری بکنم..خب آره حق با توا، ولی من هدفم از کنترل کردن این نیست که جلوشو بگیرم خیلی وقتا هدفم اینه که بتونم یه اثر جرم دیگه پیدا کنه که بتونم با خیال راحت و آرامش بیشتر و بدون عذاب وجدان ولش کنم! در واقه میخوام مچشو بگیرم! البته دیگه این کارا رو نمیکنم
درباره مورد6: آره ولی فقط همین مورده که عدم اعتماد میاره...در موارد دیگه خب ما خیلی از هم مطمئینیم مثلا چون احتیاج داشت من پول زیادی بهش قرض دادم و اونم همین کارو میکنه و خیلی هوای منو داره ، از هیچ کمکی دریغ نمیکنه و...
درباره مورد 7: نه این درست نیست، من وقتی بهش گفتم که می خوام تموم کنیم اون قبول نکرد کلی اصرار کرد سعی کرد آرومم کنه دلیل بیاره توضیح بده...ولی هرچی گفت من قبول نکردم و بعدش یه روز هم طول نکشید که بهش زنگ زدم چون عذاب وجدان داشتم و فکر میکردم تقصیر خودمه وگرنه مطمئنم که بعدا خودش زنگ میزد چون قبلا هم به خاطر یه مسائل دیگه قهر کردیم و همیشه اون به من زنگ زده و برای آشتی پیشقدم شده...خیلی وقتا اگه من نخواستم پیشش باشم دیدم که خیلی ناراحت میشه و داغون میشه
اون منو ول نکرد ، اون هیچوقت حاظر نیست این کارو بکنه....من تو توهم سیر نمیکنم از این چیزایی که میگم مطمئنم همیشه برای همه چی دنبال دلیل میگردم .
اگه اون طور که شما میگید بود که حتی یه لحظه هم تردید نمیکردمو برای همیشه ولش میکردم ...این چیزاست که منو مردد میکنه.....
با بقیه موارد موافقم ، ممنون میشم اگه دوباره نظرتونو بهم بگین
میتونم ازتون بپرسم الان با همسرتون تو چه وضیعتی هستین؟
نوشته اصلی توسط hamed65
من برای خانم اویژه یه پاسخ نوشتم ولی ایشون جواب منو ندادن خب من هم قانع نشدم
بر فرض که طرف به خواستگاریم بیاد خب تو کلیت این مسئله ای که من روش شک دارم چه فرقی میکنه؟؟ واقعا نمیفهمم چرا میگید درباره روابط دختر و پسر مشاوره نمیدین؟ ما هدفمون ازدواجه و داریم آشنا میشم، حتما باید عقد کرده باشم، بعد این بلا سرم بیاد که مشاوره بگیرم؟فکر نمیکنین این اموزش ها باید قبل از ازدواج داده بشه؟
من خودم روابط دختر و پسر و بدون سرانجام قبول ندارم ولی آشنایی برای ازدواج رو چرا،
حالا بر فرض که خانوادم هم خبر داشته باشن ، خب برای این مورد من چه فرقی میکنه
نوشته اصلی توسط hamed65
من برای خانم اویژه یه پاسخ نوشتم ولی ایشون جواب منو ندادن خب من هم قانع نشدم
بر فرض که طرف به خواستگاریم بیاد خب تو کلیت این مسئله ای که من روش شک دارم چه فرقی میکنه؟؟ واقعا نمیفهمم چرا میگید درباره روابط دختر و پسر مشاوره نمیدین؟ ما هدفمون ازدواجه و داریم آشنا میشم، حتما باید عقد کرده باشم، بعد این بلا سرم بیاد که مشاوره بگیرم؟فکر نمیکنین این اموزش ها باید قبل از ازدواج داده بشه؟
من خودم روابط دختر و پسر و بدون سرانجام قبول ندارم ولی آشنایی برای ازدواج رو چرا،
حالا بر فرض که خانوادم هم خبر داشته باشن ، خب برای این مورد من چه فرقی میکنه






آخه من خیلی از این موضوع میترسم ، میترسم که اگه نادیده بگیرم و یه کار اساسی نکنم بعدا تو زندگیم اتفاق بیوفته و بعد هی بشینم خودمو لعنت کنم!
علاقه مندی ها (Bookmarks)