سلام
پیشاپیش از شما که کمکم می کنید سپاسگذارم
این روز ها برایم خیلی سخت می گذرد کمک و همراهیم کنید خصوصا کاربرbaby که از مطالبشان بسیار استفاده کردم و بارها باعث انرژی زیادی درونم شد
من دختری هستم 25 ساله که در نوجوانی به دلایلی افسردگی را پشت سر گذاشتم
من هیچوقت نمی توانم کاری را که شروع می کنم تمام کنم من خواهرو برادرانم موفق هستند و همه تحصیل کرده از دانشگاه های بسیار تاپ هستند ولی من همین نمی توانم و این حس بد نمی گذارد درس بخوانم با این سن تا به حال جرات فکر کردن به کنکور را هم نداشتم
یا مثلا در دوران مدرسه در ورزش موفق بودم ولی وقتی خواستم آن را ادامه دهم با خودم گفتم من نمی توانم مربی باشم و واقعا هم نتوانستم حالا خانواده ام بسیار بر من فشار وارد می کنند که امسال درس بخوانم کنکور شرکت کنم ولی وقتی شروع می کنم حس ناامیدی نمی گذارد بیشتر از دو یا سه روز درس بخوانم گاهی آنقدر حالم بد می شود که حتی قدرت یه حمام رفتن را هم ندارم و فکر می کنم کار بسیار سختی است آیا من باز دچار افسردگی شدم دیگر از این وضع خسته شدم
من بعضی از مقالات سایت را خواندم ولی دو روز پر انرژیم و باز همان حال که بودم کمکم کنید