به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 55

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 تیر 90 [ 17:10]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    1,500
    سطح
    21
    Points: 1,500, Level: 21
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خسته ام میترسم کمکم کنید

    سلام به همه
    نمیدونم از کجا شروع و کنم و چی بگم
    نمیدونم از کدوم مشکلم بگم
    ولی به طور خلاصه از اول میگم که 1 چیز کلی بدونید
    یادمه وقتی دبیرستان بودم خیلی غرور داشتم ، همیشه هرجا میرفتم پسرا دنبالم بودم خودم لذت میبردم که تحویل نمیگرفتم
    نه اینکه خیلی قیافه تاپ داشته باشم ، نه ولی نمیدونم چرا اینجوری بود
    با اینکه تو خانواده ای بزرگ شدم که همیشه بحث و جدل داشتیم ولی همیشه کلی میخندیدم و شیطنت میکردم هرکی میدید منو فکر میکرد خیلی خوشبختم ولی دریغ از اینکه من چه چیزایی دیدم و امتحان کردم و به روی خودم نمیارم
    چیزایی که به ندرت تو زندگیتون به گوشتون خورده ، ولی من داشتم و دم نزدم
    اینقدر دعوا و جر و بحث دیدم که کلاً عصبی شدم
    خلاصه تو همه این سالها که دیگه خودمو شناختم و دانشگاه رفتم ، 1 وقتایی از روی شیطنت و با دوستام با پسرهایی آشنا میشدیم و بعد از مدتی هم قهر میکردیم بدون اینکه اتفاقی بیفته ، تموم میشد و میرفت
    اما مشکلی که الان میخوام دربارش حرف بزنم از جایی شروع شد که من با پسری آشنا شدم که 8 سال از من بزرگتر بود
    اون موقع من 21 یا 22 سالم بود خلاصه اینکه ایشون کلی دنبال من اومد که من باهاش حرف بزنم ، بعد از مدتی قبول کردم که باهاش دوست شم
    بعد از اینکه دوست شدیم، این پسره رفتارش خیلی مظلومانه بود
    منم دیگه دلم نمیومد اذیتش کنم ، باهاش خوب رفتار میکردم ولی دوسش نداشتم ولی اون میگفت دوستم داره و کلی رفتارهای عاشقانه
    1 روز بعد از سرکار رفتم دنبالش که با هم بریم بیرون ، گفت که بریم خونمون لباسهامو عوض کنم و بعد بریم
    منم با توجه به چیزی که ازش دیده بودم اصلاً فکر نمیکردم میخواد چه بلایی سرم بیاره
    من بخدا رو سرش قسم میخوردم
    خلاصه رفتیم و بلایی به سرم آورد که یادم میفته بدنم میلرزه
    خلاصه به زور هر کاری خواست با من کرد
    منم که از لحاظ فیزیکی آسیب دیدم
    بعد از اون ماجرا هم خیلی اذیتم کرد
    گفت ازم فیلم گرفته و از این حرفا ، اینقدر اذیتم میکرد شب و روز کابوس میدیدم، همه میگفتند چت شده توکه اینقدر شیطون بودی حالا چرا اینجوری شدی
    خلاصه گذشت و به هر سیاستی بود شرش از سرم کنده شد
    و حالا من تو بدبختی خودم موندم
    زندگیم خراب شده
    من کلاً دختراجتماعی هستم و تو محل کار و دانشگاه موقعیت های خوبی واسه ازدواج داشتم ولی به خاطر این قضیه همش و رد کردم
    کمکم کنید
    من چیکار کنم
    خیلی احساس بدبختی میکنم

  2. 2 کاربر از پست مفید samane1234 تشکرکرده اند .

    samane1234 (پنجشنبه 26 خرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خواستگارم مناسبه و دوسش دارم اما از راه دور زندگی کردن میترسم
    توسط گلی جون در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 اسفند 94, 10:39
  2. از خواستگاری سنتی به شدت میترسم.
    توسط آلوچه در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 فروردین 94, 18:10
  3. میترسم خواستگارم منو نپسندیده باشه!
    توسط sara 65 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 آذر 92, 00:44
  4. خیلی حساس هستم.میترسم واسم مشکلی درست بشه
    توسط hedye63 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 92, 21:18
  5. خیلی حساس هستم.میترسم واسم مشکلی درست بشه
    توسط hedye63 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 26 مهر 92, 14:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.