به نظر من یکم دیگه صبر داشته باشید...طبف تجربه من در پذیرش گرفتن با توجه به اینکه ایشون از امریکا پذیرش دارن به زودی پذیرش جدید خواهند گرفت و خواهند رفت.
اگر یکم دیگه صبر کنید بین شما و همسرتون هم مشکلی پیش نمیاد!
تشکرشده 74 در 26 پست
به نظر من یکم دیگه صبر داشته باشید...طبف تجربه من در پذیرش گرفتن با توجه به اینکه ایشون از امریکا پذیرش دارن به زودی پذیرش جدید خواهند گرفت و خواهند رفت.
اگر یکم دیگه صبر کنید بین شما و همسرتون هم مشکلی پیش نمیاد!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)