به نظر من یکم دیگه صبر داشته باشید...طبف تجربه من در پذیرش گرفتن با توجه به اینکه ایشون از امریکا پذیرش دارن به زودی پذیرش جدید خواهند گرفت و خواهند رفت.
اگر یکم دیگه صبر کنید بین شما و همسرتون هم مشکلی پیش نمیاد!