به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 اردیبهشت 90 [ 06:16]
    تاریخ عضویت
    1390-2-18
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,391
    سطح
    20
    Points: 1,391, Level: 20
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    از هرچي مرد تو دنياس نااميدم

    سلام دوستاي گلم
    من يه مشكلي دارم اونم اينه كه زود از تصميمي كه ميگيرم پشيمون ميشم...
    4 سال پسري منو تو دانشگاه ميخواستو بهم پيشنهاد ازدواج داد.من اصلا ازش خوشم نميومد و اجازه خواستگاريو حرف زدن هم بهش نميدادم.مدام زنگ ميزدو اجازه ميخواست و گريه ميكرد كه دوسم داره .اواخر دانشگاه كارم بهش خوردو مجبور بودم واسه درسم باهاش در ارتباط باشم كه تو اون مدت شناختمش يكم ازش خوشم اومد ولي نه زياد آخه من مرد محكمو پرجنم ميخواستم.وقتي كنارش بودم حس نميكردم يه مرد كنارمه...خلاصه فهميدم كه يكيو واسه ازدواج ميخواد و اس ام اساي اون دخترو تو گوشيش ديدم داشتم ميسوختم كه چطور به اين راحتي يكي ديگرو اونم واسه ازدواج ميخوادو بهش گفتم ميخوام باهات باشم نميدونم شايد حس حسودي بود يادمه هميشه از دستش در ميرفتم كه نبينمش.تمام ماجراي زندگيمو واسش عين اين ديوونه ها تعريف كردم كه شكست خوردم كه تن به رابطه جنسي دادمو الانم پشيمونمو توبه كردم .واقعا چقدر ساده بودم كه همه چيو تعريف كردم اونم واسم از رابطه جنسيش گفت اما بعد اين قضيه شده بوديم خواهر برادر..بهش نزديك شده بودم شناختمش اما واقعا مرد ايدعالم نبودفك كنم عادت كرده بودم بهش.من همه چيو گفتم چون فكر ميكردم قبل ازدواج بايد همه چيو بدونه اما اشتباه محض بود .گفت ديگه نميخوامتو زد زير تمام حرفاشو علاقش گفت من الان يكي ديگرو دوس دارم.به من ميگفت عشق اولمي قبل اينكه صداقتمو خرجش كنم ميگفت ميخواستم با اون به هم بزنم تو رو ميخوامو الان بين شما دوتا گيرم..روزا با من عين دوست بودو شبا بعد تلفن اون دختر مث دشمن باهام رفتار ميكرد كه ولش كنم.چه گريه ها كه نكردمو گفتم تاوان صداقتم اينه؟الان 3 ماه ميگذره و اس ام اس كه زدم گفت عقد كرديم...

    بچه ها خيلي حالم بده بغض داره خفم ميكنه..همش ميگم اگه اجازه داده بودم بياد شايد الان..حتي اگه الانم ميومد بازم چند درصد شك داشتم كه ميخوامش يا نه من واقعا نميتونم تصميم بگيرم.
    روزي كه به من گفت واسه ازدواج ميخوامت حس اسيري بهم دست داد حس اينكه زندگيم تموم شد اون موقع ها اندازه الان حس نداشتم بهش.
    الان با يكي ديگه آشنا شدم كه به اونم علاقه ندارم چند بار باهم كات كرديمو باز برگشتيم اون دوسم داره اما من از احساسم نسبت بهش شك دارموهمش ميگم بهتر از اين اگه اومد چي؟؟ازدواجو دوس دارم و حس ميكنم واقعانياز دارم.من خيلي تنهام و هر روز خبر عروسي يكي از دوستامو ميشنوم.من نه زشتم نه بيسواد خيليا كه تو رده پايين تري از من بودن ازدواج كردن اما من...حتي خرافاتي شدم كه نكنه واقعا بختمو بستن .يه بار رفتم پيش اين جور ادما كه دوستم تعريف ميكرد طرف واقعا بيسواد بود گهت بختتو بستو من باور نكردمو اومدم بيرون. اما ميترسم تازه اين شخصي هم كه باهاشونم واقعا مغروره ...همش ميگه اگه تو با من باشي خيلي خوش ميگذره خيلي شانس اوردي ...آخه وضع مالي اونا فوقالعاده است ...دوستاي گلم چيكار كنم؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید اکرم_35 تشکرکرده است .

    اکرم_35 (دوشنبه 19 اردیبهشت 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو ارتباط با دخترها تو اجتماع مشکلی ندارم، اما وقتی دختری رو دوست دارم برعکسه
    توسط amir800 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آبان 95, 22:01
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 مهر 94, 23:08
  3. من خیلی نقص دارم هم تو رفتارم هم تو ظاهرم نمیتونم خودمو دوست داشته باشم
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مرداد 93, 00:20
  4. تو انتخاب کمکم کنید تو تصمیم درست مرددم روحیم داغونه
    توسط mona_joon در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 دی 89, 14:23
  5. لطف آن چه تو اندیشی، حکم آن چه تو فرمایی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 فروردین 87, 04:37

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.