RE: عدم تفاهم در بحث و گفتگو

نوشته اصلی توسط
خارپشت
اریکس تو اشتباه نکردی ؟
ولی برام خیلی جالبه که چرا متوجه نشدم
شاید چون توی نوشته هاتون جبهه گیری در مقابل خواهرتون بیداد میکنه من ناخوداگاه احساس کردم شما از یه جنس نیستین !
شایدم وقتی که گفتین اینده فکری شما رو شبیه به برادرتون میدونن
شایدم اونجا که نوشتین بعضی وقتا اونقدر عصبی میشین که دوست دارین یه چیزی رو بشکونید !
نمیدونم
اها اونجا که گفتین تو خوابگاه بهتون میگفتن شیخ !
حالا هرچی ! مهم نیست
نه خانوم چه فرقی میکنه دختر پسر نداره
موفق باشید
توجیه نکن دیگه.سوتیه رو دادی
نه اسم به این لطیفی برای چی فکر کنم پسره
:P
سلب مسئولیت : تمامی گفته های من صرفا حاصل تجربیات و تفکر های شخصی بوده و هیچ گونه جنبه علمی ، روانشناختی ، دینی و ایدئولوژیستی ندارد . لذا مسئولیت استفاده و پیروی از این نوشته به عهده خود شما بوده و شما موظفید با تحقیق در منابع معتبر دینی و اخلاقی صحت نوشته ها را قبل از قبول تحقیق بفرمایید
علاقه مندی ها (Bookmarks)