به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: عدم تفاهم در بحث و گفتگو

    صبر کن ببینم تو دختری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    اخخخخخخخخخ خدایا
    من نمیدونم چرا در مورد شما همش اشتباه میکنم
    همش میگفتم این پسر چه اسم لوس دخترونه ای واسه خودش گذاشته ! چه روح لطیفی داره !!!!!!
    خب خواهر من سن وجنسیتت رو بنویس !!
    ای بابا

    خب پس معلوم شد لجبازی شما علتش چیه ؟

    اما این که گفتم اول برادریتو ثابت کن این فقط یه ضرب المثله !


  2. کاربر روبرو از پست مفید meysamm تشکرکرده است .

    meysamm (سه شنبه 13 اردیبهشت 90)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 خرداد 98 [ 14:08]
    تاریخ عضویت
    1389-1-27
    نوشته ها
    155
    امتیاز
    8,847
    سطح
    63
    Points: 8,847, Level: 63
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 203
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    420

    تشکرشده 448 در 136 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: عدم تفاهم در بحث و گفتگو

    اسم به این زیبایی!!!!
    در عوض شما اسمت خیلی پسرونه است. مثل هم جنسات خیلی خار داری (شوخی می کنم)

    ببینم نسخه هایی که میپیچید که دخترونه پسرونه نداره؟ هنوز همونارو اجرا کنم دیگه.
    چه ذوقی کردم گفتید روح لطیف دارم
    [size=medium]هله پیوسته سرت سبز و لبت خندان باد
    هله پیوسته دل عشق ز تو شادان باد
    [/size]

  4. کاربر روبرو از پست مفید جاودان تشکرکرده است .

    جاودان (سه شنبه 13 اردیبهشت 90)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: عدم تفاهم در بحث و گفتگو




    اریکس تو اشتباه نکردی ؟
    ولی برام خیلی جالبه که چرا متوجه نشدم
    شاید چون توی نوشته هاتون جبهه گیری در مقابل خواهرتون بیداد میکنه من ناخوداگاه احساس کردم شما از یه جنس نیستین !
    شایدم وقتی که گفتین اینده فکری شما رو شبیه به برادرتون میدونن
    شایدم اونجا که نوشتین بعضی وقتا اونقدر عصبی میشین که دوست دارین یه چیزی رو بشکونید !
    نمیدونم
    اها اونجا که گفتین تو خوابگاه بهتون میگفتن شیخ !

    حالا هرچی ! مهم نیست

    نه خانوم چه فرقی میکنه دختر پسر نداره
    موفق باشید


  6. 2 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (سه شنبه 13 اردیبهشت 90)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 تیر 90 [ 14:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-05
    نوشته ها
    349
    امتیاز
    2,831
    سطح
    32
    Points: 2,831, Level: 32
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,381

    تشکرشده 1,389 در 345 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: عدم تفاهم در بحث و گفتگو

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت



    اریکس تو اشتباه نکردی ؟
    ولی برام خیلی جالبه که چرا متوجه نشدم
    شاید چون توی نوشته هاتون جبهه گیری در مقابل خواهرتون بیداد میکنه من ناخوداگاه احساس کردم شما از یه جنس نیستین !
    شایدم وقتی که گفتین اینده فکری شما رو شبیه به برادرتون میدونن
    شایدم اونجا که نوشتین بعضی وقتا اونقدر عصبی میشین که دوست دارین یه چیزی رو بشکونید !
    نمیدونم
    اها اونجا که گفتین تو خوابگاه بهتون میگفتن شیخ !

    حالا هرچی ! مهم نیست

    نه خانوم چه فرقی میکنه دختر پسر نداره
    موفق باشید

    توجیه نکن دیگه.سوتیه رو دادی

    نه اسم به این لطیفی برای چی فکر کنم پسره:P
    سلب مسئولیت : تمامی گفته های من صرفا حاصل تجربیات و تفکر های شخصی بوده و هیچ گونه جنبه علمی ، روانشناختی ، دینی و ایدئولوژیستی ندارد . لذا مسئولیت استفاده و پیروی از این نوشته به عهده خود شما بوده و شما موظفید با تحقیق در منابع معتبر دینی و اخلاقی صحت نوشته ها را قبل از قبول تحقیق بفرمایید

  8. 2 کاربر از پست مفید arix تشکرکرده اند .

    arix (سه شنبه 13 اردیبهشت 90)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: عدم تفاهم در بحث و گفتگو



    فک کن

    اخه یه جا بهش گفتم "خواهر شما به حمایت برادرانتون نیاز داره "هیچی نگفت !!!!!!!!!
    ببین چه جوری ملتو سر کار میذارن

    اگه میدونستم اولین توصیه ام این بود که
    دختر خوب فکر نان کن که خربزه اب است !!
    تو این هیری ویری تو رو چه به سیاست برو به فکر تشکیل خانه و کاشانه باش(مثل خودم )
    مایی که پسر بودیم از همه طرف داریم میخوریم شما که ضعیفه ای همشیره !!


  10. کاربر روبرو از پست مفید meysamm تشکرکرده است .

    meysamm (سه شنبه 13 اردیبهشت 90)

  11. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 خرداد 98 [ 14:08]
    تاریخ عضویت
    1389-1-27
    نوشته ها
    155
    امتیاز
    8,847
    سطح
    63
    Points: 8,847, Level: 63
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 203
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    420

    تشکرشده 448 در 136 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: عدم تفاهم در بحث و گفتگو


    arix نوشته است:
    توجیه نکن دیگه.سوتیه رو دادی311
    ---------
    راست می گن جناب اریکس توجیه نکنید.


    حالا مهم نیست دختر پسر نداره خدا سالمو صالحشو قسمت همه بکنه

    منم باید یه اعترافی بکنم. وقتی دوباره حرفاتونو تو تاپیک قبلیه (تاپیک مرحوم) مرور کردم دیدم انگار یه دوباری از لفظ برادر استفاده کرده بودید که من دقت نکرده بودم.

    راستی شیخ هم مثل همون ضرب المثله.

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت


    فک کن

    اخه یه جا بهش گفتم "خواهر شما به حمایت برادرانتون نیاز داره "هیچی نگفت !!!!!!!!!
    ببین چه جوری ملتو سر کار میذارن

    اگه میدونستم اولین توصیه ام این بود که
    دختر خوب فکر نان کن که خربزه اب است !!
    تو این هیری ویری تو رو چه به سیاست برو به فکر تشکیل خانه و کاشانه باش(مثل خودم )
    مایی که پسر بودیم از همه طرف داریم میخوریم شما که ضعیفه ای همشیره !!

    آره خداییش نمی دونم چرا اونا رو دقت نکردم. شاید واقعا نسبت به خواهرم حس برادرانه پیدا کرده بودم
    ای بابا شما هم که تا کم میارید از این لفظ ضعیفه استفاده می کنید. یه مشت الکترونیکی بهت بزنم ببینی ضعیفه کیه

    من بعد از خانم های محترم سایت فرشته مهربون، دختر مهربون، و بقیه مهربانان درخواست راهنمایی می طلبیم.

    ببخشید اصلاح می کنم:
    یه مشت الکترونیکی بهتون بزنم ببینید ضعیفه کیه.
    [size=medium]هله پیوسته سرت سبز و لبت خندان باد
    هله پیوسته دل عشق ز تو شادان باد
    [/size]

  12. 2 کاربر از پست مفید جاودان تشکرکرده اند .

    جاودان (سه شنبه 13 اردیبهشت 90)

  13. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: عدم تفاهم در بحث و گفتگو


    مگه اینکه مشتتون الکترونیکی باشه !!

    خب چه خبرا کار خاصی انجام دادین ؟
    یعنی اینقدر مشاوره من و اریکس کامل بود !!


  14. کاربر روبرو از پست مفید meysamm تشکرکرده است .

    meysamm (یکشنبه 18 اردیبهشت 90)

  15. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 خرداد 98 [ 14:08]
    تاریخ عضویت
    1389-1-27
    نوشته ها
    155
    امتیاز
    8,847
    سطح
    63
    Points: 8,847, Level: 63
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 203
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    420

    تشکرشده 448 در 136 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: عدم تفاهم در بحث و گفتگو

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت
    خب چه خبرا کار خاصی انجام دادین ؟
    یعنی اینقدر مشاوره من و اریکس کامل بود !!
    انتظار داشتم تا نظرات بیشتری رو بدونم مخصوصا مدیر همدردی. ولی خب علاوه بر کمک های شما سراغ کتاب های روانشناسی هم رفتم مثلا آیین سخنوری دیل کارنگی و کتاب های مهارت های ارتباطی. کلا پروسه زمان بریه. فعلا بیشتر دارم روی کنترل خودم کار می کنم(تکنیک توقف فکر). و البته بیشتر کردن اعتماد خونواده نسبت به خودم.

    البته الان خونه نیستم. یه چندروزی نزد خانواده برادرم هستم ولی گفتم از همینجا شروع کنم. تو این چند روزه سعی کردم یه کم ریاکار بشم. یه چندتا نماز جلوی چشم زن برادر خوندم تا تواناییم برای خونه بیشتر بشه (خیلییییییییییییییییییییی ی سخته )

    تو این دو سه روزی که پیش برادرم بودم واقعا عزمم بیشتر شد تا روی خودم کار کنم. چون می بینم که شیوه ای که برادرم پیش گرفته جز بدبینی و ناامیدی نتیجه ای نداره. طرف مقابل باید خیلی بلندنظر باشه تابتونه مقصود صحبت هاشو درک کنه حتی منی که عقاید مشابه به اون رو دارم با شنیدن حرفاش حس بدی بهم دست می ده.
    دلم می خواد بهش کمک کنم اما اول باید به خودم کمک کنم تا براش به صورت غیر مستقیم الگو بشم.
    تو این مدتی که به فکر بهبود هستم به آدما بیشتر دقت می کنم و می بینم این مشکل توی هممون و تو همه مسائل هست. فقط بعضی مسائل خاص بیشتر به چشم میارتش.
    در نظر دارم در آینده نزدیک حتما به یه مشاور خوب مراجعه کنم شاید حضوری رفتم خدمت مدیر همدردی
    [size=medium]هله پیوسته سرت سبز و لبت خندان باد
    هله پیوسته دل عشق ز تو شادان باد
    [/size]

  16. کاربر روبرو از پست مفید جاودان تشکرکرده است .

    جاودان (یکشنبه 18 اردیبهشت 90)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.