به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 مرداد 90 [ 01:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,421
    سطح
    21
    Points: 1,421, Level: 21
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    در جستجوی بهترین راه!

    [/size][size=medium]
    سلام به همه ی دوستان تالار!
    با اینکه تازه عضو شدم اما چند وقتیه که موضوعات تالار رو پیگیری میکنم و اطلاعات زیادی گرفتم و به همین خاطر اول از همه میخوام از همتون تشکر کنم.
    بالاخره من هم تصمیم گرفتم مشکلم رو این جا مطرح کنم!
    من 21 سالمه و تقریبا 1 سال میشه که با یکی از همکلاسیام ارتباط بیشتری دارم. اما خیلی محترمانه و رسمی مثل همکلاسی با هم حرف میزنیم.فقط در مورد بعضی کارهای روزمره و دغدغه های فکری که داریم هم نطراتمون رو میگیم. این رابطه در مراحل اول فقط به صورت چت کردن بود و بعد از چندین ماه به اس ام اس هم کشیده شد و در حال حاضر هم ادامه داره و شکلش عوض نشده چون هیچکدوم آدمی نیستیم که رابطه ی بیشتری برامون معقول باشه! ایشون در این مدت گفتن که هدفشون شناخت بیشتر و ازدواج هستش و نمیدونم شاید به دلیل اینکه نقاط مشترک از نظر فکری زیاد داریم این رابطه ادامه پیدا کرده! من روی این مساله خیلی فکر کردم اما به نتیجه نرسیدم که ادامه ی این راه درسته یا نه!
    حتی به این هم فکر کردم که ازشون بخوام از طریق خانواده اقدام کنن اما هر دو دانشجو هستیم و فکر نمیکنم ازدواج در حال حاضر امکان پذیر باشه. به دلیل کار و سربازی و ...
    از طرفی با ندونستن خانواده ها(با اینکه نظر خانوادم برام خیلی اهمیت داره) و با این شکل از رابطه و اینکه از خانواده ایشون هم اطلاعات زیادی ندارم، نمیدونم میتونم شناخت درستی پیدا کنم یا نه!
    از دوستان صمیمانه درخواست راهنمایی دارم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید smartiz تشکرکرده است .

    smartiz (سه شنبه 23 فروردین 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. در جستجوی آرامش..!
    توسط kambiz619 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 آذر 92, 23:48
  2. کار کردن با استادم و حسادت و ایجاد مشکل دانشجوی قبلی ایشون
    توسط لیلای ساروان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 شهریور 91, 12:12
  3. در جستجوی عشق...
    توسط m.m.a در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 93
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مرداد 89, 12:14
  4. در جستجوی محبت
    توسط baran.68 در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 آبان 88, 15:08
  5. در جستجوی اعتماد به نفس بيشتر !
    توسط erfan25 در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 29 دی 87, 10:24

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.