سلامbluesky ،
به تالار همدردی خوش اومدی .
چقدر پریشونی و چقدر بیقرار ...
حتما می دونی که برای اینکه بتونی راه درستی رو در پیش بگیری باید بتونی آروم باشی ...
خیلی خلاصه از مشکلاتت حرف زدی و از ریشه ی اختلافاتتون چیزی نگفتی . قطعا همه چیز از اول این شکلی نبوده و یا یک دفعه به این شرایط گرفتار نشدی ...
به هر حال با توجه به نوشته ی کوتاه شما به نظر می رسه بخش عمده ای از مشکلات ناشی از عدم آشنایی شما با مهارتهای ارتباطی ست .
دوست من ،
برات چندتا لینک می زارم . لطفا اونها به اضافه ی مشکلات سایر اعضاء در تالار " مشاوره خانواده - ارتباط مراجعان و مشاوران "رو با دقت مطالعه کن و دوباره در همین پست به ما ملحق شو و بگو چی فکر می کنی .
- http://www.hamdardi.net/forumdisplay.php?fid=57
- http://www.hamdardi.net/forumdisplay.php?fid=12
موفق باشی .









علاقه مندی ها (Bookmarks)