سلامنوشته اصلی توسط teddy
به عنوان مثال توجه كنيد،الان حتي براي اينكه رابطه را رها كنيد، به خاطر احساسي بودنش نگران اين هستيد كه صدمه نبيند.
اگر واقعا احساسي باشد(البته اين مفهوم را مستند به صحبتهاي خودتون مي گويم)، فرض كنيد با او ازدواج كنيد. هر روز و هر ساعت و هر دقيقه بايد نگران باشي با كارت ، حرف و رفتارت و ... صدمه نبيند. چون يك فرد احساسي سريع صداي آژيرش بلند مي شود. و اين مي تواند نقطه منفي در همسر گزيني تلقي شود (كه البته به معيارهاي ديگر هم مرتبط مي باشد.)
نوشته اصلی توسط teddy






علاقه مندی ها (Bookmarks)