سلام
دیدین هر روز صبح که از خواب بلند میشد یه مدل هستید و هر زمان دلتون یه چیزی میخواد
این تاپیک باز کردم برای اینکه هر روز هرچیزی که دلتون می خواد توش بنویسید و احساستونو بیان کنید
یکی دلش میخواد اون روز فقط بخوابه
یکی دلش میخواد فریاد بزنه
یکی دلش میخواد بره کنار رودخونه صدای آب بشنوه یکی دلش میخواد گریه کنه
یکی دلش میخواد کله ی مدیر عاملشو بکنه
یکی دلش میخواد یکی بره مامانشو ببینه یکی دلش میخواد اصلا اون روز کسی رو نبینه
و...
شما امروز چی دلتون میخواد؟؟؟
امروز دلم میخواد یه فرشته یا غول چراغ بیاد کلیه مطالب کتابی که هفته ی آینده امتحان دارم رو تو مغزم بکنه










پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)