كاش يه زن تو اين سايت پيدا ميشد كه تجربه خيانتو داشته باشه.
!!!
بله اين زن به خاطر يه sms اشتباه حاظر ميشه دو سال به شوهرش خيانت كنه.كه شوهر ميفهمه و اون پسرو به قتل ميرسونه و...
آدم چقدر ميتونه احمق باشه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟
اون زن بخت برگشته احتمالا همسری با تفکرات شما داشته که مطمئن بوده هر چی برای همسرش توضیح بده که sms اش اشتباهی رفته تو کت آقا نخواهد رفت و خانم در هر صورت محکوم به خیانت خواهد شد. در واقع تفکر همسر باعث سوق خانم به سمت خیانت شده.
گفتن اين حرفا كه (مثبت باشو,نيمه پر ليوانو بخورو.....)خيلي آسونه.ولي نميشه دوستان,وضع خيلي بدتر از اين حرفاست.
نميخوام فكر كنيد بيمار رواني هستمو گوشه گيرو... اينجاست كه ميخوام با پشت دست بزنم تو........
ديگه حالم به هم ميخوره وقتي تو خيابوناي شهر قدم ميزنمو اين آدمارو ميبينم.
بيخيال بابا,از ما مثبت انديش در نمياد!!!!!!!!!!
توصیه میکنم مشکلتان را پیش یک روانشناس بالینی ببرید. و تا طرز فکرتان اصلاح نشده مطلقا به ازدواج فکر نکنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)