به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Talking می خوام برای ترافیک فکریم یه پلیس بذارم !

    مدتی ست که متوجه سکوت و نگفتن ها و تاثیرات اون شدم



    تمریناتی داشتم و تا حدودی موفق شدم !

    باید اعتراف کنم که کاری بسیار سخت هست !

    سکوت ظاهری یعنی (لب فرو بستن از تمایلات – خواسته ها – نیازها و........(البته به صورت متعادل )کار سختیه !و سخت تراز اون سکوت درونه , که به تازگی متوجه شدم برای اینکه سکوت ظاهری راحت تر و کامل بشه .باید از سکوت درونی نشات بگیره !

    حالا این سکوت درون چیه؟!
    بله !سکوت و آرامش درون من به فکر من بستگی داره .

    آیاتردد فکر من روان هست یا نه ؟
    آیا در جایی یا قسمت هایی ترافیک وجود داره ؟
    کجا؟
    برای چی؟
    چه تدابیری بیندیشم ؟
    به چه فکری اجازه ی عبور و مرور بدم ؟!(کدوم ها شون باید از همون ابتدا ممنوع الورود بشن؟)
    چه قسمتهایی رو تابلوی ورود ممنوع بزنم ؟
    چه جریمه هایی رو براش قرار بدم ؟
    به کدوم قانون و مرجعی ارجاش بدم ؟
    چراغ راهنماش چیه ؟!
    چراغ قرمزها کجاست ؟(برای چه مدتی توقف کنند ؟)
    چراغ زرد و احتیاط ها کجاست ؟!
    چراغ سبزها کجاست ؟(تعلل و تنبلی باعث ایجاد ترافیک میشه پس باید حرکت باشه کجا ها فرمان حرکت صادر بشه ؟ )
    و..............

    ! باید دست بکار بشم !آخه اینها خیلی کار می بره !خیلی زمانبره !

    می خوام در شهر فکرم ,همیشه آرامش و نظم و سکوت باشه !
    برای رسیدن به این نیازم باید کتاب قانونم رو دستم بگیرم , تمام بندها و آیین ها و ماده تبصره هاش رو بدونم و خودم رو پلیس فکرم کنم و لحظه ای هم از خودم غفلت نکنم .
    کار سختیه !نه؟!
    اما خواستن, توانستنه !

    راستی تو با شهر فکرت, چه می کنی ؟!

  2. 33 کاربر از پست مفید setareh تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 18 خرداد 92), Eram (یکشنبه 16 آذر 93), meysamm (شنبه 08 فروردین 94), setareh (چهارشنبه 25 مرداد 91), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 13 فروردین 94), یه دختر سرگردان (چهارشنبه 12 فروردین 94), میشل (دوشنبه 10 فروردین 94), باغبان (سه شنبه 10 اسفند 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مادرشوهرم هیچوقت ازم راضی نیس!!!!
    توسط mahbube در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 08 خرداد 95, 12:04
  2. چرا من کیس مناسب ازدواج ندارم؟
    توسط sara9595 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 مهر 94, 15:49
  3. ماندن در میان دو رابطه با دوکیس و انتخاب یکی از آنان
    توسط نیروان در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 07:50
  4. !!!!!مشورت در مورد عضو شدن در فیس بوک!!!!!!
    توسط دانوب در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 دی 90, 09:21
  5. فیس بوک شوهرم
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 اردیبهشت 90, 11:34

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.