یادم باشه که.....
گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد
گاهی با یک کلمه ، يك انسان نابود می شود
گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند
!! مراقب بعضی یک ها باشیم
در حالی که ناچیزند ، همه چیزند.....
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
یادم باشه که.....
گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد
گاهی با یک کلمه ، يك انسان نابود می شود
گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند
!! مراقب بعضی یک ها باشیم
در حالی که ناچیزند ، همه چیزند.....
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
یادم باشه
وقتی موفقی که با آجرهایی که دیگرون به طرفت پرت می کنند یه خونه محکم برای خودت بسازی...
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
یادم باشه که.....
خوشحال بودن یعنی بدست آوردن یک زندگی و تقسیم آن با دیگران!
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
یادت باشه که.....
اگــــــــــــــر . . .
هـدفــی بــرای زنــدگــــی . . .
دلـــی بــــرای دوسـت داشـتـــن . . .
و خـــدایـی بــرای پـــرستـــش داری . . .
خــــــــــو شـــــبــــــَـــــخـــــ ـــــتـــــــــــــــی
--
ویدا@ (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 465 در 113 پست
یادم باشد هر گاه ارزش زندگی یادم رفت در چشمان حیوان بی زبانی که به سوی
قربانگاه می رود زل بزنم تا به مفهوم بودن پی ببرم
یادم باشد می توان با گوش سپردن به آواز شبانه ی دوره گردی که از سازش
عشق می بارد به اسرار عشق پی برد و زنده شد
یادم باشد معجزه قاصدکها را باور داشته باشم
یادم باشد گره تنهایی و دلتنگی هر کس فقط به دست دل خودش باز می شود
یادم باشد هیچگاه لرزیدن دلم را پنهان نکنم تا تنها نمانم
یادم باشد هیچگاه از راستی نترسم و نترسانم
یادم باشد از بچه ها میتوان خیلی چیزها آموخت
یادم باشد زمان بهترین استاد است
یادم باشد قبل از هر کار با انگشت به پیشانیم بزنم تا بعدا با مشت برفرقم نکوبم
یادم باشد با کسی انقدر صمیمی نشوم شاید روزی دشمنم شود
یادم باشد با کسی دشمنی نکنم شاید روزی دوستم شود
یادم باشد قلب کسی را نشکنم
یادم باشد زندگی ارزش غصه خوردن ندارد
یادم باشد پلهای پشت سرم را ویران نکنم
یادم باشد امید کسی را از او نگیرم شاید تنها چیزیست که دارد
یادم باشد که عشق کیمیای زندگیست
یادم باشد که ادمها همه ارزشمند اند و همه می توانند مهربان و دلسوز باشند
یادم باشد زنده ام و اشرف مخلوقات
یسنا (دوشنبه 04 اردیبهشت 91)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
یادم باشه ....
تقدیر تقویم انسانهای عادیست و
تغییر تدبیر انسانهای عالیست
baby (شنبه 22 مهر 91)
تشکرشده 465 در 113 پست
یادم باشد، کارهای روزانه ام را با نـــام خـــدا شروع کــنم.
یسنا (چهارشنبه 18 مرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
یادمان باشه که.....
با احمق بحث نکنیم و بگذاریم در دنیای احمقانه خویش زندگی کند
با وقیح جدل نکنیم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحمان را تباه میکند
از حسود دوری کنیم چون حتی اگر دنیا را به او تقدیم کنیم باز هم از ما بیزار خواهد بود
تنهایی را به بودن درجمعی که به آن تعلق نداریم ترجیح دهیم
ویدا@ (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
یادت باشه که.....
قبل از اینکه اخم کنی، کاملا مطمئن شو که هیچ سوژه ای برای لبخند زدن وجود ندارد
ویدا@ (جمعه 29 اردیبهشت 91)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
یادم باشه که
قدر داشته های امروز و لحظه ام را بدانم و قانون سپاسگزاری از هستی را برای داشته هایم به جا بیاورم . چرا که شکر نعمت ، نعمتم افزون کند /[b]کفر نعمت ، نعمتم ویران کند (شكر نعمت، نعمتت افزون كند كفر، نعمت از كفت بیرون كند)
ani (جمعه 29 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)