به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 13 از 44 نخستنخست ... 345678910111213141516171819202122233343 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 121 تا 130 , از مجموع 439

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    پاییزه جان فعلا اول کارم ولی بذار بیاد دستم برا نی نی خوشملت یچیزایی درست میکنم عکسشو میذارم اینجا.:)
    حدس میزنم دختر باشه. یه شال کلاه صورتی براش میبافم.

  2. 3 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 17 بهمن 93), paiize (پنجشنبه 16 بهمن 93), terme00 (پنجشنبه 16 بهمن 93)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    مرسی فرشته جووون
    چه خاله مهربونی!
    واسه خودمم میخوام ها!!!
    به من میگن مامان حسود!!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  4. 3 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 17 بهمن 93), terme00 (پنجشنبه 16 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 17 بهمن 93)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    سلام
    پاییزه میبینم که ملودی هم مثل تو باردار شده ... خوشحال شدم و راستش بهتون حسودی کردم میدونی چرا ؟

    آخه خواستم منم دست به کار بشم و یه آستینی برای این زندگی بالا بزنم و سه نفرش کنم ولی وقتی به دکتر مراجعه کردم و بعد از کلی تست و شک و شبهه و استرس بیماری های عجیب و سرطان و امثالهم بهم گفتن باید 6 ماه دیگه صبر کنم و دست نگه دارم .... یعنی ممکنه من تا 6 ماه دیگه به بیماری صعب العلاج مبتلا بشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  6. 5 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 17 بهمن 93), m.reza91 (جمعه 17 بهمن 93), paiize (جمعه 17 بهمن 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 16 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 17 بهمن 93)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    5,866
    سطح
    49
    Points: 5,866, Level: 49
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    317

    تشکرشده 1,458 در 274 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    71
    Array
    سلام

    چند وقت پیش که بازیهای جام ملتهای اسیا بود ، بعد از یکی از بازیهای تیم ملی ، یکی از خانمهای تماشاچی ، روی یک پرچم ، نوشته بود…


    ؟؟!!Will Alireza marry me

    در حقیقت مخاطب این نوشته ، علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی بود که این دختر خانم بهش گفته بود ، علیرضا جون ، عشقم ، گلم، میشه بیای منو بگیری و من زنت بشم؟


    بعد بعضی وقتا همینطور میشینم با خودم فکر میکنم ، با خودم میگم من که توی این انجمنهای خارجی که دارم فعالیت میکنم ، اگه منم اونجا ، این همه خلاقیت و طنازی که توی این انجمن دارم به خرج میدم ، اونجا خرج بدم ، قطعا و بدون شک از این دست پیغامها بی شمار به سمت من سرازیر میشه و در و دیوار انجمنهاشون از سمت دخترهای اونور ابی پر میشه از این شعارها… فقط حیف که نمیخوام روم تو روی این خارجی ها باز بشه و اونجا خیلی جدی مطلب مینویسم… … وگرنه اگر اونجا هم به همین سبک اینجا مطلب مینوشتم ، چپ و راست برام پیغام به در و دیوارهای سایتشون اویزون میکردن .. پیغامهایی مثل…


    Hellooooo my Baby…my love… my Mohaaaaamad
    ؟؟؟!!Would you mind take me and marry me
    !!!Please Mohammad jan‼ Please



    حالا ما اینقدر زور میزنیم ، اینجا مطلب طنز مینویسیم ، کلی خلاقیت به خرج میدیم… فرداش میای سایت ، میبینی یک کاربر بهت میگه " کله چوغور خور " یک کاربر دیگه میگه ،آقا محمد‼ والا ما صبح ها سینه خیز میریم سرکار ، شبها با ویلچر میارمون خونه ، دهها برابر تمام پسرهای سایت همدردی هم درامد داریم ، دیگه جای این همه تخیل نداریم ، من موندم شما این همه تخیل رو از کجات درمیاری….

    خلاصه هر کسی یک تیکه ای به ما میندازه…


    بعد میگن چرا اینقدر سن ازدواج توی جامعه رفته بالا…
    بعد میگن چرا اینقدر فرار مغزها توی کشور زیاد شده… به جان خودم حیف من حس و حال فرار و این چیزها رو ندارم ، منتظرم یک چیزی مثل طرح قل خوردن مغزها مد بشه ، با اون طرح قل بخورم بعنوان یک مغز از کشور خارج بشم بعد اون وقته قدر منو بدونید….

    حالا از ما گفتن بود….



    *******************


    خانم terme00 سلام

    خداوند توی قران ، شیطان رو بعنون یک دشمن اشکار به انسان معرفی کرده…

    دو تا از روشهای اساسی که شیطان داره ، که غالب ما درگیرش هستیم و نمیدونیم از کجا داره اب میخوره… یکیش اینه که برای خطاها و شکستها و گناهان و اشتباهات گذشتمون افسوس میخوریم و یکسره داریم در گذشته زندگی میکنیم و یا اینکه داریم با ترس و تردید نسبت به اتفاقات اینده ای که هنوز نیومده و هیچ کس جز خدا ازش خبر نداره زندگی میکنیم…


    زندگی در اشتباهات گذشته باعث افسردگی میشه و زندگی با ترس از اینده باعث اضطراب… و هر دو نوع زندگی باعث میشه از لحظه اکنونت غافل بشی و از رشد و بالندگی باز بمونی و انسان فلج و ناکارامد بشه … در صورتیکه اصلا هیچ کدوم از این دو مدل زندگی اصالت ندارن … اینها فقط وسوسه های شیطان هست ، شیطانی که دشمن قسم خورده انسان هست…


    و هر جقدر توی زندگیمون خدا رو بیشتر دخیل کنیم ، عرصه برای شیطان تنگ تر میشه .. هرچقدر خدا رو توی زندگیمون پررنگتر کنیم ، شیطان کم رنگتر میشه…

    ان شالله که کوچکترین مشکل جسمی نخواهید داشت و خیلی زود این شش ماه هم سپری میشه و نتایج صحت کامل رو خواهید گرفت .. فقط خاطرتون باشه که توی پزشکی ثابت شده که بیشتر مشکلات جسمی ، ناشی از ذهن و روح ما هست… یعنی خدای نکرده حتی لحظه ای هم این موضوع بیماری و اینطور مسائل رو توی ذهنتون مرور نکنید که اگر هم چیزی نیست ، بواسطه تلقین ایجاد مشکل نکنید…


    خداوند رو همه کاره و تنها اثر گذار دنیا و صاحب اختیار خودتون بگیرید… به چیزهایی که این صاحب اختیار خوشایند هست بها بدید… نمازهاتون رو پررنگتر کنید … اگه گاهی شبها دیرتر خواستید بخوابید ، دو رکعت نماز بعنوان نماز شب بخونید… صبحها اگه حال داشتید بعد نماز صبح دعای عهد بخونید .. برای امام زمان روزی چند ایه قران بخونید و صدقه بدید… و هر کاری که فکر میکنید که زندگیتون رو پر از خدا میکنه… نمیگم این کارها رو بکنید که مشکلاتتون حل بشه یا اینکه بیماری مثلا سراغ شما نیاد… نه .. اینکارها رو بکنید تا روز به روز خدا توی زندگیتون پررنگتر بشه و این ناملایمات کوچکترین اثری در حال و احوال شما نزاره … مگه میشه ما تمام سعیمون رو بکنیم دل خدا رو به دست بیاریم و خدا لحظه ای ما رو تنها بزاره؟
    وقتی ما بواسطه گرفتاری ، غرق در معاشقه با خدا بشیم …. بعد یک مدت بقدری این معاشقه به ما لذت و قدرت میده که دیگه اون گرفتاری اصلا نمیتونه جلوی ما عرض اندام کنه..

    یکی از ایه های قشنگ قران که توی سختی های خیلی بهم ارامش میده ایه زیر هست...


    أَلا إِنَّ أَوْلِياءَ اللَّهِ لا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ
    آگاه باشید که دوستان خدا هرگز هیچ ترسی ( از حوادث آینده عالم ) و هیچ حسرت و اندوهی ( از وقایع گذشته جهان ) در دل آنها نیست.


    سوره يونس: ایه 62


    یعنی خداوند داره میگه از این مدل بنده ها خوشش میاد.. بنده هایی که نه در اندوه مشکلات و اشتباهات گذشته ها هستند و نه ترسی از اینده مجهول دارند ...
    چون میدونن همه کاره عالم خداست و خدا رو بعنوان وکیل خداشون اختیار میکنن.


    براتون ارزوی شادی و سلامت و سه نفره شدن داریم ...


    أَلَيْسَ اللَّهُ بِكافٍ عَبْدَهُ
    آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟

    ( زمر / 36 )


  8. 7 کاربر از پست مفید محمد 93 تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 17 بهمن 93), m.reza91 (جمعه 17 بهمن 93), paiize (جمعه 17 بهمن 93), terme00 (شنبه 18 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 17 بهمن 93), آویژه (جمعه 17 بهمن 93), شمیم الزهرا (یکشنبه 19 بهمن 93)

  9. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    ترمه جوون این چه حرفیه اصلا نگران نباش
    من که یک سال پیش که رفتم دکترهمش بهم میگفت بایدصبرکنی...حداقل یکسال...تازه یکسال ونیم طول کشید.
    پس به دلت بدراه نده.
    توکلت به خداباشه.بی خودی استرس به بدنت نده.اگه میخوای آماده بشی واسه بارداری بایدتا میتونی ازاسترس دوری کنی.
    ایشالا چندوقت دیگه هم تومیای میگی داری میشی مامان ترمه.
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  10. 6 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 17 بهمن 93), m.reza91 (جمعه 17 بهمن 93), terme00 (شنبه 18 بهمن 93), فرهنگ 27 (جمعه 17 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 17 بهمن 93), دختر بیخیال (جمعه 17 بهمن 93)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    به به جمع مامانای مهربونه! ما دیگه پس کم کم بریم، نه متاهلیم نه مامان! دو مرحله عقب تریم:)

    امیدوارم بسلامتی،9 ماه دیگه سه تا نی نی سالم خوشگلل به جمع باغ همدردی اضافه بشن :)

    مامانای خوب برید پیش ماماناتون یک دوره دکتری تغذیه بگیرید، برای آینده فرزندانتون خوبه مثله بعضیا نباشید فقط از دکتری تغذیه، پزش و مدرکش و دارند!

    تازه وقتی یک بچه مثله من بهشون مراجعه میکنه، میگن پس حقته سرکوفت و سرزنش بشنوی! !! !!
    نمیدونن که مامانای ایرانی بچه اشون و سرزنش نمیکنند، همون غذایی که بچه دوست نداره و طوری در درست کردنش خلاقیت نشون میدن که اصلا فرزند نمیفهمه این اون غذایی بود که دوست نداشت.

    بعله جناب دکتر، مامان بنده غذاهایی که دوست ندارم طوری درست میکنند که وقتی بهم میگن این همونی بود که دوست نداشتی خودم جا میخورم! !!!! مدرکتون بیاین تقدیم کنید به مامان من، سنگین ترید!

    تازه مامانای گل بچه هاتون عادت ندید چایی و سوسیس کالباس بخورند، اینا ضرر داره به حرف این دکتری الکی گوش ندید یوقت هاااا! از ما گفتن بود!

    ********* ******* ********* ******
    میخواستم این ترم چون سرم خیلی شلوغ بود، هم درسم هست هم نقاشی، فوق العاده ترم شلوغیه برام :).برای همین یکم سایر کار های هنری و به تعویق بندازم:)
    اما ذوق فرشته اردیبهشت و دیدم منم هوس کردم یکم برای عید برم رزین بزرگ بگیرم کار پتینه انجام بدم .

    البته دیشب رفته بودم نمایشگاه کارهای پتینه کاریش و دیدم، خوشم اومد دیگه استارت و فرشته اردیبهشت زد، دیشبم که کارهای جدید و دیدم راغبتر شدم.

    دستت درد نکنه فرشته اردیبهشتی، داشتم حس هنریم و سرکوب میکردم، بیدارش کردی :) کمی تفریح برام لازم بود!

    راستی امیدوارم همگی سال جدید خوبی داشته باشید.
    پیشاپیش سال جدید و بهمه تبریک میگم :) آخه من دیگه رنگم میپره، نمیتونم بیام تبریک بگم از الان میرم پیشواز.؛)


    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط کیت کت نمایش پست ها
    دختر بی خیال تو نباشی جان تو نمیشه.جا هم نبود امین میفرستیم دنبال نخود سیاه تو جاش بگیر!!!!:-))))
    اتیش بیار معرکه که میگن منما!از من بپرهیزید.والا!
    اومدم به تاپیک چهل شب دعا، یسری بزنم با این پست کیتی جان مواجه شدم!!!

    واقعا هم آتیش بیار معرکه ای!
    سر بچه شیره میمالی! !!!!!! اصلا ایشون تو لیست جایگاهی داشتند که میخواستی ایشون و بندازی بیرون منو جاشون بذاری! !!!!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 17 بهمن 93 در ساعت 11:08

  12. 7 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 17 بهمن 93), m.reza91 (جمعه 17 بهمن 93), paiize (جمعه 17 بهمن 93), terme00 (شنبه 18 بهمن 93), فرهنگ 27 (جمعه 17 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 17 بهمن 93), کیت کت (جمعه 17 بهمن 93)

  13. #7
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    [B][:)





    البته دیشب رفته بودم نمایشگاه کارهای پتینه کاریش و دیدم، خوشم اومد دیگه استارت و فرشته اردیبهشت
    دستت درد نکنه فرشته اردیبهشتی،







    واقعا هم آتیش بیار معرکه ای!
    سر بچه شیره میمالی! !!!!!! اصلا ایشون تو لیست جایگاهی داشتند که میخواستی ایشون و بندازی بیرون !
    هنرواجب برای دختراول آشپزیه بعد نقاشی وخط خطی بازی.‏

    من توی اون تایپیک سر پیاز بودم یاته پیاز ؟؟؟

    اینایی که از عصر یخبندان وسنگریزان واینا جون سالم به در بردن باید بیان برای این نسل مالنگ بندازن...

  14. 4 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 17 بهمن 93), paiize (شنبه 18 بهمن 93), terme00 (شنبه 18 بهمن 93), دختر بیخیال (جمعه 17 بهمن 93)

  15. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    هنرواجب برای دختراول آشپزیه بعد نقاشی وخط خطی بازی.‏

    من توی اون تایپیک سر پیاز بودم یاته پیاز ؟؟؟

    اینایی که از عصر یخبندان وسنگریزان واینا جون سالم به در بردن باید بیان برای این نسل مالنگ بندازن...
    فکر کردین رنگم پریده نميتونم بیام جواب بدم ! اینقدر از موقعیت سواستفاده نکنید آقاااااااا!

    اولا مگه شما دست پخت منو خوردید که همچین حرفی میزنید. بابای من عاشق آشپزی من ند!
    بعد شما ندیده و نشناخته اظهار نظر میکنید !مگه نميدونید نباید تا مطمئن نبودید در مورد بنده خدا قضاوت کنید.

    تازه اشم مگه ندیدید به بچه های همدردی گفتم میخوام روز تولدم اینجا جشن بگیرم کیکشششششششش وخودمم درست کنم ! بعدم گفتم میخوام برم کلاس آشپزی ! حالا درسا زیاد شد وقت نشد ولی مهم نیتم بود
    حالا یک موقع دیگه میرم ان شالله در اولین فرصت! !!!!!نیت مهم بود که تغییر نکرد!!
    دوما به کارهای هنری من میگید خط خطییییییییی بازی!!!!!!؟ حیف ، حییییییف ، فقط حیف که دم دست نیستید ورگرنه بهتون نشون میدادم خط خطیییییی به چی میگن!!!!!!!!!!


    سوما یک نگاه به اون تاپیک بیندازید ، من اصلا شما رو ننداختم وسط خانم کیت کت یهو گفتن تو بیا بجای مدیر پویا ! الماس درخشان و میخوایم بندازیم بیرون ! به من چه اصلا ! طرفدار ندارید تقصیر منه !!!!!!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 17 بهمن 93 در ساعت 22:10

  16. 4 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 17 بهمن 93), paiize (شنبه 18 بهمن 93), terme00 (شنبه 18 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 18 بهمن 93)

  17. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام دوستان کجایین؟
    چرا هیشکی هیچ جا نیست تو دنیای واقعی هم همه سرشون گرمه معلوم نیست چه میکنن اصلا همه کار میکنن جز زندگی ..نیست خودم خیلی بلدم زندگی کنم!!!

    اما مساله ای که ذهنمو مشغول کرده اینه که وقتی برای انسانی از جنس مونث میخوایی کادو بخری هزارتا ایده میاد به ذهنت از پنج هزار بگیر تا الی اخر
    امان از اون روزی که بخوایی برای فردی از ذکور یه خبطی بکنی و بخوایی یه هدیه بگیری نمیدونم چرا دنیاشون انقدر محدوده اصلا تارک الدنیان. هیچی به ذهنم نمیرسه

    یه چی درست حسابی هم بخوایی بگیری چند صدتومن در میاد که خب اینم نمیارزه والا.
    کتابم که نمیخونن... فقط وسایل مربوط به ریش و سبیله که من از جزییاتش و مارکش خبر ندا م اخه اینم شد کادو؟ جز اینم چیزی لازم ندارن که.کلا جوابی ندارم که برم چی بگیرم .
    .....

    بیخیال دختر خوشحالم که ذوق هنریت گل کرده حتما پیشو بگیر خوبه ادمو سرحال میاره گاهی ادم یاد زندگی هم میفته.

  18. 4 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    m.reza91 (یکشنبه 19 بهمن 93), paiize (یکشنبه 19 بهمن 93), terme00 (یکشنبه 19 بهمن 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 19 بهمن 93)

  19. #10
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    ،من رفتم سرکار.من در بیمارستان دامپزشکی مشغول به کار شدم
    .
    سلام.یه سوال فنی مگه دامپزشکی هم بیمارستان داره؟؟
    ویرایش توسط ammin : یکشنبه 19 بهمن 93 در ساعت 00:26

  20. 2 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    paiize (یکشنبه 19 بهمن 93), terme00 (یکشنبه 19 بهمن 93)


 
صفحه 13 از 44 نخستنخست ... 345678910111213141516171819202122233343 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  2. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 3>>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1245
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 01:17
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.