سلام دوست عزیزم خوبی؟


اسم جدید مبارک! بابا تو چقدر اسم عوض میکنی دختر!؟!!
هنگیدیم دیگه! نیمدونیم با چه اسمی صدات کنیم
عزیزم من خ وقته نیومدم همدردی. خبری از تاپیکای جدیدت ندارم...ولی حسابی معروف شدیا،این تاپیکت 13 ص شده!
وقت نشد این تاپیکم بخونم
انشاله که خوب باشی
دغدغه هاتو بتونی یا حل کنی یا باهاشون کنار بیای
خدا مراقبت هست، برای همین خیالم راحته
منم که اصرار دارم خودمو بندازم تو چاه!! خدا نمیذاره!

برام دعا کن دوستی...
تو دوران تنبیه خودم هستم... ولی هر چی تنبیه میشم دلم خنک نمیشه از خودم
مواظب خودت باش خیلی زیاد

علاقه مندی ها (Bookmarks)