به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 12 از 15 نخستنخست ... 23456789101112131415 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 120 , از مجموع 156

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بچه ها میدون پستم خسته کننده شداه ولی آخه اگه حرفمو به شمام نگم دیگه که آتیش میگیرم,به شما هم نگم دردمو؟اگخ اذیت میشین جواب ندید
    مهرااد عزیز دستت درد نکنه خیلی قشنگ بودش

  2. کاربر روبرو از پست مفید bahar.65 تشکرکرده است .

    **سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    بهار. دوستی که تو نت داشتی چطوری بود؟ شرایط اینجا چقدر با اونجا متفاوته؟ اینجا نمیتونی دوست پیدا کنی؟ اگر برات زیاد فرقی نمیکنه میتونی همین جا دوستان جدیدی پیدا کنی.
    اگر دقت کنی می بینی همه دوستان اینجا کم کم با هم دوست میشن. منتها با دوستی مثل چت روم تفاوت داره. راستش رو بخواهی به عقیده من خیلی هم بهتره. باید ببینی هدفت از دوستی چیه؟ تبادل افگار؟ درد و دل ؟ جاذبه گرایش به جنس مخالف؟ ازدواج ؟
    اگر تعریف درستی برای خودت بدست بیاری شاید بتونی دوستانی در این سایت بدست بیاری؟ حتی خود من هم امیدوارم جزء دوستانت شمرده بشم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید majid_k تشکرکرده است .

    **سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    خوب این حرفا رو اینجا هم میتونی بگی. منوط به اینکه قوانین سایت رو زیر پا نذاری. البته فکر کنم تو نوشته قبلی خودم قانون رو رعایت نکردم.

  6. کاربر روبرو از پست مفید majid_k تشکرکرده است .

    **سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92)

  7. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ما اونجا فقط معمولی حرف میزدیم
    من تو اینجور جاها ئنبال شریک زندگی نیستم مجید عزیزم
    دیگه دنبال دوستم نمیگردم
    تهش که باز جدایی
    خودم میدونستم آخرش باید جدا شیم هیچ انتظاری از هم نداشتیم حتی شماره همو نداریم,حتی میخواستم پیشقدمی کنم ولی بهش وابستم نمیدونم چرا انقد برام سخت شدهمجید مرتب گلمو فشار میدم که بغزم بره آخه گریه کنم همه میفهمن

  8. کاربر روبرو از پست مفید bahar.65 تشکرکرده است .

    **سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    راستی دانشگاه خواجه نصیر دانشجو مستمع الآزاد قبول نمیکنه؟ بدم نمیاد برای کنجکاوی هم شده یه سر بزنم.

  10. کاربر روبرو از پست مفید majid_k تشکرکرده است .

    **سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام بهار عزیز
    همه پست ها رو نخوندم ولی هر ازگاهی سری به تاپیکت میزدن
    می بینم همه دوستان دارن بهت میگن باید از این حال افسرده بیرون بیای، ولی تو هیچ تلاشی براش نمی کنی
    باور کن همه ما میدونیم تنهایی سخته. چه دختر چه پسر از یه سنی دیگه نیاز به همدم رو در خودش احساس میکنه.این حق توئه.... ولی خودت نمیذاری به حقت برسی

    به نظر من دخترایی که ازدواج کردن دو دسته ان! یکی اونایی که جذبه داشتن،(ظاهری رفتاری و....) که بدون اینکه تلاشی کنن شخص مورد نظرشون رو پیدا کردن و ازدواج کردن و....
    اینا خیلی سیاست زنانه شاید نداشته باشن شایدم داشته باشن!

    دسته دوم اونایی بودن که شاید خیلی جذبه ظاهری نداشتن؛ ولی تونستن از طریق دیگه خوب عمل کنن، تا شخص مورد نظرشون رو پیاد کنن.
    اینا صددرصد سیاست زنانه داشتن!

    میدونی ؟ما یه دوستی داریم چند تا دختر داره، این خانما نه درس خوندن نه ظاهر زیبایی دارن نه پولدارن نه....
    یعنی هیچ چیز خاصی ندارن که بقیه دخترا نداشته باشن
    اما!
    یه سیاستی از مادرشون یاد گرفتن که........ که هر کدومشون از پسری که خوشش اومد خیلی قشنـــــــــــــــــــگ اونو جذب خودش کرد!!!!!! باور کن.
    بدون اینکه شأن و منزلت خودشون رو بیارن پایین، تونستن با رفتارشون پسری که اصلا بهشون فکر نمیکرد رو همسرشون کنن!

    البته!
    هر کدوم در سطح خودشون. مثلا اونی که دیپلم بود با یه دیپلمه ازدواج کرد(ولی واقعا عاشق پسره بود!بدون اینکه پسره بفهمه)


    یه چیز دیگه هم بگم!

    اخلاق
    خییییییلییییی مهمه.
    فکر نکن اینا شعاره.
    من ندیدم دختری که اخلاق خوبی نداشته باشه، و خیلی خواستگار داشته باشه! یا اگرم داشت ازدواج کرد، ازدواج موفقی نداشت متاسفانه...
    ده نمونه ش رو خودم دیدم
    همیشه تو فامیل و دوستان دخترایی که غمگینن ، اعتمادبه نفسشون پایینه و.... همین مشکلی که گفتم رو دارن

    نمیخوام ناامیدت کنم،ولی فکر نکن بعد ازدواج این دختر ناراحت و غمگین میشه شاد و شنگول. شاید برای مدت کوتاهی اینطور باشه،ولی بازم میشی مثل الانت...

    پس الان به نظرم مهمترین کاری که میتونی بکنی اینه که خودتو باور داشته باشی، و اگه کمی و کاستی توی رفتارت داری جبرانشون کنی(صد البته که همه کاستی هایی دارن) ولی ببین کدوما هستن که زندگیت رو اینقدر مختل کرده. اول به اونا توجه کن. برای اونا وقت بذار

    خدا کنه هر چی خیره نصیبت بشه

    - - - Updated - - -

    اگه حرفام تکرار حرف دوستان ببخشید

  12. 3 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92), majid_k (سه شنبه 22 مرداد 92), دختری تنها (چهارشنبه 23 مرداد 92)

  13. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بابا من دختر شادو سرحالی بودم حال الانم خرابه والا خیلی شادو فعال و شوخ طبعم الان اینجوری شدم به خدا
    الانم اگه با اون دوستم بودم با اینکه هیچ هدفی نداشتم جز دوستی حالم خیلی خیلی خوب بودو مسایل و مشکالتم رو فراموش میکردم و هیچ غمی نداشتم
    الان تبدیل شدم به یه دختر افسرده و الا اگه فبلا منو میشناختین خودتون تعجب میکردین که چرا اینجوری شدم

    - - - Updated - - -

    بابا من دختر شادو سرحالی بودم حال الانم خرابه والا خیلی شادو فعال و شوخ طبعم الان اینجوری شدم به خدا
    الانم اگه با اون دوستم بودم با اینکه هیچ هدفی نداشتم جز دوستی حالم خیلی خیلی خوب بودو مسایل و مشکالتم رو فراموش میکردم و هیچ غمی نداشتم
    الان تبدیل شدم به یه دختر افسرده و الا اگه فبلا منو میشناختین خودتون تعجب میکردین که چرا اینجوری شدم

    - - - Updated - - -

    بابا الان من اینجوری شدم والا یه دختر شادو خنده رو هستمهمه منو دوست دارن و به مهربونی و اکتیوبودن ازم یادمیکنن
    همین الانشم اگه این دوستم پیشم بود اینجا نمی اومدم چون با اون ردامو فراموش میکردم و خوش بودم بدون اینکه هیچ انتظاری ازش داشته باشم
    بخدا الان حالم بده اگه قبلنا منو میدیدالتن تعجب میکردین که چرا اینجوری شدم

  14. 2 کاربر از پست مفید bahar.65 تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92), reihane_b (سه شنبه 22 مرداد 92)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    قصد نداری برای شروع هم که شده تغییری در خودت بوجود بیاری؟ بس کن دیگه. چقدر ناله میکنی؟ تمام گفته هات قبول. حالا میخوای چکار کنی؟ توقع نداری که ما هم مثل تو شروع کنیم به غصه خوردن. بهتر نیست با هم بخندیم؟
    اگه نوشته های قبلی منو بخونی می بینی شرایط فکری و روحی من هم خوب نبود. اما با کمک همین دوستان سایت براش چاره ای پیدا کردم. به قول معروف " گور پدر درک ".
    لبخند یادت نره.

  16. کاربر روبرو از پست مفید majid_k تشکرکرده است .

    **سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92)

  17. #9
    Banned
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 آبان 92 [ 09:48]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 194 در 88 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من پستای صفحه اول و صفحه اخر رو خوندم ولی چیز زیادی نتیجه نگرفتم از حرفاتون

    شما میگید هم تحصیلات دارید هم زیبایی مناسب هم اخلاق مناسب هم بدن مناسب و ... ولی تا حالا هیچ پسری بهتون توجه نشون نداده و این عجیبه
    بنظرم باید ببینید مشکل کارتون در کجاست وگرنه امکان نداره دختری تا سن 27 هیچ پسری بهش توجه نشون نده
    ولی چیزی که حدس میزنم احتمالا شما از اون دخترهایی باشید که درسخون و محجبه و بسیار با دسیپلین هستن و پسرها فکر میکنن اینجور دخترها با این مشخصات امکان نداره تنها باشن و یا اینقدر دلسیپلینشون شدید هست که میترسن پا جلو بزارن
    مثلا من خودم چون ظاهر و رفتار خاصی دارم هروقت با دختری مواجه شدم همیشه گفتن تو حتما 4تا دوست دختر داری و امکان نداره تنها باشی درحالی که اینطور نبوده

    بنظرم باید اولا یه مقدار روی خودت کار کنی و یه بازنگری کلی در خودت از همه لحاظ داشته باشی که چرا پسرها با اینکه محسنات زیادی داری طرفت نیومدن
    دوما حتما از دوستان و اشنایانی که صمیمی هستن مشورت بخوای و بگی علاقه به ازدواج و دوستی داری و افرادی رو که میشناسن تورو بهشون معرفی کنن
    مهترین چیز این هست که یه دختر خودش باید نخ رو بده تا پسر سر نخ رو بگیره و بیاد جلو....تا حالا اصلا به این فکر کردی یا شده به پسری علاقه نشون بدی و توجهش رو جلب کنی؟پس حتما اینو باید یاد بگیری چه برای ازدواج باشه چه دوستی فرقی نمیکنه و این رو چیز بدی ندون و جنبه مثبت قضیه رو نگاه کن

    و خیلی کارهای دیگه میتونی انجام بدی ولی اولین و مهمترین کار تغییر خودت به کمک کسانی هست که میدونی میتونن بهت کمک کنن تا تغییر کنی
    مثلا اشنا یا دوستانی داری که خوش لباس هستن ازشون بخواه در انتخاب لباس کمکت کنن و ایرادت ظاهرت رو بهت بگن
    کسی رو میدونی خوش مشرب و اجتماعیی هست ازش بخواه روش مواجهه با پسرها رو بهت بگه و ازش بپرس توی اخلاقت چه ایرادی هست که پسرها رو جذب نمیکنه
    و از نوع کارها

    منتظر اسمان هم نباش که از اسمان هیچی برای هیچکس هیچوقت فرستاده نشده و انسان باید خودش تلاش کنه و مسائل رو حل کنه
    ویرایش توسط Estaf : سه شنبه 22 مرداد 92 در ساعت 00:25

  18. 2 کاربر از پست مفید Estaf تشکرکرده اند .

    bahar.65 (سه شنبه 22 مرداد 92), دختری تنها (چهارشنبه 23 مرداد 92)

  19. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باشه مجید جان قبول,هر چی شما بگین
    اول بگو چه جوری از این حال درام؟
    بابا یکم بگین یارو ارزش نداشته حوب شد که رفت تا منم دلم آروم بگیرههههههههههههههه
    آخه قوربونتون برم تو اینجور وقتا بادی یه چیزی بگی خوببببببببب

    - - - Updated - - -

    باشه مجید جان قبول,هر چی شما بگین
    اول بگو چه جوری از این حال درام؟
    بابا یکم بگین یارو ارزش نداشته حوب شد که رفت تا منم دلم آروم بگیرههههههههههههههه
    آخه قوربونتون برم تو اینجور وقتا بادی یه چیزی بگی خوببببببببب

  20. 2 کاربر از پست مفید bahar.65 تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92), ايمان الهي (سه شنبه 07 آبان 92)


 
صفحه 12 از 15 نخستنخست ... 23456789101112131415 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.