بچه ها میدون پستم خسته کننده شداه ولی آخه اگه حرفمو به شمام نگم دیگه که آتیش میگیرم,به شما هم نگم دردمو؟اگخ اذیت میشین جواب ندید
مهرااد عزیز دستت درد نکنه خیلی قشنگ بودش
تشکرشده 49 در 26 پست
بچه ها میدون پستم خسته کننده شداه ولی آخه اگه حرفمو به شمام نگم دیگه که آتیش میگیرم,به شما هم نگم دردمو؟اگخ اذیت میشین جواب ندید
مهرااد عزیز دستت درد نکنه خیلی قشنگ بودش
**سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92)
تشکرشده 1,282 در 361 پست
بهار. دوستی که تو نت داشتی چطوری بود؟ شرایط اینجا چقدر با اونجا متفاوته؟ اینجا نمیتونی دوست پیدا کنی؟ اگر برات زیاد فرقی نمیکنه میتونی همین جا دوستان جدیدی پیدا کنی.
اگر دقت کنی می بینی همه دوستان اینجا کم کم با هم دوست میشن. منتها با دوستی مثل چت روم تفاوت داره. راستش رو بخواهی به عقیده من خیلی هم بهتره. باید ببینی هدفت از دوستی چیه؟ تبادل افگار؟ درد و دل ؟ جاذبه گرایش به جنس مخالف؟ ازدواج ؟
اگر تعریف درستی برای خودت بدست بیاری شاید بتونی دوستانی در این سایت بدست بیاری؟ حتی خود من هم امیدوارم جزء دوستانت شمرده بشم.
**سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92)
تشکرشده 1,282 در 361 پست
خوب این حرفا رو اینجا هم میتونی بگی. منوط به اینکه قوانین سایت رو زیر پا نذاری. البته فکر کنم تو نوشته قبلی خودم قانون رو رعایت نکردم.
**سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92)
تشکرشده 49 در 26 پست
ما اونجا فقط معمولی حرف میزدیم
من تو اینجور جاها ئنبال شریک زندگی نیستم مجید عزیزم
دیگه دنبال دوستم نمیگردم
تهش که باز جدایی
خودم میدونستم آخرش باید جدا شیم هیچ انتظاری از هم نداشتیم حتی شماره همو نداریم,حتی میخواستم پیشقدمی کنم ولی بهش وابستم نمیدونم چرا انقد برام سخت شدهمجید مرتب گلمو فشار میدم که بغزم بره آخه گریه کنم همه میفهمن
**سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92)
تشکرشده 1,282 در 361 پست
راستی دانشگاه خواجه نصیر دانشجو مستمع الآزاد قبول نمیکنه؟ بدم نمیاد برای کنجکاوی هم شده یه سر بزنم.![]()
**سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92)
تشکرشده 2,293 در 573 پست
سلام بهار عزیز
همه پست ها رو نخوندم ولی هر ازگاهی سری به تاپیکت میزدن
می بینم همه دوستان دارن بهت میگن باید از این حال افسرده بیرون بیای، ولی تو هیچ تلاشی براش نمی کنی
باور کن همه ما میدونیم تنهایی سخته. چه دختر چه پسر از یه سنی دیگه نیاز به همدم رو در خودش احساس میکنه.این حق توئه.... ولی خودت نمیذاری به حقت برسی
به نظر من دخترایی که ازدواج کردن دو دسته ان! یکی اونایی که جذبه داشتن،(ظاهری رفتاری و....) که بدون اینکه تلاشی کنن شخص مورد نظرشون رو پیدا کردن و ازدواج کردن و....
اینا خیلی سیاست زنانه شاید نداشته باشن شایدم داشته باشن!
دسته دوم اونایی بودن که شاید خیلی جذبه ظاهری نداشتن؛ ولی تونستن از طریق دیگه خوب عمل کنن، تا شخص مورد نظرشون رو پیاد کنن.
اینا صددرصد سیاست زنانه داشتن!
میدونی ؟ما یه دوستی داریم چند تا دختر داره، این خانما نه درس خوندن نه ظاهر زیبایی دارن نه پولدارن نه....
یعنی هیچ چیز خاصی ندارن که بقیه دخترا نداشته باشن
اما!
یه سیاستی از مادرشون یاد گرفتن که........ که هر کدومشون از پسری که خوشش اومد خیلی قشنـــــــــــــــــــگ اونو جذب خودش کرد!!!!!! باور کن.
بدون اینکه شأن و منزلت خودشون رو بیارن پایین، تونستن با رفتارشون پسری که اصلا بهشون فکر نمیکرد رو همسرشون کنن!
البته!
هر کدوم در سطح خودشون. مثلا اونی که دیپلم بود با یه دیپلمه ازدواج کرد(ولی واقعا عاشق پسره بود!بدون اینکه پسره بفهمه)
یه چیز دیگه هم بگم!
اخلاق
خییییییلییییی مهمه.
فکر نکن اینا شعاره.
من ندیدم دختری که اخلاق خوبی نداشته باشه، و خیلی خواستگار داشته باشه! یا اگرم داشت ازدواج کرد، ازدواج موفقی نداشت متاسفانه...
ده نمونه ش رو خودم دیدم
همیشه تو فامیل و دوستان دخترایی که غمگینن ، اعتمادبه نفسشون پایینه و.... همین مشکلی که گفتم رو دارن
نمیخوام ناامیدت کنم،ولی فکر نکن بعد ازدواج این دختر ناراحت و غمگین میشه شاد و شنگول. شاید برای مدت کوتاهی اینطور باشه،ولی بازم میشی مثل الانت...
پس الان به نظرم مهمترین کاری که میتونی بکنی اینه که خودتو باور داشته باشی، و اگه کمی و کاستی توی رفتارت داری جبرانشون کنی(صد البته که همه کاستی هایی دارن) ولی ببین کدوما هستن که زندگیت رو اینقدر مختل کرده. اول به اونا توجه کن. برای اونا وقت بذار
خدا کنه هر چی خیره نصیبت بشه
- - - Updated - - -
اگه حرفام تکرار حرف دوستان ببخشید![]()
**سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92), majid_k (سه شنبه 22 مرداد 92), دختری تنها (چهارشنبه 23 مرداد 92)
تشکرشده 49 در 26 پست
بابا من دختر شادو سرحالی بودم حال الانم خرابه والا خیلی شادو فعال و شوخ طبعم الان اینجوری شدم به خدا
الانم اگه با اون دوستم بودم با اینکه هیچ هدفی نداشتم جز دوستی حالم خیلی خیلی خوب بودو مسایل و مشکالتم رو فراموش میکردم و هیچ غمی نداشتم
الان تبدیل شدم به یه دختر افسرده و الا اگه فبلا منو میشناختین خودتون تعجب میکردین که چرا اینجوری شدم
- - - Updated - - -
بابا من دختر شادو سرحالی بودم حال الانم خرابه والا خیلی شادو فعال و شوخ طبعم الان اینجوری شدم به خدا
الانم اگه با اون دوستم بودم با اینکه هیچ هدفی نداشتم جز دوستی حالم خیلی خیلی خوب بودو مسایل و مشکالتم رو فراموش میکردم و هیچ غمی نداشتم
الان تبدیل شدم به یه دختر افسرده و الا اگه فبلا منو میشناختین خودتون تعجب میکردین که چرا اینجوری شدم
- - - Updated - - -
بابا الان من اینجوری شدم والا یه دختر شادو خنده رو هستمهمه منو دوست دارن و به مهربونی و اکتیوبودن ازم یادمیکنن
همین الانشم اگه این دوستم پیشم بود اینجا نمی اومدم چون با اون ردامو فراموش میکردم و خوش بودم بدون اینکه هیچ انتظاری ازش داشته باشم
بخدا الان حالم بده اگه قبلنا منو میدیدالتن تعجب میکردین که چرا اینجوری شدم
تشکرشده 1,282 در 361 پست
قصد نداری برای شروع هم که شده تغییری در خودت بوجود بیاری؟ بس کن دیگه. چقدر ناله میکنی؟ تمام گفته هات قبول. حالا میخوای چکار کنی؟ توقع نداری که ما هم مثل تو شروع کنیم به غصه خوردن. بهتر نیست با هم بخندیم؟
اگه نوشته های قبلی منو بخونی می بینی شرایط فکری و روحی من هم خوب نبود. اما با کمک همین دوستان سایت براش چاره ای پیدا کردم. به قول معروف " گور پدر درک ".
لبخند یادت نره.
**سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92)
تشکرشده 194 در 88 پست
من پستای صفحه اول و صفحه اخر رو خوندم ولی چیز زیادی نتیجه نگرفتم از حرفاتون
شما میگید هم تحصیلات دارید هم زیبایی مناسب هم اخلاق مناسب هم بدن مناسب و ... ولی تا حالا هیچ پسری بهتون توجه نشون نداده و این عجیبه
بنظرم باید ببینید مشکل کارتون در کجاست وگرنه امکان نداره دختری تا سن 27 هیچ پسری بهش توجه نشون نده
ولی چیزی که حدس میزنم احتمالا شما از اون دخترهایی باشید که درسخون و محجبه و بسیار با دسیپلین هستن و پسرها فکر میکنن اینجور دخترها با این مشخصات امکان نداره تنها باشن و یا اینقدر دلسیپلینشون شدید هست که میترسن پا جلو بزارن
مثلا من خودم چون ظاهر و رفتار خاصی دارم هروقت با دختری مواجه شدم همیشه گفتن تو حتما 4تا دوست دختر داری و امکان نداره تنها باشی درحالی که اینطور نبوده
بنظرم باید اولا یه مقدار روی خودت کار کنی و یه بازنگری کلی در خودت از همه لحاظ داشته باشی که چرا پسرها با اینکه محسنات زیادی داری طرفت نیومدن
دوما حتما از دوستان و اشنایانی که صمیمی هستن مشورت بخوای و بگی علاقه به ازدواج و دوستی داری و افرادی رو که میشناسن تورو بهشون معرفی کنن
مهترین چیز این هست که یه دختر خودش باید نخ رو بده تا پسر سر نخ رو بگیره و بیاد جلو....تا حالا اصلا به این فکر کردی یا شده به پسری علاقه نشون بدی و توجهش رو جلب کنی؟پس حتما اینو باید یاد بگیری چه برای ازدواج باشه چه دوستی فرقی نمیکنه و این رو چیز بدی ندون و جنبه مثبت قضیه رو نگاه کن
و خیلی کارهای دیگه میتونی انجام بدی ولی اولین و مهمترین کار تغییر خودت به کمک کسانی هست که میدونی میتونن بهت کمک کنن تا تغییر کنی
مثلا اشنا یا دوستانی داری که خوش لباس هستن ازشون بخواه در انتخاب لباس کمکت کنن و ایرادت ظاهرت رو بهت بگن
کسی رو میدونی خوش مشرب و اجتماعیی هست ازش بخواه روش مواجهه با پسرها رو بهت بگه و ازش بپرس توی اخلاقت چه ایرادی هست که پسرها رو جذب نمیکنه
و از نوع کارها
منتظر اسمان هم نباش که از اسمان هیچی برای هیچکس هیچوقت فرستاده نشده و انسان باید خودش تلاش کنه و مسائل رو حل کنه
ویرایش توسط Estaf : سه شنبه 22 مرداد 92 در ساعت 00:25
bahar.65 (سه شنبه 22 مرداد 92), دختری تنها (چهارشنبه 23 مرداد 92)
تشکرشده 49 در 26 پست
باشه مجید جان قبول,هر چی شما بگین
اول بگو چه جوری از این حال درام؟
بابا یکم بگین یارو ارزش نداشته حوب شد که رفت تا منم دلم آروم بگیرههههههههههههههه
آخه قوربونتون برم تو اینجور وقتا بادی یه چیزی بگی خوببببببببب
- - - Updated - - -
باشه مجید جان قبول,هر چی شما بگین
اول بگو چه جوری از این حال درام؟
بابا یکم بگین یارو ارزش نداشته حوب شد که رفت تا منم دلم آروم بگیرههههههههههههههه
آخه قوربونتون برم تو اینجور وقتا بادی یه چیزی بگی خوببببببببب![]()
**سهیل ** (سه شنبه 22 مرداد 92), ايمان الهي (سه شنبه 07 آبان 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)