بچه ها منم اومدم!
آخيش! انگار تازه دارم نفس ميكشم
شب يلداست و مامانم با مامانش ويدئو چت راه انداخته
خوشن به خدا
فعلا
تشکرشده 1,286 در 287 پست
بچه ها منم اومدم!
آخيش! انگار تازه دارم نفس ميكشم
شب يلداست و مامانم با مامانش ويدئو چت راه انداخته
خوشن به خدا
فعلا
[size=medium][align=center]هیچ وقت نگذارید كه هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش كند
و شجاعت این را داشته باشید كه از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی كنید...[/align][/size]
Royaye Sedaghat (دوشنبه 16 بهمن 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام به اعضای خوب تالار
فردا صبح حق عضویت تمام می شود چند رو ز به مرخصی می روم استراحت کنم
7دی یا 10 دی ماه به تالار بر می گردم با قدرت پر نشاط به تالارهمدردی بر می گردم
موفق باشید
ممنون![]()
محمدابراهیمی (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 1,286 در 287 پست
آقای ابراهیمی ، تا من اومدم شما رفتی که !نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
یکی از دلایل من شما بودین
تا اون موقع که برگردید از حسن تالار کم میشه![]()
[size=medium][align=center]هیچ وقت نگذارید كه هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش كند
و شجاعت این را داشته باشید كه از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی كنید...[/align][/size]
Royaye Sedaghat (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
امشب شب يلدا هم تولد برادربرگترم بود هم تولد عيالم همه دورهم بوديم خوش گذشت .
منم عاشق تخمه آفتاب گردون انقدر خوردم نفسم بالانمياد دم پيري چربي رو رعايت نميكنم چرا.
جدن شب طولاني هستا هميشه الان ساعت 2بود اما امشب هنوز ساعت 00:23دقيقه هست.
بروبچ همگي شب يلداتون مبارك باشه .
پدربزرگ (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 2,388 در 433 پست
سلام
شب يلداتون مبارك
چه قد خوبه كه امشب همه خوشن
منم خوبم آشپزخونه چه قد شلوغ شده!يه روز من نبودم،بي دل جان دستياراتو عوض كردي؟؟؟!!!
taraneh89 (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
همدردی به میزان لازم = همدردی با نمک زیادنوشته اصلی توسط baran.68
باران جان باقی قصه از چی بگم که شوورم رو کارد می زدی خونش درنمیومد آخه مگه میشه همدردی بیشتر از شوور توی دلمون رخنه کرده باشه !
از حال و احوال همدردیهای دگر چه خبر ؟ یلداتون خوش گذشت ؟
یلدای ما هر سال مصادفه با تولد پدر همسر عزیزم ، خلاصه خیلی خوشیم به هر حال شمع فوت کن و کیک بخور و از این حرفها![]()
چشمک (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 1,636 در 313 پست
شب یلدا حتی یـــــــــــک دقیقه بیشتر خوابیدن هم ارزشمند است
صابر کجــــایی که ببینی زمین سر جاشه و هیچی تکون نخورده!![]()
gole kaghazi (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
چشمک جان خیییییییییییلی خوشحالم برگشتی خواهران شالله همیشه سالم و سرحال باشی
منم خوبم . شب یلدا هم رفتم خونه بابام .خیلی خوش گذشت . دوتا از برادرام دیشب نتونستند بیایند امشب میرن خونه بابایی ما هم شب یلدا رو تمدید کردیم . باز همه میریم اونجا![]()
فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی
یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.
پاییزان (یکشنبه 24 دی 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
تو یکی از قسمتای کلاه قرمزی، آقای مجری هی پسر عمه زا رو صدا میزنه، پسر عمه هی جواب نمیده. بعدِ یه مدت پسر عمه رد میشه، آقای مجری بهش میگه من این همه صدات کردم نمیشنیدی؟ پسر عمه خیلی بی تفاوت میگه "شَنیدِم. اهَمیِت نِدادِم"
حالا حکایت ایناییه که 24 ساعت تو سایت اند، تک تک تاپیکها رو میخونند یه تشکر نمیزنند
بی دل (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 2,388 در 433 پست
بی دل جان ما که منظورتو متوجه نشدیم!!!!!!!!!!!!!!با کی بودی؟؟؟!!اسمشو بنویس همه مون بهش یاد بدیم که تشکر کنه.عجب آدمایی تو سایت پیدا میشنا
بی دل جان احتمالا پستت حذف میشه اصلا جنبه ی حال و احوال نداشت
من خوبم.اینجا داره برف میاد و من هم کم کم دارم منجمد میشم
taraneh89 (شنبه 02 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)