به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 107 از 125 نخستنخست ... 757677787979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,061 تا 1,070 , از مجموع 1246

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    سلام

    خاله قزی عیدتون مبارک . من عیدیمو از دست مهدیه سادات میخوام .

    دوستان مهربان تالار همدردی هم عیدشون مبارک . مدیران سبز اندیش مشاوران صورتی آرامش بخش . دوستان عادی کوشا همراه فعال .
    خوشحالم که تو کل کل صدای خنده میاد . هرچند چند باری هست که آقارضا فرار کرده لب مرز ولی خب . هنوز کم نیاورده و کماکان هست و این خودش افتخار

    یه چیز دیگه من از مدیر یا کسیکه برا بانو سوده که خارج از کشور هستن و قادر به پرداخت شارژ نبودن شارژ تهیه کردن تا ایشون بتونن مشاوره بگیرا برا مشکلشون ممنونم . ایشون فکر کردن از جانب من بوده ولی گویاا بانیان خیر مخفی تالار از ما زرنگتر و موفق تر بودن . هر کی بود خدا ازش قبول کنه . ما وضیفه داریم در این امر به مدیریت کمک کنیم تا توانایی حل چنین مواردی براشون راحتتر باشه . در هر حال کار من نبود . هرکی بود ممنون

    خب حال و هوام ................... چی بگم خوبه خدارو شکر عیده دیگه مگه میشه حال کسی بد باشه . (...)

    بانو دختر بیخیال این گل برا عیادت . انشالله که بهتری . و سلامتیونو زود بدست بیارین

    خب راستش برام دعا کنید خیلی به دعاتون نیاز دارم . نمیدونم از سلامتیم بگم یا از روحیم . اینجا هم دکتر جسمی داریم هم روحی ولی خب امروز به جفتش نیاز دارم .

    بازم عیدتون مبارک . شاد باشین . سر حال

  2. 6 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    fariba s (سه شنبه 22 مهر 93), m.reza91 (دوشنبه 21 مهر 93), paiize (دوشنبه 21 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), مسافر زمان (دوشنبه 21 مهر 93), دختر بیخیال (دوشنبه 21 مهر 93)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    وای ، چقدر نفس گیر بود!
    من اومدم تویه این تاپیک دیدم مدیرهمدردیم اینجا تشریف دارن ؛ تا اینجاش مشکلی نداشت. ولی بعد دیدم پست یکی از کاربرا رو که الان حتی نمیتونم تایپ کنم اسمشونو ،هم لایک و هم تشکر زدند !! گفتم الانه که چند سال اشتراک ازاد و مشترکینو اینا بهشون بدند و ما دیگه چه جوری سرمونو بالا بگیریم !!؟ البته بعد که با خودم بیشتر فکر کردم دیدم همین طور که الان سرمو بالا گرفتم ! بگذریم ،ولی خب خوشبختانه این اتفاق نیافتاد ؛بالاخره مدیر همدردی خودشون روانشناسن و نمیذارن جملات ظاهرا پر محتوایه یه عده ظاهرگرایه باطن نما روشون اثر بذاره و ایشونو هیجانی کنه تا یه تصمیمی بگیرند که دوستاشون اینجا وضعشون بدتر از اینی که هست بشه!! جا داره که تشکر کنم ازشون و آرزوی موفقیت!!!!!!، بالاخره کاربرایی که اقدام مثبت میکنن باید مورد تقدیر قرار بگیرند تا تشویق بشند و در مسیر درست پیش برند!!!!!!!!!!!!


    پارسا جان ،نه، پارسا خان ممنونم ازت ! میدونم که به من افتخار میکنید!! من متعلق به شما مردمم! ، نمیذارم که برای سنوات بعد ما رو ضرب المثل کنند !! مطمئن باش دوست خوبم!! چقدر انرژی گرفتم میدونم چشم امیدتون به منه !! نا امیدتون نمیکنم!! تا آخرین نفس هستم!!

    --
    عیدتون مبارک دوستان عزیزم.
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : دوشنبه 21 مهر 93 در ساعت 15:30

  4. 6 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    fariba s (سه شنبه 22 مهر 93), paiize (دوشنبه 21 مهر 93), parsa1400 (دوشنبه 21 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 21 مهر 93), بی نهایت (سه شنبه 22 مهر 93)

  5. #3
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    عیدتون مبارک...


    دیشب خونه مامانم اینا مهمون اومده بود خواهرم میخواست بدون چادر بیاد مهمون هم عمه م با شوهرش بود...
    پسرم به خواهرم میگه بدون چادر اینطرف نیا!!!


    خواهرمم به حرفش گوش کرد و رفت چادر سرش کرد وقتی هم خواهرم نشسته بود گوشه ای از پاهاش مشخص شد پسرم اخمش کرد با اشاره بهش فهموند خودشو جم و جور کنه...


    یه بارم همسرم رفته بود بالا و خواهرم کمی از موهاش پیدا بود پسرم میره در گوش خاله ش میگه موهاتو بپوشون...


    خواهرمم از این رفتاراش خوشش میاد و به حرفش گوش میده( بماند که گاهی وقتا سایه همو با تیر میزنند!!)


    نسبت به منم غیرت داره ...اگر یکی در خونمونو بزنه اول سریع میره چادرمو برام میاره بعد در رو باز میکنه


    عاشق این خصلتشم


    همیشه آرزو داشتم یه داداش غیرتی داشته باشم اما خدا عوضش یه پسر با غیرت بهم داده


    یه بار رفته بودیم بازار چادرای بچه گونه ای رو که رو مانکن بود رو میدید میگفت بخر واسه خواهرم!!


    (اصلا چه ربطی داشت اینا رو اینجا گفتم!!!)


    حالا که زحمت کشیدید خوندید واسه سلامتیش یه


    شاد و تندرست باشید

  6. 6 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    fariba s (سه شنبه 22 مهر 93), m.reza91 (دوشنبه 21 مهر 93), paiize (دوشنبه 21 مهر 93), parsa1400 (دوشنبه 21 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (دوشنبه 21 مهر 93)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلاااااام
    عیدهمگی مبارک باشه

    امیدوارم عیدخوب وشادی داشته باشید
    خاله قزی عیدشماهم به خصوص مبارک باشه
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  8. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    fariba s (سه شنبه 22 مهر 93), m.reza91 (دوشنبه 21 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 21 مهر 93)

  9. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    هی میام چیزی نگم

    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآی ام رضا حواستون باشه مدیر همدردی حامی ما هستنا

    الان کافیه یه گزارش بکنم و بعدش میدونین که گو...... گو.....

    تازشم شنیدم بعضی از دوستان راه به راه همینطور پستشونه که داره حذف میشه و یه اخطار میخورن ...یعنی کی میتونه باشه؟ کاش می دونستم
    من نمیخوام کار بجاهای باریک بکشه حیف که نمیخوام .

    جناب مدیر هم به من پیام خصوصی دادن گفتن مدارا کنین تا روح ازرده ی این دوستمون تسلی پیدا کنه وگرنه ...
    ............
    آها پس لابد خدایی نکرده دبیر ادبیاتتون هم همچین ادمی بودن؟(با عرض معذرت از دبیر ادبیات) ظاهر گرای باطن نمای ..... از همچین ادمی تاثیر گرفتین عایا؟


    در ضمن بعضی جان(به غیر از پاییزه) مگه اینجا تاپیک تبریک عیده؟ خبر ندارین مگه؟ تاپیک مخصوص داریم چرا نظم تاپیک ما رو بهم میزنین ها؟

    راستی ارام جان خیلی این رفتار پسرتو تقویت نکن حالا میاد هی خانومشو کنترل میکنه در اینده گناه داره ...

    - - - Updated - - -

    -
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : دوشنبه 21 مهر 93 در ساعت 18:02

  10. 4 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    fariba s (سه شنبه 22 مهر 93), m.reza91 (دوشنبه 21 مهر 93), paiize (دوشنبه 21 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها


    در ضمن بعضی جان(به غیر از پاییزه) مگه اینجا تاپیک تبریک عیده؟
    آخه این چه رفتاریه !؟ امیدوارم خجالت بکشین!!ایشون اومدن اینجا تبریک گفتن،من که مشکلی نمیبینم! دست بردارین از این کاراتون!!!!!!


    نقل قول نوشته اصلی توسط آرام دل نمایش پست ها
    سلام
    عیدتون مبارک...

    عید شما هم مبارک؛من ازتون معذرت میخوام!،جوونه دیگه!!


    اتفاقا مدیر همدردی بارها به من گفتن میخوای عذرشو بخوام نذارم بیاد تو سایت ،ولی من هنوز گفتم بذارین یه فرصت دیگه بهش بدیم !!!!


    -----------
    عه من نمیدونستم مسافر زمان هم سنای خودمونه!هه ! هه!
    - عاقا چرا مسافر زمان تعداد پستایی که ازشون تشکر شده دو تا بیشتر از تعداد پستاییه که زدند !!؟ چطور ممکنه!!!!؟
    1. به پستای خودشونم رحم نمیکنن!
    2. در زمان عادی بودن تعداد زیادی از پستاشون حذف شده !
    3. وقتی مدیر بشیم میتونیم به تعداد نامحدود برا خودمون تشکر بزنیم!
    (اینم به تلافیه پستی که ازم ویرایش شد!!!!!!!!!!!!!!!!! بقیه ی مدیران هم حواسشونو جمع کنند!! البته مدیر همدردی و فرشته مهربان صاحب اختیارن!! اصن کلا اکانت من قابلشونو نداره! )
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  12. 4 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    paiize (سه شنبه 22 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 21 مهر 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 21 مهر 93)

  13. #7
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-12-11
    نوشته ها
    396
    امتیاز
    15,136
    سطح
    79
    Points: 15,136, Level: 79
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 214
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,467

    تشکرشده 2,190 در 377 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها
    - عاقا چرا مسافر زمان تعداد پستایی که ازشون تشکر شده دو تا بیشتر از تعداد پستاییه که زدند !!؟ چطور ممکنه!!!!؟
    1. به پستای خودشونم رحم نمیکنن!
    2. در زمان عادی بودن تعداد زیادی از پستاشون حذف شده !
    3. وقتی مدیر بشیم میتونیم به تعداد نامحدود برا خودمون تشکر بزنیم!
    حالا در مورد من اینجوری می‌تونی بگی، در مورد این چی می‌خوای بگی:




    این از میراث‌های تالار قدیمی هستش. پست‌های یک سری از انجمن‌های غیرمشاوره‌ای، توی تعداد کل پست‌ها شمرده نمی‌شدند. اما تشکر اون پست‌ها، توی تعداد تشکرها حساب می‌شدند!

    پست حذفی که نه، اما پست انتقالی زیاد داشتم!

    عکس پروفایل ویدا خانم رو گذاشتم، یه یادی هم ازشون بکنم. یه زمانی میومدیم تو تالار، می‌دیدیم نصف آخرین پست‌های ارسالی، به نام ویدا خانم ثبت شده.

    ان‌شاءالله هر جا هستند، شاد باشند.

  14. 7 کاربر از پست مفید مسافر زمان تشکرکرده اند .

    fariba s (سه شنبه 22 مهر 93), khaleghezey (سه شنبه 22 مهر 93), m.reza91 (دوشنبه 21 مهر 93), paiize (سه شنبه 22 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 21 مهر 93), بی نهایت (سه شنبه 22 مهر 93)

  15. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    اوااااااا
    چراپست منوحذف کردین
    کل کل بوددیگه
    من اعتراض دارم
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  16. 2 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 22 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93)

  17. #9
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    چقدر ناراحت کننده ست وقتی یه شب شام خونه یه آدم حسابی دعوتی...و از گرسنگی ضعف رفتی و موقع شام با اشتهای تمام داری غذا رو میخوری یهویی یه چیزی(ریگ_گل_سنگ_کلوخ مثلا) بره لای دندونت وااای اون لحظه چه کار میتونی بکنی!!!نه میتونی قورتش بدی و نه میتونی اون لحظه از جات بلند شی بری بیرون...
    چکار میشه کرد واقعا!!!

    شما الآن اصلا فکر نکنید که این اتفاق واسه من افتاده ها!!!
    فقط سؤال بود واسم

  18. 5 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    fariba s (سه شنبه 22 مهر 93), khaleghezey (سه شنبه 22 مهر 93), paiize (سه شنبه 22 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 22 مهر 93)

  19. #10
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    خیلی محترمانه دستتو مشت می کنی می بری طرف دهنت،ماده مورد نظرو

    انتقال می دی به مشتت بعد با کمال یواشکی می ذاری کنار بشقابت.


  20. 5 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    fariba s (سه شنبه 22 مهر 93), khaleghezey (سه شنبه 22 مهر 93), paiize (سه شنبه 22 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (سه شنبه 22 مهر 93)


 
صفحه 107 از 125 نخستنخست ... 757677787979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.