به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 105 از 125 نخستنخست ... 5556575859596979899100101102103104105106107108109110111112113114115 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,041 تا 1,050 , از مجموع 1246
  1. #1041
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلااااااام
    چی شده؟؟کی کیوناراحت کرده؟؟چرااینجوری شدین؟دوروزنبودم ها؟!!!!

    اگه منظورتون آقای ام رضابودش بایدخدمتتون بگم که ایشون تاهمه روازرونبرن بی خیال نمیشن!!
    راستی مگه شما خداحافظی نکردی ازمیادین؟بازهم که اینجایی؟
    اما جداازشوخی آقای ام رضا فوق العاده باجنبه وباظرفیت هستن اصلا نگران نباشید...ناراحت هم نشدن...
    مثل مدیرپویا!!!ایشون هم ازآقایونی بودن!که ظرفیت بالایی داشتن اما نمیدونیم چی شددیگه نیستن!!راستی تاپیک تصویرذهنی چراکسی نیست؟پس این مدیرش کجاست؟؟؟

    - - - Updated - - -

    راستی جریان این پروفایل چیه؟چه جوری صورتی میشه؟؟!!!

    - - - Updated - - -

    البته اینجاتاپیک کل کل!!جای پرسیدن این سوالهانیست!!!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  2. 5 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), m.reza91 (شنبه 19 مهر 93), terme00 (شنبه 19 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 19 مهر 93), شیدا. (شنبه 19 مهر 93)

  3. #1042
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    عاقا دلمان گرفته بود گفتم بیام ببینم چه می کنید

    گاهی میام تالار میبینم عه هیشکی نیست تو کاربران ان لاین ..

    یعنی یه نگاه به کاربران انلاین میندازم میبینم مثلا 7 نفر هستند و از دوستان کسی نیست دلم می گیره و میرم خروجو بزنم ولی بعدا متوجه میشم اون بالا نوشته تعداد 24 عضو در حال فعالیت هستن یعنی 17 نفر مخفی ان.میگم ای شیطونا پس اینجایین ولی چرا رو نمی کنید !

    جدیدا تمایل به مخفی شدن در حال افزایشه لابد مزه میده دیگه ! اخرش فقط اسم خودم میمونه اون ته تنهااااا

    دوست میدارم علت مخفی شدن رو بدونم ولی نمیدونم.

    پاییزه جان محمد رضا داره دوره نقاهت روحی رو می گذرونه مواظب باش چیزی نگی عنان از کف بده و هرچی رشته پنبه بشه ماهم داریم کمکش می کنیم که به ارامش برسه و دختر ستیز نباشه اخه نبودی ببینی به چه روزی افتاده بود .

    برا خودش می گما.الان داره جلو خودشو می گیره چیزی نگه و بی قراره اینطوری شده
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : شنبه 19 مهر 93 در ساعت 18:52

  4. 5 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), fariba s (یکشنبه 20 مهر 93), m.reza91 (شنبه 19 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93)

  5. #1043
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    تا ببینیم چه شود ایندفعه خوشبختانه یک انرژی مثبت از یک عدد پسر گرفتم ...
    دوستان من به خاطر این پسر جوون مردم احساس خطر کردم اون نمیدونه داره چه اشتباه جبران ناپذیری میکنه! به خصوص اینکه :
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها


    مامانش میگه کلا چهارتا تا بچه دارم مامانم میگه پس چرا دخترتونو نیوردین میگه دختر ندارم بعد مامانم میگه پس بقیه بچه هاتون پسرن؟(اونم به حالت سوالی خدااااا)
    حداقل اگه یه 7-8-10 تا خواهر داشت بازم شاید یه توازنی برقرار میشد ولی الان چی !؟...!
    من از دیشب تا حالا خوابم نبرده باید به هر قیمتی که شده کمکش کنیم!! دوستان شوخی بردار نیست !! پای جون یه آدم وسطه !!باید تا دیر نشده یه کاری بکنیم !!
    ببین فرشته اردیبهشت... یه لحظه فقط صبر کنید ... خواهش میکنم! ،
    اون بیگناهه ! میدونم تو این مدت زخمای زیادی بهتون زدم ولی دلیل نمیشه ازون بخواید انتقام بگیرید! عادلانه نیست!
    میشه تجدید نظر کنید!!؟ این درست نیست آدم وقتی زورش به یکی نمیرسه یکی دیگه رو قربانی کنه! منطقیم نیست ! پس نکنید این کارو لطفا!
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها


    یا اینکه اکانت جدید درست کنم با وجهه مثبت تر .تازه اون موقع هم مثلا اسممو گذاشتم طلعت 206 یا "طلعت و ودود 25بعد دوستان میان میگن فرشته جان اسمتو عوض کردی ؟و من اون موقع لپتاپو باید گاز بگیرم ......پرت که نمیتونم بکنم نکنین این کارو خب!

    حتی فکرشم نکنید !،وقتی من تویه امضام بنویسم "فرشته اردیبهشت=طلعت206" ،روزی صد تا پستم بزنم! ؛ این کار شما فایده داره!!؟گمون نکنم! شما باید با من به توافق برسین تا کارتون راه بیافته ! اگه تغییر کردین وخودتونو تونستین اصلاح کنید ممکنه لو ندم ولی بازم قولی نمیدم! البته تا الان که من نشونه ای از پشیمونی تویه شما ندیدم ! این وضعتونو خراب تر میکنه!
    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها
    راستی مگه شما خداحافظی نکردی ازمیادین؟بازهم که اینجایی؟
    میخواستم برم ولی دلم سوخت و احساس مسئولیت کردم! دیدم داره دعوا میشه برگشتم وایسم بالا سر تاپیک بالاخره یه مدیریت مردونه ی مقتدر لازمه!!
    البته باید بگم با توجه به جدی شدن تاپیک در دو صفحه ی قبلی:
    طبق ماده ی فلان تبصره ی بیسار الحاقیه ی بهمان سال نمیدونم چند شوای عالی همدردی ،همینک بنده اعلام میدارم که کلیه ی شکست ها و پیروزی های گذشته در این تاپیک از فروردین 92 تا کنون رسما و قانونا کأن لم یکن اعلام شده و از درجه ی اعتبار ساقط میگردند! این حکم مورد تایید مدیر همدردی و سایر مراجع ذیصلاح همدردی بوده و هر گونه مخالفت با آن منجر به مجازات شدید فرد خاطی خواهد بود . این پیروزی رو صمیمانه به خودم و سایرین تبریک گفته و به بعضیاها تسلیت می گویم!! ان شاء الله غم اخرتون باشه !!و البته از رزا ،فرشته اردیبهشت شیدا و سایر خانمهایی که کمک کردند تا این اتفاق مثبت بیافته قدردانی میکنم!
    تا فردا صبح حکومت نظامی اعلام میکنم!
    البته به جنبه های مثبتشم نگاه کنید!،این که اعتماد به نفس بعضیا داشت زیادتر میشد و این برای جامعه ی بشری خطرناکه! (چه حس بدی دارین الان، درک میکنم !! تجربشو دارم!)
    خب اینم ازاین...!


    پ.ن.:بذارین به کارام برسم ترو خدا!! به مردم تعهد دادم نمیذارین که ...!
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : شنبه 19 مهر 93 در ساعت 19:43

  6. 4 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 19 مهر 93)

  7. #1044
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    راستی جریان این پروفایل چیه؟چه جوری صورتی میشه؟؟!!!

    - - - Updated - - -

    البته اینجاتاپیک کل کل!!جای پرسیدن این سوالهانیست!!!
    عزیزم، قبلا من سوالمو در تاپیک مخصوصش مطرح کردم، جواب هم گرفتم، اینجا مطرح نکردمش ، پستم در اینجا حالت پرسشی نداشت.فقط نمیدونم چرا پاسخ سوالم در دفتر مدیران بصورت عمومی ارسال نشد.بصورت خصوصی جوابمو گرفتم.

    جواب اینه : باید عضو انجمن آزاد بشین.

    پ.ن:جناب فرهنگ 27، بابت صورتی کردن پروفایلتون، من باهاتون شوخی کرد یوقتی دلخوری پیش نیومده باشه.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : شنبه 19 مهر 93 در ساعت 20:27

  8. 4 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93)

  9. #1045
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    آقا این سفارشی کردن پروفایل چی بود!!!
    یک ساعت وقتمو گرفت...
    سر آخر هم رنگین کمان از آب در اومد!!!
    بابا من ظرفیت ندارم اینا رو یاد آدم ندید

  10. 6 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), fariba s (یکشنبه 20 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 19 مهر 93)

  11. #1046
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آرام دل نمایش پست ها
    آقا این سفارشی کردن پروفایل چی بود!!!
    یک ساعت وقتمو گرفت...
    سر آخر هم رنگین کمان از آب در اومد!!!
    بابا من ظرفیت ندارم اینا رو یاد آدم ندید
    خوش بحالللللللتتتتتت
    من که باید تا آبان صبر کنم شارژم تموم شه بعد آزاد بگیرم:(((
    تا اون موقع دلم آب میشههههه :(((

    سرما هم خوردمممم بدجورررر نمیتونم مم برای اروم شدن دلم برم از اون شکلاتتتی که براتون گذاشتم تو تاپیک تقسیم انرژی بخورم.

    چراااااا دلمو سوزوندی، آخه چرااااا؟
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  12. 5 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93), آرام دل (شنبه 19 مهر 93)

  13. #1047
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    دختر بیخیال عزیزم قربون دلت
    خب خیلی دلت میخواد ده روزه انجمن آزاد شارژ کن پروفایلتو سفارشی کن
    بعد از این که ده روز گذشت دوباره هم چنان مشترک سایتی گلم

    شلغم بخور...بخور (پیاز و نمک و آب )...دکتر برو خوددرمانی نکن عزیزم

    - - - Updated - - -

    آهان حواسم نبود آبان تموم میشه
    غصه نخور پروفایل منو ببین کیف کن
    ویرایش توسط آرام دل : شنبه 19 مهر 93 در ساعت 21:15

  14. 4 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 19 مهر 93)

  15. #1048
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    غصه نخور پروفایل منو ببین کیف کن
    آخه من الان یک غصه دیگه هم میخورم،
    الان اینجا داره باروووون میاد، دوست دارم برم زیر بارون! ولی نمیتونم!
    وقتی برف میاد دوست دارم برم تو برفا بازی کنم ، آدم برقی درست کنم ولی نمیتونم

    تا هوا سرد میشه من تنگی نفس میگیرم. همش باید جای گرم برم
    چرا من همش باید حسرت بخورم

    - - - Updated - - -

    آخ آخ آخ دیدی چی شد ناشکری کردم !

    دیروز داشتم میرفتم دانشگاه یک آقایی دیدم روی ویلچر ، پاهاشون قطع شده بود.
    یکی دیگه هم دیدم داشتن بسختی از خیابون رد میشدن ، ماشین ها هم تند تند از کنارش رد میشدن اینقده دلم سوختتتت.

    هردو جا خدارو شکر کردم بابت نعمت سلامتی ای که دارم. اما ببین چه بنده ناشکریم من، بخاطر یک مشکل کوچولو الکی الکی ناشکری کردم.

    کلا تو این 23 سال عمری که از خدا گرفتم متوجه شدم من هروفت مشکل دارم اولش حسرت اونایی میخورم که این مشکل و ندارن ، ولی به این فکر نمیکنم یسری ها هم وجود دارن تو این دنیا که حسرت جایگاه منو دارن!

    شاید نتونم برم زیر بارون ولی میتونم خودم با پاهای خودم گاهی برم سمت پنجره رو پاهام بایستم و از تماشای بارون لذت ببرم.
    میتونم راه برم.
    میتونم بدوام.

    کلیپ کفش های من و دیدین خیلی قشنگه من خیلی دوستش دارم.
    حتما ببنین دو دقیقه اس همش.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  16. 6 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), m.reza91 (شنبه 19 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93), آرام دل (شنبه 19 مهر 93)

  17. #1049
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    کی گفته باید شارژت تموم بشه بعد شارژ کنی؟من شارژم آبی بود 1ماه شارژ قهوه ای خریدم.

    آسم فصلی داری؟مگه بکلومتازون یا فلوتیکازون مصرف نمی کنی؟وقتی سرد می شه شال کلاه

    دستکش خوب خودتو بپوشون.


  18. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 19 مهر 93)

  19. #1050
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    آخه من الان یک غصه دیگه هم میخورم،
    الان اینجا داره باروووون میاد، دوست دارم برم زیر بارون! ولی نمیتونم!
    وقتی برف میاد دوست دارم برم تو برفا بازی کنم ، آدم برقی درست کنم ولی نمیتونم

    تا هوا سرد میشه من تنگی نفس میگیرم. همش باید جای گرم برم
    چرا من همش باید حسرت بخورم
    اخی! دختر بیخیال بیا جامون با هم عوض کنیم من عاشق سرما هستم وبه شدت بد گرما

    ولی خدا بد زده پس کلم دقیقا من رو انداخته توی گرمای 50درجه
    فکر کن من الان زیر کولر هستم بعد پیش تو داره بارون میاد منم دارم حسرت تورو میخورم خوشبحالتون
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  20. 5 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 19 مهر 93), paiize (یکشنبه 20 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 19 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 19 مهر 93)


 
صفحه 105 از 125 نخستنخست ... 5556575859596979899100101102103104105106107108109110111112113114115 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.