به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 91 تا 100 , از مجموع 156

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به شدت احساس تنهایی میکنم و نیاز به همدم دارم

    سلام
    بهار هستم 27 ساله,مجرد,مطلقا پیشنهادازدواج و خواستگار و حتی دوستیه معمولی نداشتم تا الان,تحصیلکرده و از یک خانواده خوب هستم
    به شدت احساس تنهایی میکنم و این حس منو مجبور کرده که زیاد اینجا و سایر محیط های مجازی برم
    وقتی میام اینجا بیشتر دلم میگیره,چون همه از شوهرونامزدو دوست پسر میگن ولی من کسیرو ندارم
    دوسدارم منم کسی تو زندگیم باشه که دوسم داشته باشه,بهش محبت کنم باهاش بیرون برم و.........
    تو وجودم یه عشق و محبت زیاد هست که میخوام کسی بیاد و دوسم داشته باشه که محبتمو نثارش کنم.واقعا دلم برای خودم میسوزه به خدا میگم یعنی خدایا من از همه دخترای دنیا بی لیاقت ترم که حتی یه پسر رو برام زیاد میبینی؟
    دوستام همه ازدواج کردن یا دوست پسر دارن ولی من تنهای تنهام.شاید شماها نتونین درکم کنید چون حتی اگه موافق رابطه نباشین خواستگار که دارین ولی من نه.همین تنهایی شدید باعث شده یه محیطهای مجازی پناه ببرم و اونجا با یکی دوست بشم چون واقعا به این احتیاج دارم که یه مرد بهم محبت کنه.ولی ین رابطه فقط و فقط یه دوستی سالم و معمولی 2 ساله هستش اونم فقط نتی و تلفن هم در کار نیست و که به هیچ قیمتی حاضر نیستم از دستش بدم.بعضی وقتا انقد از دستش ناراحت میشم که گریه میکنم ولی بازم میرم سمتش چون جز اون کسیرو ندارم و نمیخوام اونم از دست بدم.درسته افراد خانواده بهم محبت میکنن ولی قبول کنید خلای که دارم با پدرومادروخواهرو برادر پر نمیشه.نمیشه که همش اونا خرجیمو بدن آخه وضعیت مالیمون هم خوب نیست.وقتی تو دانشگاه میبینم هرکس گوشی به دست با یه مرد حرف میزنه اشک تو چشمام جمع میشه میگم خدایا پس من؟به قول یکی از خانما که تاپیک زده بود حتی خانمای کور هم خواستگار دارن پس جرا من ندارم؟
    میترسم تا آخر عمرم هم تنها بمونم.هرکی از راه میرسه یه آدم تیکه میندازه ولی آخه تقصیر من جیه؟
    واقعا خدا داره به من طلم میکنه همیشه میگم خدایا مگه من مال تو نیستم؟پس باید خودت جوابگوی دل تنهای من باشی.وقتی میام اینجا و میبینم پسرا به خاطر دختری که دوسش دارن تاپیک میزنن واقعا گریه میکنم آخه من چیم از اونا کمتره؟میگن فلان دختر با یکی قبل از من سکس داشته با این حال دوسشون دارن ولی آخه من که هیچکدو از این کارارو نکردم چرا باید تنهای سهمم باشه؟توروخدا یکی بگه چرا؟
    گاهی باخودم میگم منم مثل بقیه جلف میشم که مردا دوسم داشته اشن و سهم خودمو از خدا بگیرم ولی واقعا نمیتونم
    همه تاپیکهای خدایا مشکل من جیه جرا انتخاب نمیشم و میترسم هرگز ازدواج نکنم و ...........رو خوندم پس لطفا نگید اونارو ببینم
    همیشه میگم خدایا کی جوابگوی دل تنهای منه؟خدایا اگه من از سر نیاز گناه کنم کی جواب گویه جز خودت؟
    ویرایش توسط bahar.65 : چهارشنبه 09 مرداد 92 در ساعت 15:40

  2. 6 کاربر از پست مفید bahar.65 تشکرکرده اند .

    aloneman (شنبه 16 خرداد 94), arash_omidi86 (سه شنبه 15 مرداد 92), behroozsh (پنجشنبه 07 شهریور 92), nikafarid (جمعه 11 مرداد 92), دختری تنها (چهارشنبه 09 مرداد 92), ستایش06 (چهارشنبه 09 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.