به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 10 از 13 نخستنخست 12345678910111213 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 91 تا 100 , از مجموع 123

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: زندگی جدید سبکتکین

    سبکتکین عزیز گذشته ها گذشته و غصه خوردن و فکر کردن بهش کاری عبث
    حالا هم اگه شد حتما واسه مهریت سمج باش

    به نظر من تو خیلی هم خوب با این مسئله کنار اومدی پس ناامید نباش
    و تو وقت هیچ کسیو هدر ندادی بلکه ما وقتی می بینیم تو روز به روز حالت بهتر و بهتر میشه کلی انرژی می گیریم

    الان تو می تونی با خوب کنار اومدن با این قضیه ات که به نظر من تا الانشم خیلی خوب بوده می تونی نمونه و الگوی خوبی برای همه باشی

    الان فکر می کنم همه می خوایم ببینیم سبکتکین هر روزش بهتر از دیروزش و هر روز بیشتر پیشرفت میکنه

    صحبت های بچه های تالارم تلنگری به خودت بدون برای آینده خوبی که می خوای بسازی
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  2. 6 کاربر از پست مفید eghlima تشکرکرده اند .

    eghlima (سه شنبه 15 شهریور 90)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: زندگی جدید سبکتکین

    ممنون اقليما جان
    ولي من واقعا دوست دارم اگه تو اين مورد اشتباهي مرتكب شدم بدونم . چون تمام سعيمو كرده بودم كه برم و مهريه مو بگيرم و اصلا به خاطر همينم رفتم درخواست مجدد دادم حتي با اينكه مي دونستم كار بيهوده اي يه . ولي شايد هنوزم متوجه نيستم و يه جاي كارم اشتباه بوده دلم مي خواد بدونم اشتباهمو .

  4. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: زندگی جدید سبکتکین

    سبکتکین جان بابت حرفش که برای پرداخت مهریه زده مدرکی مبنی بر پرداخت نمی شه گرفت ازش ؟
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  5. کاربر روبرو از پست مفید eghlima تشکرکرده است .

    eghlima (سه شنبه 15 شهریور 90)

  6. #4
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: زندگی جدید سبکتکین

    سبکتکین خانم
    الان که گوش می کنی و ظرفیتت بالا رفتی و در مقابل پست تند کامران خیلی زیبا واکنش نشون دادی منم یکم تند و تیز برایت مینوسم چون ازت خوشم میاد
    اشتباهاتت رو ببین و خواهشا برای وجودت خودت روی اشتباهاتت فکر کن

    البته اینهایی رو که برایت می نویسم معنی این رو نمیده که بدویی بری اقدام خاصی انجام بدهی ها صرف این می نویسم که تجربه ات را با قیمتی گزاف بدست آوردی و چه بهتر که بتونی درآینده بهتر و دقیق تر عمل کنی


    1- همسرت رو خیلی دوست داشتی ، باهاش رفتی دادگاه ،علیرغم همه توصیه ها احساساتی شدی و مهریه ات رو بخشیدی ... خوب این اشتباه بود اما اشتباهات بعدی ...

    می تونستی تمام زندگیت رو بفروشی و یه وکیل حاذق بگیری و بری دنبال احیا کردن مهریه ات بری
    مردم حکم اعدامشون رو لغو می کنن اما تو با این طرز فکر که شاید بشه شاید نشه واسه چی این همه هزینه کنم که آخرش هم نشه از اینکار صرفنظر کردی

    اشتباه بیشتر با این فکر توی گوش خودت می خوندی که آدم مادی گرایی نیستم ، من که دنبال مهریه نبودم ، من که واسه پول ارزشی قایل نیستم ، نمی خواهم همسرم رو اذیت کنم ، خیلی با ترفند دووستی مادیات رو چسبیدی و برای گرفتن وکیل اقدامی نکردی


    منم تو رو شناختم که اصلا هدفت مادیات و پول نیست ولی بر خلاف این طرز فکرت رفتار کردی
    البته شاید همه این راه ها رو میرفتی و باز هم به اینجا میرسیدی ولی شاید هم این طی زمان باعث می شد به یه جای دیگه ای برسی
    وقتی اومدم تالار آقای سنگتراشان گفت : مشکلات رو دو چیز حل می کنند یکی گذر زمان و دیگری صبر

    متاسفانه شما هردو تا رو انجام دادی ولی بی موقع و بی جا
    بی جا صبر کردی و بی جا زمان سپری می کردی


    اشتباه بدتر از بد قرار بود با درخواست مهریه زمان بخری درسته؟ ولی قرار نبود بری دستت رو پیش خانواده همسرت رو کنی که ترفندت چی هست
    به مادرشوهرت زنگ زدی که من رفتم درخواست مهریه دادم تا با همسرم آشتی کنم و نیتم مادیات و پول نیست شما یه وساطتی بکنید که من و همسرم اشتی کنیم
    نتیجه اش چی شد؟ پدر شوهرت رفت اون نامه رو گذاشت توی پرونده ات

    شب قبل از اعلام حکم دادگاه ، موبایلت مرتب زنگ می خورد اون هم از طرف خانواده همسرت ، تو اصلا یه جواب به اون تلفن ندادی ، هرچقدر که شرایطش رو نداشتی حداقل جواب میدادی و می گفتی فردا زنگ میزنم ... چند روز گذشته حکم رسیده دستت تازه زنگ زدی خونه مادرشوهرت گفتی اون شب من نمی تونستم جواب بدم شما کاری داشتید

    اشتباهت : وقتی کار از کار میگذره تازه یادت میفته که باید پاشی یه اقدامی بکنی


    از همه بدتر خیلی راحت با صحبت شفاهی که شوهرت گفته مهریه ات رو قسطی میدم قانع شدی
    یعنی اصلا برای خودت هیچ شخصیتی قایل نیستی
    حداقلش این بود که بهش می گفتی بریم این حرف همسرت رو محضری کنیم
    مگه نمی گی پسر بدی نیست و حرفش حرف هست ، و واقعا می خواهد مهریه ات رو بده ، پس نباید محضری کردن این قضیه مشکلی داشته باشه

    آره نباید توافق می کردی
    خوب شوهرت لج کنه ، مگه چی میشه ؟ مگه همه چی باید به میل شوهرت باشه


    سبکتکین این پستم رو فقط بخون و روی اشتباهاتت فکر کن و بعد گذر کن
    حتی یک دقیقه هم مکث نکن که حالا باید برم اقدامی کنم تا این اشتباهاتم جبران بشه
    پست قبلی ام رو بارها و بارها بخون
    اون پست الان به درد تو می خوره



  7. 9 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (سه شنبه 15 شهریور 90)

  8. #5
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: زندگی جدید سبکتکین

    من اصلا با کارهایی که سبکتکین انجام داده موافق نیستم.بارها هم گفتم مهریه حقته و.......
    اما هممون میدونیم سبکتکین بینهایت عاشق شوهرش بود و واسه همینم این عشق نمیذاشت توصیه های شما دوستان خوب و عزیز رو در عمل انجام بده(من خودم واقعا تعجب میکردم)
    اما اگه کار از کار گذشته که فقط یک تلنگر برای فهمیدن اشتباه کافیه.روش زوم نکنیم بهتر نیست؟
    و اگه کار از کاز نگذشته که یک راه حل ارائه بدیم نمیتونه بهتر باشه؟
    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  9. #6
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: زندگی جدید سبکتکین

    دیگه الان راهی نیست؟ چرا از راه حل حرف نمیزنید؟!!!!!!!!!!!

    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  10. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: زندگی جدید سبکتکین

    ممنونم بالهاي صداقت اينهايي رو كه نوشته خودم هم خيلي وقته بهش پي بردم ولي همونطور كه خودت گفتي متاسفانه بعد از اينكه انجامشون مي دادم پشيمون ميشدم. اميدوارم كه ديگه كمتر تصميم هاي اشتباه بگيرم .
    فقط درمورد اينكه گفته بودي شايد بهتر بود خونه و زندگيمو مي فروختم و وكيل مي گرفتم و مقايسه كرده بودي با كسي كه حكم اعدامشو پس مي گيره ... يه سوالي دارم ؟
    وقتي شوهرم خودش از اولين روز دادگاه موافقت كرده كه مهريمو بده چرا بايد مي رفتم خونه زندگيمو مي فروختم كه يه وكيل بگيرم كه در نهايت اون بتونه مهريه منو بگيره ؟ خب شوهرم كه از اول خودش مي خواست پرداخت كنه ؟
    من متوجه اين يه مسئله نشدم . اگه رفتم اقدام كردم به خاطر مهريه و درخواست نوشتم به خاطر اين بود كه دسترسي و تماسي با شوهرم نداشتم وگرنه همونجوري توافقي باهاش مسئله رو حل مي كردم اصلا نيازي نبود برم و درخواستمو به دادگاه بدم .
    اين قضيه هم ديگه ربطي به زمان خريدن و وقت تلف كردن نداشت چون حكم دادگاه صادر شده بود و در نهايت تصميم منطقي و درستي نبود .


    از همه بدتر خیلی راحت با صحبت شفاهی که شوهرت گفته مهریه ات رو قسطی میدم قانع شدی
    یعنی اصلا برای خودت هیچ شخصیتی قایل نیستی
    حداقلش این بود که بهش می گفتی بریم این حرف همسرت رو محضری کنیم
    مگه نمی گی پسر بدی نیست و حرفش حرف هست ، و واقعا می خواهد مهریه ات رو بده ، پس نباید محضری کردن این قضیه مشکلی داشته باشه


    همونطور كه گفتم اصلا قانونا مهريه اي به من تعلق نمي گيره الان . و اون زمان وقتي خوب فكر كردم ديدم زدن اين حرف به شوهرم اصلا منطقي نيست . چون تازه اون داره به من لطف مي كنه كه مهريمو مي ده (البته از نظر قانوني ) و اگه نمي خواست بده مگه مريض بود بگه من مهريتو مي دم . خيلي راحت مي تونست بگه خودتو بكشي هم مهريتو نمي دم و اين حقو دارم . و اون خودش تو تماسش بهم گفت كه من اگه نخوام بدم كه مهريه اي ديگه بهت تعلق نمي گيره ولي خودم مي خوام كه بدم . اونم بدون اطلاع نيست كه بگم نمي دونه من اين حقو ندارم و ترسيده . اون بيشتر از من دنبال وكيل و مشاوره بود . به خاطر همين فكر مي كنم كار جالبي نبود .

    البته شايد باز هم اشتباه فكر مي كنم . نمي دونم . ولي اون چيزي كه اون لحظه به نظرم رسيد اينا بود .

    همه چيزاي ديگه اي كه گفتي به نظرم درست بود و متاسفانه ضعف عزت نفسم و عدم اعتماد به نفسم باعث شد كه خيلي اشتباه بكنم . من هنوزم خيلي بايد رو خودم كار كنم تا از اين وضعيت در بيام . متاسفانه بايد ذره ذره تلاش كنم تا اين عيبامو برطرف كنم و خيلي تو اين زمينه كند دارم پيش ميرم . اميدوارم تا وقتي به خودم تسلط پيدا نكردم اتفاق ديگه اي برام نيوفته و اشتباهاي بدتري نكنم تو زندگيم تا ضربه هاي بدتري بخورم .


    خيلي ممنونم ازت . پست كامران و تشكرت زير پستش خيلي برام معنادار و غمگينانه بود . از اين لحاظ كه فهميدم خيلي كند قدمهامو براي تغيير برميدارم و با اين وضع بايد منتظر عواقب بدتري براي خودم باشم . ولي حقيقت همينه و حقيقتم خيلي تلخه .



    مينا جان در جوابت بايد بگم من عاشق شوهرم نبودم . من خودخواه بودم و اونو براي خودم مي خواستم .

    يه جمله اي تو اين برنامه ماه عسل احسان عليخاني گفت كه نمي دونم چرا هر روز صبح تو گوشم مي پيچه .
    همون حرفي كه بارها و بارها به شكلاي مختلف فرشته و ديگر دوستان بهم مي گفتن :


    عاشق نمي تونه خودخواه باشه . اگه عاشقي بزار اوني كه دوستش داري بره پي زندگيش . بره اونجايي كه خوشبخته و شادتره .



    من فقط خودخواه بودم نه عاشق .

  11. 2 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (سه شنبه 15 شهریور 90)

  12. #8
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: زندگی جدید سبکتکین

    نقل قول نوشته اصلی توسط saboktakin

    البته شايد باز هم اشتباه فكر مي كنم . نمي دونم . ولي اون چيزي كه اون لحظه به نظرم رسيد اينا بود .

    آره داری باز هم اشتباه فکر می کنی
    مگه بهت گفتم این پست رو بخون و ازش رد شو
    مگه بهت نگفتم درگیر این پست نشو
    مگه نگفتم روی پست شماره 72 دقت کن و اون رو بارها و بارها بخون؟!

    من راه نرفته ی تو رو رفته بودم
    می گی نه؟
    پس این چیه نوشتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط saboktakin
    بايد بگم من عاشق شوهرم نبودم . من خودخواه بودم و اونو براي خودم مي خواستم .

    يه جمله اي تو اين برنامه ماه عسل احسان عليخاني گفت كه نمي دونم چرا هر روز صبح تو گوشم مي پيچه .
    همون حرفي كه بارها و بارها به شكلاي مختلف فرشته و ديگر دوستان بهم مي گفتن :


    عاشق نمي تونه خودخواه باشه . اگه عاشقي بزار اوني كه دوستش داري بره پي زندگيش . بره اونجايي كه خوشبخته و شادتره .


    من فقط خودخواه بودم نه عاشق .



    اولین پستی که برایت در تاپیک " واسه سبکتکین" زدم چی بود؟ اصلا یادت میاد؟

  13. 3 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (سه شنبه 15 شهریور 90)

  14. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 09:56]
    تاریخ عضویت
    1389-1-24
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,121
    سطح
    34
    Points: 3,121, Level: 34
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    445

    تشکرشده 379 در 146 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Exclamation RE: زندگی جدید سبکتکین

    سلام سبکتیکین عزیز
    امیدوارم که بتونی با صبر و درایت مسائل پیش رو رو حل کنی. من واقعا از مسائل قانونی خبر ندارم ولی چیزی که به عقلم می رسه اینه که بالاخره تقاضای تجدید نظر بدهید و با صراحت بگوئید که من اشتباه اون برگه رو امضا کردم و حرفهای کامران و بالهای صداقت عزیز رو واقعا درست بخون درست. بالهای صداقت راست می گه باید وکیل می گرفتی . اصلا یه سوال هست برای من اونم این که چقدر شما به همسرتون اعتماد دارید و جالب این که می خواهید جدا شوید اگر طلاق صادر شد و ماه اول رو پرداخت کرد و ماههای بعدی رفت دنبال کارش چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی به حرفهای ایشون اعتماد کردید و هنوز هم دارید در صورتی که اون داره تلاش می کنه که این زندگی رو تمام کنه!!!!
    به هرحال به نظر من بشینید تمام پست های رو از نو بخونید و نکته برداری کنید و با یه مشاور حضوری و یا وکیل مشورت کنید و تمام خاطرات قبل رو هم بریرید دور تا بتونید یه تصمیم درست بگیرید به خدا توکل کنید و فقط و فقط در هر لحظه به نیکی (نه شکایت) صداش کنید تا کمکتون کنه. توکل کن همه چیز درست می شه .

    ببخشید من پستم رو قبل از پست بالهای صداقت عزیز تایپ کردم ولی دیر ارسال کردم

  15. 3 کاربر از پست مفید mamosh تشکرکرده اند .

    mamosh (سه شنبه 15 شهریور 90)

  16. #10
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: زندگی جدید سبکتکین

    نقل قول نوشته اصلی توسط saboktakin


    پست كامران و تشكرت زير پستش خيلي برام معنادار و غمگينانه بود . از اين لحاظ كه فهميدم خيلي كند قدمهامو براي تغيير برميدارم و با اين وضع بايد منتظر عواقب بدتري براي خودم باشم . ولي حقيقت همينه و حقيقتم خيلي تلخه .





    توی این تالار دارن قصه های زندگی آدم رو درس میدهند
    قصه های واقعی نه افسانه سیندرلا و دیو دلبر و پری دریایی
    حالا تو که اومدی توی این تالار میتونی یه شاگرد تنبل باشی که فقط داره درجامیزنه یا اینکه
    میتونی درس بگیری و نمره هات رو پاس کنی و بری رده بالاتر


    دوستان عزیز رفتار اعضا رو به دقت زیر نظر بگیرید
    چه کسانی در چه تاپیک هایی پست میزنند
    چه کسانی رتبه گرفتند و دلایل رتبه گرفتنشون چی هاست؟
    چه پست هایی تشکر دارند و چه افرادی از اون پست ها تشکر می کنن

    این رتبه ها و تشکر ها از این جهت مهم هست که میشه یه تلنگر
    دختری توی تالار بود به نام آریانا توی تاپیکش نوشت : من هنوز توی شوکم که یه پستی زده شد و چندین نفر پای اون پست تشکر زدند و همون تشکرهای افراد که معنای تایید یک پست هست باعث شد تغییر کنه و مشکلش حل بشه

    خوشحالم خیلی زیاد
    آره قدم هات رو کند برمی داشتی ! ولی الان هوش هیجانی ات رفته بالا و داری تندتر گام برمیداری منتها هرازگاهی خارج میزنی ها!

    حقیقت همیشه تلخ نیست
    دقت کن کلماتی مثل : همه ، هیچ یه خطای شناختی است (تاپیک یافته های من رو از بالهای صداقت بخون)

    دقت کن گفتم رفتار اعضا رو توی تالار زیر نظر بگیر ، مراجعی که از کلمه همیشه ، همه ، هیچ وقت ، ... استفاده می کنه پس هنوز خطای شناختی رو داره ... زمانی اصلاح میشه که این کلمات رو بکار نبره

    توی تاپیک "واسه سبکتکین 6 تا 7 تا پست زده شد تا تو بالاخره پاسخ پست اولم را بدهی !!!!!
    اما اکنون لب مطلب پست تندم رو گرفتی
    این یعنی تغییر ، این یعنی پیشرفت، این یعنی ارزش






  17. 5 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (سه شنبه 15 شهریور 90)


 
صفحه 10 از 13 نخستنخست 12345678910111213 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.