RE: زندگی جدید سبکتکین
من اصلا با کارهایی که سبکتکین انجام داده موافق نیستم.بارها هم گفتم مهریه حقته و.......
اما هممون میدونیم سبکتکین بینهایت عاشق شوهرش بود و واسه همینم این عشق نمیذاشت توصیه های شما دوستان خوب و عزیز رو در عمل انجام بده(من خودم واقعا تعجب میکردم)
اما اگه کار از کار گذشته که فقط یک تلنگر برای فهمیدن اشتباه کافیه.روش زوم نکنیم بهتر نیست؟
و اگه کار از کاز نگذشته که یک راه حل ارائه بدیم نمیتونه بهتر باشه؟
[align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)